Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 271 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martino Bekijk bericht
    Het klopt dat de provisie van Bol aan de hoge kant is, echter je zult soms versteld staan wat bepaalde personen nog willen uitgeven voor de DVD's. Zo heb ik de Extended DVD boxen van LOTR voor net onder de nieuwprijs weten te verkopen aan iemand. Op Bol zitten mijn inziens ook veel mensen die de waarde van huidige DVD's niet goed kunnen inschatten. Members van dit forum kunnen dat uiteraard veel beter.. Hier verkoop ik dan ook niets.

    Toegegeven: DVD boxen en series gaan het beste. En ik zal ongetwijfeld met een flink aantal blijven zitten die waarschijnlijk uiteindelijk in een verhuisdoos naar zolder gaan..
    Jammer genoeg kan je enkel op Bol.com verkopen als je zelf in Nederland woont

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Jammer genoeg kan je enkel op Bol.com verkopen als je zelf in Nederland woont
    "Het is mogelijk om met een postadres binnen Nederland en België artikelen op onze site aan te bieden."
    Denk pas vanaf vandaag hoor.

  3. #78

    Standaard

    Mijn naam is tonyboy op moviemarkt, maar als je op naam zoekt werkt dat niet echt XD. En ook titels zoeken gaat heel moeilijk met die zoek functie.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire75 Bekijk bericht
    Mijn naam is tonyboy op moviemarkt, maar als je op naam zoekt werkt dat niet echt XD. En ook titels zoeken gaat heel moeilijk met die zoek functie.
    Mijn account is: http://moviemarkt.nl/index.php?route...ustomer_id=318

    Dat zoeken op gebruikersnaam lijkt mij ook handig, had daar gister ook al een email over gestuurd. Laatst al eens emailcontact met ze gehad en daarna werd mijn opmerking snel verwerkt.

  5. #80

    Standaard

    Iemand nog tips?

    Het dvd TKA forumdeel is geheel dood. De enige posters zijn mensen die hun topic uppen of nieuw geopende topics waarin weer eens een hele dvd-verzameling wordt aangeboden voor prijzen als 'slechts €1 per stuk excl. verzenden'.

    Een tijdje terug via marktplaats nog iets van 100 titels in 1 koop verkocht voor een eurootje of 25, maar dat was al een moeizame onderhandeling en alleen de toptitels werden eruit gevist (zeldzame imports, filmhuis etc).

    De casual dvd-koper is met Netflix en andere on-demand-diensten nu definitief gestopt met dvd; dvd's zijn nu even belangrijk in het gemiddelde huishouden als cd's, namelijk niet. En de verzamelaar is over op bluray of - in het bijzondere geval dat men echt bij dvd zweert - heeft alle titels die je hier maar kunt bedenken al in tig formats in de kast staan.
    Laatst aangepast door Oakey : 08-12-2014 om 18:00

  6. #81
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik neem aan dat je de streefbedrag veiling al eens langs hebt zien komen? Denk dat dit de enige manier is om toch voor een relatief goed bedrag van je titels af te komen. Maar bij DVD's zal dat toch een stuk lastiger zijn als een iets couranter medium als de blu-ray disc en zelfs die zal nog weggelegd zijn voor de filmverzamelaar of echte liefhebber.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    De casual dvd-koper is met Netflix en andere on-demand-diensten nu definitief gestopt met dvd; dvd's zijn nu even belangrijk in het gemiddelde huishouden als cd's, namelijk niet. En de verzamelaar is over op bluray of - in het bijzondere geval dat men echt bij dvd zweert - heeft alle titels die je hier maar kunt bedenken al in tig formats in de kast staan.
    Aan de andere kant zie je dan wel soms titels passeren in het dvd topic voor nieuw aangekochte die veel goedkoper 2de hands worden aangeboden in het dvd TKA forumdeel. Ik heb er nu al een hele tijd een 1000-tal titels opstaan en geen enkele reactie. Blijkbaar zijn er ook mensen die lever veel geld betalen. Dat is natuurlijk hun eigen, terechte keuze.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Aan de andere kant zie je dan wel soms titels passeren in het dvd topic voor nieuw aangekochte die veel goedkoper 2de hands worden aangeboden in het dvd TKA forumdeel. Ik heb er nu al een hele tijd een 1000-tal titels opstaan en geen enkele reactie. Blijkbaar zijn er ook mensen die lever veel geld betalen. Dat is natuurlijk hun eigen, terechte keuze.
    Of het komt doordat je je dvd's via een winkel aanbiedt, de meeste forummers in NL wonen en verzending vanuit België te duur is.

    Daarbij is de informatie in je topic vrij gering. Ik zie graag in één oogopslag alles wat ik wil weten van een film. Regio, format, aantal discs en prijs is toch wel standaard. Ook staat alles in HOOFDLETTERS, wat niet fijn leest. Vooral omdat er ook nog eens een keer een hoop witregels tussen elke titel staan. Wil je iets verkopen dan moet je je topic wat aantrekkelijker maken.

  9. #84

    Standaard

    Ik denk zo langzamerhand dat het voor de wat minder gangbare c.q. meer bijzondere releases een goed idee is om ze in een doos op zolder te zetten en gewoon te wachten. De 2e hands markt heeft nu wel zo'n beetje de bodem geraakt, dus veel brengt het momenteel toch niet op. Maar zoals met vrijwel elk medium denk ik dat er op een gegeven moment wel weer een markt gaat ontstaan voor het echte verzamelspul. Dat is een kwestie van veel geduld hebben: meer kun je toch niet doen denk ik.

    Ik heb een hoop spul weggedaan, en zal nog meer van m'n mainstream releases ook wel weg doen. Maar de dingen die ik leuk vind "voor de verzameling" die hou ik gewoon. Niet voor de verkoop maar voor mijn eigen lol.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Of het komt doordat je je dvd's via een winkel aanbiedt, de meeste forummers in NL wonen en verzending vanuit België te duur is.

    Daarbij is de informatie in je topic vrij gering. Ik zie graag in één oogopslag alles wat ik wil weten van een film. Regio, format, aantal discs en prijs is toch wel standaard. Ook staat alles in HOOFDLETTERS, wat niet fijn leest. Vooral omdat er ook nog eens een keer een hoop witregels tussen elke titel staan. Wil je iets verkopen dan moet je je topic wat aantrekkelijker maken.
    Absoluut waar, op alle punten. Misschien wat foto's oid dergelijks toevoegen, misschien helpt dat.

  11. #86
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Presentatie is de halve verkoop. Sommige mensen vinden het ook prettig om door grafische en informatieve pracht te neuzen. En dan doel ik vooral op de webshops die daar best werk van maken. Je zal ze de kost moeten geven die liever iets bij Bol, Wehkamp of andere bekende en vertrouwde websites kopen, ook al gaat de prijs over de kop. Het geeft een veilig idee. Iets wat je op een forum of marktplaats niet hebt. Dat heeft toch altijd iets dubieus en geeft wat onzekerheid. Daarnaast is hier op het forum de DVD-markt aardig verzadigd. Het aanbod moet wel heel opvallend zijn wil het leden aanspreken. En de populariteit van ons forum neemt ook meer en meer af...

    Goede presentatie, is zoals gezegd, het halve werk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #87

    Standaard

    En je moet er gewoon aardig wat tijd insteken. Zeker bij zulke grote aantallen, is het wellicht een idee om wat bij elkaar te zetten, misschien op genre, regisseur of acteur.
    Of simpelweg niet alles tegelijkertijd aanbieden, wat zo'n grote lijst is niet aantrekkelijk om te lezen.

    Een simpel voorbeeld. Je hebt dit staan:
    AIRWOLF S1
    AIRWOLF S2
    AIRWOLF S3
    AIRWOLF S4

    Dan zou je het ook zo kunnen presenteren:

    Airwolf: de complete serie (seizoen 1, 2, 3, 4)



    Het staat toch wat aantrekkelijker. Gaat er veel tijd in zitten? Absoluut.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Maar zoals met vrijwel elk medium denk ik dat er op een gegeven moment wel weer een markt gaat ontstaan voor het echte verzamelspul.
    Dat verwacht ik nu helemaal niet; ik denk dat dvd's net zoiets worden als 78-toerenplaten, VCD's, voorbespeelde cassettebandjes, betamax- en vhs-videobanden en minidiscs. Ofwel iets dat alleen voor hardcore verzamelaars interessant is, en dan hebben we het meestal over Star Wars/Star Trek/Marvel-fanaten. Of de echt bijzondere uitgaven met beeldjes, helmen, zwaarden etc.

    Een dvd is nu eenmaal niet bijzonder genoeg, zeker niet als er ook een blurayuitgave bestaat die gewoon veel mooier beeld heeft en qua 'hoesbeleving' vergelijkbaar is.
    Ik zie dvd's niet de nieuwe laserdiscs worden ofzo...die hebben nog wel verzamelwaarde (hoewel het aantal mensen dat ze nog kan afspelen zo onderhand uitsterft, want de in omloop zijnde laserdiscspelers lopen al ver na hun levensduur en nieuwe spelers zijn niet meer te krijgen).

    Maar goed, ik heb ook weer een hele lijst op TKA aangeboden; zonder plaatjes en technische informatie

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Of het komt doordat je je dvd's via een winkel aanbiedt, de meeste forummers in NL wonen en verzending vanuit België te duur is.

    Daarbij is de informatie in je topic vrij gering. Ik zie graag in één oogopslag alles wat ik wil weten van een film. Regio, format, aantal discs en prijs is toch wel standaard. Ook staat alles in HOOFDLETTERS, wat niet fijn leest. Vooral omdat er ook nog eens een keer een hoop witregels tussen elke titel staan. Wil je iets verkopen dan moet je je topic wat aantrekkelijker maken.
    Geluk dat ik ze via een winkel heb aangeboden, daar is er een hele hoop van verkocht geweest. Dat verzending te duur is, begrijp ik gedeeltelijk, de prijzen zijn inderdaad redelijk hoog. Maar als het product op zich spotgoedkoop is en je er dan de verzendkosten bijtelt en nog goedkoper uitkomt dan nieuw, zie ik geen reden om over de verzendingskosten moeilijk te gaan doen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Absoluut waar, op alle punten. Misschien wat foto's oid dergelijks toevoegen, misschien helpt dat.
    Daar ze reeds in de winkel stonden, kon ik geen foto's nemen van eigenlijke product. Ik heb gewoon een kopie van de lijst online gezet. Intussen heb ik wat er overblijft van deze lijst teruggehaald en vervangen door nieuwe. Wanneer ik tijd heb, zal ik deze op een aantrekkelijkere manier online plaatsen met meer info. MAAR ik heb ook nog een zelfstandige job en slijt niet graag al mijn vrije tijd op het forum. Ik kijk nog altijd het liefst naar een goede film.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Presentatie is de halve verkoop. Sommige mensen vinden het ook prettig om door grafische en informatieve pracht te neuzen. En dan doel ik vooral op de webshops die daar best werk van maken. Je zal ze de kost moeten geven die liever iets bij Bol, Wehkamp of andere bekende en vertrouwde websites kopen, ook al gaat de prijs over de kop. Het geeft een veilig idee. Iets wat je op een forum of marktplaats niet hebt. Dat heeft toch altijd iets dubieus en geeft wat onzekerheid. Daarnaast is hier op het forum de DVD-markt aardig verzadigd. Het aanbod moet wel heel opvallend zijn wil het leden aanspreken. En de populariteit van ons forum neemt ook meer en meer af...
    Goede presentatie, is zoals gezegd, het halve werk.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En je moet er gewoon aardig wat tijd insteken. Zeker bij zulke grote aantallen, is het wellicht een idee om wat bij elkaar te zetten, misschien op genre, regisseur of acteur.
    Of simpelweg niet alles tegelijkertijd aanbieden, wat zo'n grote lijst is niet aantrekkelijk om te lezen.

    Een simpel voorbeeld. Je hebt dit staan:
    AIRWOLF S1
    AIRWOLF S2
    AIRWOLF S3
    AIRWOLF S4

    Dan zou je het ook zo kunnen presenteren:

    Airwolf: de complete serie (seizoen 1, 2, 3, 4)



    Het staat toch wat aantrekkelijker. Gaat er veel tijd in zitten? Absoluut.
    Natuurlijk is het op bijvoorbeeld BOL mooier aangeboden, het is hun fulltime job. Maar daar staat bijvoorbeeld airwolf aan 15,99 euro à 16,99 euro per seizoen. Ik heb ze aan 5 euro per seizoen verkocht, in perfecte staat. Zelfs met verzendkosten naar NL was het nog spotgoedkoop geweest ...

  15. #90

    Standaard

    Voor iedereen die met onverkoopbare titels zit en wat aan het goede doel wil doen: http://www.omroepgelderland.nl/web/n...m#.VTJsIpPSRl0

    Ik heb zelf ook nog een paar liggen en ga dit ook doen. Dan krijgen ze tenminste een goede en nuttige bestemming.
    Laatst aangepast door martwout : 18-04-2015 om 16:22

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Voor iedereen die met onverkoopbare titels zit en wat aan het goede doel wil doen: http://www.omroepgelderland.nl/web/n...m#.VTJsIpPSRl0

    Ik heb zelf ook nog een paar liggen en ga dit ook doen. Dan krijgen ze tenminste een goede en nuttige bestemming.
    Op zich een goed initiatief, maar dit helpt me ook niet van mijn niet-R2 en niet-NL-ondertitelde dvd's af helaas....

  17. #92

    Standaard

    Ik ben een verzamelaar ik heb een dikke mooie collectie voor weinig. Heb Indiana Jones box, star wars box, exclusieve dvd zoals Leon, nieuwe oude titels. 850 dvd's voor 850 misschien iets meer 900 dvd voor €900,- moet einde van de dag weg. Ivm gedwongen verhuizen, uit met ex. Groeten joost

    Ps heb nog blue ray speler voor €25,- Ik kom langs zodat je zelf kan kijken hoe en wat. Ps heel veel special edities. Heeft me in de jaren zeker €10.000,- gekost dus echt geen slechte collectie! Misschien max 20 films die slecht zijn. Dus €850,- alles meer dan 850 dvd's is Kado.

    Ook veel Pixar, Oscar, best revues, boxes, vintage taxidriver(spec editie, Robbert denero) Leon, badman(oude versie) en veel meer

    bedankt

    Tweedehandse winkels zijn mijn titles 1,5 en de luxe €7,5 tot 25,- dus alles €1,- de stuk
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 24-09-2015 om 11:38

  18. #93

    Standaard

    Jimmy, je kan het beste even een nieuw topic maken in een Te Koop subforum, niet hier. En je moet zelf weten of je je mobiele nummer openlijk op het internet zet maar wees voorbereid op veel spam en poging tot hacking.... Succes!

  19. #94

  20. #95

    Standaard

    Tja, die oude dvd's... Ik zat er vandaag ook weer aan te denken. Ze staan alleen maar stof te vangen. Het gros is verkocht, maar er zijn er nog behoorlijk wat over en die ga ik echt nooit meer kijken (ook bij mijn blurays moet ik eens gaan saneren). De prullenbak dan toch maar ?

    900 dvd's voor €900 is natuurlijk een goeie grap in 2015. Marktwaarde van een dvd is nu een cent of 10 denk ik?

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Tja, die oude dvd's... Ik zat er vandaag ook weer aan te denken. Ze staan alleen maar stof te vangen. Het gros is verkocht, maar er zijn er nog behoorlijk wat over en die ga ik echt nooit meer kijken (ook bij mijn blurays moet ik eens gaan saneren). De prullenbak dan toch maar ?

    900 dvd's voor €900 is natuurlijk een goeie grap in 2015. Marktwaarde van een dvd is nu een cent of 10 denk ik?
    Het hangt er vanaf. Er is nog zat spul niet op BD verschenen. En er zijn nog steeds dvd's met een bepaalde verzamelwaarde.

    Ik moet zeggen dat ik regelmatig dvd's naar de kringloop breng maar daar vreemd genoeg ook nog wel eens dvd's koop. Veelal films waar ik weinig tot geen geld voor over heb maar ik toch wel eens wil bekijken. Er vanuit gaand dat ik ze op een gegeven moment ook weer terug ga brengen zou je het bijna als een verkapte manier van huren kunnen noemen.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het hangt er vanaf. Er is nog zat spul niet op BD verschenen. En er zijn nog steeds dvd's met een bepaalde verzamelwaarde.
    Klopt natuurlijk, maar dan is het altijd wel ergens te streamen of in betere kwaliteit te downloaden. En die verzamelwaarde; ik weet het niet, ik denk dat de interesse toch minimaal is, tenzij het echt hele bijzondere uitgaven zijn. Wat vind jij dan een DVD met verzamelwaarde ?

    Er zijn wel nog genoeg DVD-kopers in de categorie 'de gewone man zonder Netflix', maar die willen allemaal NL-ondertitels en Regio 2.

  23. #98

    Standaard

    Ik koop nog wel DVD's, maar dan gaat het altijd of om films die nog geen blu-ray release hebben, of om DVD's met extra's die niet op de blu-ray zijn verschenen. Ik koop ze bijna altijd van de amazon marketplace sellers; daar zijn vaak koopjes te vinden voor minder dan een pond (exclusief verzenden).
    DVD's zelf verkopen ben ik mee gestopt, eventueel nog wat pakketten bij een streefbedragveiling, maar dat is het. Ik ben dan ook steeds verbaasd dat bij de laatste streefbedragveilingen er ook losse DVD's aangeboden werden; die zijn toch niet echt populair lijkt mij.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik koop nog wel DVD's, maar dan gaat het altijd of om films die nog geen blu-ray release hebben, of om DVD's met extra's die niet op de blu-ray zijn verschenen. Ik koop ze bijna altijd van de amazon marketplace sellers; daar zijn vaak koopjes te vinden voor minder dan een pond (exclusief verzenden).
    DVD's zelf verkopen ben ik mee gestopt, eventueel nog wat pakketten bij een streefbedragveiling, maar dat is het. Ik ben dan ook steeds verbaasd dat bij de laatste streefbedragveilingen er ook losse DVD's aangeboden werden; die zijn toch niet echt populair lijkt mij.
    Precies, minder dan een pond per stuk, met verzendkosten die net zo hoog zijn als binnen Nederland en met kopersgarantie.
    Hier op het forum heb je toch altijd kans op gedoe en beschadiging. Een euro per stuk is veel te veel gevraagd.

    De (streefbedrag)veilingen zijn toch helemaal dood? Er zijn er dit kalenderjaar maar liefst 2 geweest en vorig jaar ook 2 en die hebben geen van allen geresulteerd in een verkoop. Of worden afgesloten succesvolle veilingen verwijderd?
    Laatst aangepast door Oakey : 27-09-2015 om 15:13

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    De (streefbedrag)veilingen zijn toch helemaal dood? Er zijn er dit kalenderjaar maar liefst 2 geweest en vorig jaar ook 2 en die hebben geen van allen geresulteerd in een verkoop. Of worden afgesloten succesvolle veilingen verwijderd?
    Hoe kom je daar nu weer bij? Ik weet niet hoe vaak jij het forum bezoekt, maar er zijn dit jaar 11 streefbedragveilingen geweest en in 2014 zijn dat er 9 geweest en niet 2, zoals jij suggereert. (tel ze hier)
    De meeste zijn succesvol afgesloten. De laatste twee hebben moeite gehad om het bedrag te halen, maar om nou te zeggen dat het "helemaal dood" is klopt in z'n geheel niet.
    Gewone veiling komen nauwelijks of niet meer voor, dat klopt wel. Maar dat is al langer zo, dat is niet iets van het laatste jaar.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •