De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Philips introduceert 'ProntoLite' software voor Palm PDA's

    Philips introduceert 'ProntoLite' software voor Palm PDA's



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard Alleen voor PalmOS 3.3 en hoger

    Helaas werkte het niet op mijn Palm V met PalmOS 3.3. Hij crashte met de melding dat het alleen voor PalmOS 3.5 (en hoger neem ik aan) was. En met crashen bedoel ik dus ook echt dat er alleen maar een 'reset' button op het scherm stond. Erg slordig.

    Dit staat dus niet op Philips' website vermeld, vandaar dat ik maar even waarschuw.


    Eric

    --
    [mijn website

  3. #3

    Standaard

    Als ik het zo bekijk, geeft deze software de looks van de ProntoPro met de funktionaliteit van de ProntoNEO.
    Wel een kleurenscherm, maar helaas vind ik de mogelijkheid voor "slechts" 10 individuele apparaten een beetje krap...
    En een bereik van 3 tot 4 meter... Hmmmm... Niet echt remote...

  4. #4

    Standaard

    Staat niet op de site van Philips...?

    ProntoLite is compatible with all PDAs running PalmOS version 3.5 or higher. Free PalmOS Upgrades are available at : www.palm.com

    Nou ja, er over heen lezen kan natuurlijk goed, het zijn wel kleinere lettertjes natuurlijk...

  5. #5
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    heel leuk en mooi dat wel
    maar als je toch zoiets wil kun je toch beter voor de echte pronto gaan lijk mij
    10 apparaten is niet echt veel natuurlijk en 3 a 4 mtr is ook iets te weinnig al zou het in de gemiddelde kamer wel gaan
    ik ga dus wel voor de echte pronto(pro)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •