Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 181 van 181 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Oja, die witte ring! Dat was de "echte" ofzo toch?
    Correct me if I'm wrong, maar ik meen me te herinneren dat er twee (?) persingen van waren en alleen de eerste zo'n witte ring had.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Correct me if I'm wrong, maar ik meen me te herinneren dat er twee (?) persingen van waren en alleen de eerste zo'n witte ring had.
    Geen idee. Ik heb een vage herinnering dat er veel counterfeits in omloop waren omdat de prijzen zo hoog waren, en dat je aan de witte ring kon zien of het de "echte" was.

Standaard

Witte ring.... ???

Het enige dat ik ken is een wit konijn lols...

Standaard

Geen idee. Ik heb een vage herinnering dat er veel counterfeits in omloop waren omdat de prijzen zo hoog waren, en dat je aan de witte ring kon zien of het de "echte" was.
    Klopt, dat is met The Killer ook zo. Ook omdat er heel veel bootlegs werden gemaakt en voor dezelfde prijzen werden verkocht.

Standaard

Mooi topic dit. Probeer via het forum en marktplaats al lange tijd ook wat dvd's te verkopen. Af en toe lukt dat, maar het overgrote deel blijft gewoon liggen. Ik heb bijvoorbeeld hier 2 seizoenen van Lost liggen die niemand überhaupt wil overnemen voor 50 cent. Op marktplaats vraagt men daar nog 5 euro per stuk voor (die volgens mij ook niet verkocht worden). De markt is echt wat dat betreft helemaal veranderd.
    Ik breng het maar naar de kringloop uiteindelijk, volgens mij komen die er ook haast niet vanaf, maar ja misschien is er toch nog iemand een keer blij mee.

Verder behoud ik ook veel DVD's. Zoals mijn 24 DVD collectie, western, klassiekers en horrorfilms. Eerlijk gezegd wel eerder uit nostalgie dan dat ik de schijf nog eens uit de hoes trek en bekijk en ook omdat sommige editie's mooi blijven en zoals al eerder genoemd heel veel staat op de bekende streaming services.
    Laatst heb ik ook nog Psycho op iTunes gekocht voor €3,99 in HD en 4K met extra's erbij. Tja daar kan ik de schijf niet eens voor kopen...
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

Standaard

Oja, die witte ring! Dat was de "echte" ofzo toch? Saló was lange tijd een verboden film, dat maakte hem aantrekkelijk. Ik heb hem wel eens gezien maar het is een behoorlijk zieke film.

Qua dvd's en verkoop: gewoon blijven proberen, hier, op MP, op eBay etc. Als het niet regio 2 is, zet ik dat er sowieso altijd bij natuurlijk en bij een koop vraag ik tegenwoordig expliciet of ze gezien hebben dat het regio 1 of 3 is. Vaak is dan het antwoord "nee niet gezien, wat is dat dan?". Heb ooit nog wel eens iemand geholpen om dvd speler regiovrij te maken (toen dat nog eenvoudig kon).

Heb The West Wing maar weer eens op MP geslingerd
    En zowaar The West Wing box verkocht op MP voor een bedrag waarvoor de koper hem met een beetje googlen ook nieuw had kunnen kopen incl verzenden. Tja…

Losse seizoenen van iets verkopen is inderdaad moeilijk. Men wil of alles of niets en volledige serie boxen kosten vaak nieuw ook nauwelijks iets als je ze nieuw koopt.

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten