De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ambiance AMB-1026 BluRay probleem

    Ik heb nu bijna een jaar de ambiance AMB-1026 BuRay speler, hij bevalt mij erg goed en het beeld is mooi en scherp. Het lawaai probleen heb ik opgelost door de koeler (bij de Pc boer) te vervangen voor een nieuwe, hij is nu muisstil. Een ander probleem heb ik met filmbestanden boven de 2Gb. Alle filmformaten Mpeg4/Mkv enz.. mogen op de één of ander manier niet groter zijn dan 2Gb want dan kapt hij een half uur of een kwartier voor het einde de film gewoon af. Dus is het een film van 2.2Gb dan speelt hij de film niet volledig af. Ik heb al van alles geprobeerd met een usb stick een Sd kaart en vanaf DVD. Bij allen kapt hij er mee en gaat naar het hoofdmenu van de speler. Bij films van 2Gb speelt hij alles netjes af. Ben het zat om alle films + ondertitels in stukken te knippen. Kent iemand dit probleem??
    Laatst aangepast door barrie : 02-01-2011 om 14:10

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barrie Bekijk bericht
    Ik heb nu bijna een jaar de ambiance AMB-1026 BuRay speler, hij bevalt mij erg goed en het beeld is mooi en scherp. Het lawaai probleen heb ik opgelost door de koeler (bij de Pc boer) te vervangen voor een nieuwe, hij is nu muisstil. Een ander probleem heb ik met filmbestanden boven de 2Gb. Alle filmformaten Mpeg4/Mkv enz.. mogen op de één of ander manier niet groter zijn dan 2Gb want dan kapt hij een half uur of een kwartier voor het einde de film gewoon af. Dus is het een film van 2.2Gb dan speelt hij de film niet volledig af. Ik heb het al van alles geprobeerd met een usb stick een Sd kaart en vanaf DVD. Bij allen kapt hij er mee en gaat naar het hoofdmenu van de speler. Bij films van 2Gb speelt hij alles netjes af. Ben het zat om alle films + ondertitels in stukken te knippen. Kent iemand dit probleem??
    Helaas kan ik je niet helpen want ik gebruik die functie niet.
    Ik ga wel die tip van de koeler op mijn Hiteker toepassen, ik word soms gek van dat gefluit.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •