Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 271 van 271 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik vind Ghostbusters 2016 geen goede film, maar om al te krampachtig te doen over de eventuele aanwezigheid ervan in een boxset is weer een ander uiterste.
    Ik vond 'm vermakelijk genoeg eigenlijk.....

  2. #252

    Standaard

    Tja, dan behoor je tot de minderheid.

    Ik vond hem vooral ergerlijk, geforceerd en irritant.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vond 'm vermakelijk genoeg eigenlijk.....
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #253

    Standaard

    Allemaal offtopic natuurlijk, maar het origineel is ook alleen maar leuk als je 10 bent

    Die 2016 remake krijgt op imdb een 6,9, dus idd genoeg mensen die hem vermakelijk vonden
    Laatst aangepast door Oakey : 26-02-2022 om 10:44

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Allemaal offtopic natuurlijk, maar het origineel is ook alleen maar leuk als je 10 bent

    Die 2016 remake krijgt op imdb een 6,9, dus idd genoeg mensen die hem vermakelijk vonden
    Als de orginele Ghostbusters, die aleen leuk is als je 10 bent, al een 7,8 krijgt op IMDB, moet je je voorstellen hoe slecht een film de 2016 remake wel niet is met een 6.9.

    Iets te veel gedronken gisterenavond ?
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat is zeker één reden. Ruimtegebrek en kill your (showcase) darlings. Steeds meer dingen passen niet meer in de trofeekast en verdwijnen achterin uit het zicht of erger naar boven. Als bij een voetbalclub; er moet eerst wat uit voordat er nieuwe spelers bijkunnen. Maar als je een titel op Betamax, VHS, Wide-screen VHS, Laserdisc, DVD, Blu-ray en nu weer op UHD BD hebt gedubbeldipt, moet op een gegeven moment het kwartje een keer vallen dat ik - zeg maar - niet logisch bezig ben geweest.

    Toch, kijk ik vaak genoeg op Bol, Amazon e.a., omdat ik op film- en merchandise-gebied gewoon een koopafwijking heb. Met inmiddels enige terughoudend, dat wel. Met apparatuur had ik dat ook, maar dat merk je een stuk sneller in je portemonnee en de logica (dus de onlogica) daarvan slaat sneller toe!

    En inmiddels frons ik ook altijd een beetje als men het heeft over de matige streamingkwaliteit en de ander nadelen van streaming. Ze moesten eens weten waar wij vroeger allemaal genoegen mee moesten nemen. Daarbij vergeleken is het nu Walhalla. Alles is relatief toch? Ik lig tegenwoordig liever op de bank een film te zoeken, dan urenlang turen voor de filmkast naar iets waar ik uiteindelijk niet kan vinden. Ik ben al snel liever lui dan moe...

    Kan ook zijn dat ik me aandacht simpelweg verlegd heb, omdat er sinds kort een Pazuzu-, Crow-, Mando- een lifesize The Child-statue in huis heb...And then some...
    Ben ook gestopt met doubledippen. Zo onlogisch; geldverspilling en doet ruimtegebrek niet ten goede. Recent een groot deel van mijn collectie gepurged. Ben nu veel selectiever in wat ik koop en behoudt. Heb mijzelf een plafond van 2000 unieke titels gegeven. Elke keer als ik dat aantik, gaan de laagst gewaardeerde titels eruit. Doel is om een zo intentioneel en persoonlijk mogelijke collectie te behouden en niet een collectie dat het resultaat is van doubledips en aanschaf van alles wat X boutique label uitbrengt.
    --

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Als de orginele Ghostbusters, die aleen leuk is als je 10 bent, al een 7,8 krijgt op IMDB, moet je je voorstellen hoe slecht een film de 2016 remake wel niet is met een 6.9.

    Iets te veel gedronken gisterenavond ?
    Voor mij zijn beide films even flauw, maar kan me voorstellen als je zo'n genrefilm uit 1984 leuk vindt, je een remake best kan pruimen. GB II wordt nog slechter gewaardeerd en die deed het toen toch ook best aardig als ik het me goed herinner.

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Allemaal offtopic natuurlijk, maar het origineel is ook alleen maar leuk als je 10 bent

    Die 2016 remake krijgt op imdb een 6,9, dus idd genoeg mensen die hem vermakelijk vonden
    Die 6,9 is een berucht geval van IMDB die de boel probeert te flessen. Ergens op de IMDB-pagina van deze film staat het volgende:

    NOTE: Our rating mechanism has detected unusual voting activity on this title. To preserve the reliability of our rating system, an alternate weighting calculation has been applied.
    De IMDB-score van deze film is dus niet betrouwbaar. Volgens een van de reageerders op Moviechat sprong ie in een dag tijd van een 5.2 naar een 6.7. En die 5.2 lijkt me ook een veel gepastere score.

  8. #258

    Standaard

    Ach ja, ieder zijn smaak.

  9. #259
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als film een beleving is kan een score nooit generiek zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #260

    Standaard

    Waarschijnlijk overmoedig geworden door mijn laatste verkoopsuccessen op Marktplaats heb ik weer eens een hele zwik blurays, dvd's en serieboxen op MP gezet, keurig met foto's van voor- en achterkant, zonder vraagprijs (alleen bieden, mag weg voor wat men biedt). Maar helaas, de interesse is 0.... de advertenties zijn door 2-5 mensen in de afgelopen week bekeken. Het ligt er dus echt aan welke titels je aanbiedt. En het feit dat het zonnetje nu weer schijnt en HBOmax net gelanceerd is zal denk ik ook niet helpen.

    Ook hier geldt helaas: voor de prijs van een tweedehands bluray of dvd van een euro plus verzendkosten kijk je een maand lang alles wat los en vast zit.
    Laatst aangepast door Oakey : 12-03-2022 om 10:51

  11. #261

    Standaard

    Vandaag met 2 BR's langs de Cex gegaan en aangegeven dat ik ze wilde inruilen voor winkelkrediet aangezien er 2 titels lagen die ik wel wilde.

    Wat ik wilde inruilen was de UK editie van Mad Max 2 (topfilm, maar overbodig sinds ik ook een box heb waar deze in zit) en een duitse editie van The Hole.

    Direct antwoord dat The Hole niet werd ingenomen omdat er geen Nederlands kijkwijzer/leeftijdsindicatie op zit. Wel een duitse maar die telt niet.
    Op Mad Max 2 stond wel een NL leeftijdsindicatie (op de disc) maar ook deze werd niet ingenomen "omdat de barcode niet in ons systeem is ingevoerd".

    Ze zijn natuurlijk niks verplicht, maar ik vond dit wel een rare reden (temeer omdat daar in de schappen soms diverse andere UK importtitels staan)

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Vandaag met 2 BR's langs de Cex gegaan en aangegeven dat ik ze wilde inruilen voor winkelkrediet aangezien er 2 titels lagen die ik wel wilde.

    Wat ik wilde inruilen was de UK editie van Mad Max 2 (topfilm, maar overbodig sinds ik ook een box heb waar deze in zit) en een duitse editie van The Hole.

    Direct antwoord dat The Hole niet werd ingenomen omdat er geen Nederlands kijkwijzer/leeftijdsindicatie op zit. Wel een duitse maar die telt niet.
    Op Mad Max 2 stond wel een NL leeftijdsindicatie (op de disc) maar ook deze werd niet ingenomen "omdat de barcode niet in ons systeem is ingevoerd".

    Ze zijn natuurlijk niks verplicht, maar ik vond dit wel een rare reden (temeer omdat daar in de schappen soms diverse andere UK importtitels staan)
    kwam er laatst idd ook achter dat ze ook geen import games innemen.Dat er wel importtitels in de schappen staan was me nog niet opgevallen.

  13. #263

    Standaard

    Wat is 'de CEX'? De plaatselijke kringloopwinkel?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #264

    Standaard

    Dit is CeX: https://nl.webuy.com/
    Laatst aangepast door Werner : 14-01-2023 om 18:50
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat is 'de CEX'? De plaatselijke kringloopwinkel?
    Soort van.Ze hebben geloof ik 12 winkel hier in NL.

    Fijn is dat je via hun site altijd al kan checken wat je voor je product terug krijgt.CEX draait wel meer op games dan op films.

  16. #266

    Standaard

    De kinderen wilden vandaag met Koningsdag met een kleed in het meest drukke wandelpark van de Lichtstad hun zut aan bieden.... dus greep ik mijn kans en kwam zelf ook met eea aanzetten waaronder een doos DVDs en een enkele BR. Enkel regio 2, omdat 99,999% van wat op zoiets af komt volgens mij geen enkel idee heeft wat regiocoderingen inhouden, laat staan dat ze weten of ze het kunnen afspelen.

    Ook hier weinig interesse. Een enkeling flipte even door de titels heen en dat was het dan weer.
    Desondanks toch nog 4 BR's voor € 2 ps en 4 DVDs voor € 1,50 ps weten te slijten.

  17. #267

    Standaard

    Hier op de Koningsmarkt slecht een handjevol verkopers gezien met dvd's. Geen enkele blu-ray gezien.

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Hier op de Koningsmarkt slecht een handjevol verkopers gezien met dvd's. Geen enkele blu-ray gezien.
    Van het huisje boompje beestje gezin had ik dat ook niet verwachtIk blijf met dit soort dagen sowieso het liefst binnen.

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Hier op de Koningsmarkt slecht een handjevol verkopers gezien met dvd's. Geen enkele blu-ray gezien.
    In eindhoven verschillende verkopers met bakken vol dvd's en en ook aantal met honderden blurays.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    In eindhoven verschillende verkopers met bakken vol dvd's en en ook aantal met honderden blurays.
    Waar stonden die en wat vroeg men er zoal voor?

    Ik was zelf in het stadswandelpark en heb zelf vrijwel niets gezien van wat er zoal werd aangeboden (alleen maar bij onze eigen kraam gestaan en heb geen rondje gemaakt).

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Waar stonden die en wat vroeg men er zoal voor?

    Ik was zelf in het stadswandelpark en heb zelf vrijwel niets gezien van wat er zoal werd aangeboden (alleen maar bij onze eigen kraam gestaan en heb geen rondje gemaakt).
    Op het parkeerterrein, vlakbij de frietkraam. Meteen de eerste rij. 3 voor de prijs van 2, maar kijk tegenwoordig alleen nog naar 4k, maar die zijn er zeker niet bij.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •