Pagina 9 van 18 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 427 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Geen absolute afrader (hoeft dus ook niet op de lijst), maar wel een behoorlijke tegenvaller: Captain America: The First Avenger (2011)

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik zie titels voorbij komen die er puur op staan omdat 1 of 2 grapjassen het niets vinden. Is het niet veel slimmer om pas een film in de lijst op te nemen als een bepaald aantal mensen die titel noemt? Laten we zeggen, minimaal 25? Met alle respect, zoals het nu is is het een waardeloze lijst in mijn ogen...
    25 mensen...dan komt er geen een op de lijst .

    Misschien is het wel een idee om tussen haakjes het aantal keer te noteren dat een film genoemd is, bijvoorbeeld:

    Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2)

    Is trouwens inderdaad een slechte film .

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Van mij niet, maar het is de mening van wolverine dus die gaat gewoon op de lijst.
    Dan moet het topic dus eigenlijk heten "Een Allegaartje van Goeie En Slechte Films die Wolverine Slecht Vindt".

    Zullen we dat dan meteen maar wijzigen?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht


    Iedereen denkt er net zo over, maar niemand durft ervoor uit te komen.
    Jawel hoor. Alleen als je dat zegt word je hier zelf als zeikerd bestempeld. Helaas pindakaas. Het blijft een zinloos prultopic en ik blijf er vrolijk over doorzeiken.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik zie titels voorbij komen die er puur op staan omdat 1 of 2 grapjassen het niets vinden. Is het niet veel slimmer om pas een film in de lijst op te nemen als een bepaald aantal mensen die titel noemt? Laten we zeggen, minimaal 25? Met alle respect, zoals het nu is is het een waardeloze lijst in mijn ogen...
    Precies. Dan wordt het tenminste breed gedragen.

    Ik heb trouwens ook nog een aantal titels:

    - Bambi. Wat een onzin, die babbelende konijnen en herten en zo. Dat kan helemaal niet.

    - Star Wars. Wat een absolute slecht gemaakte rommel. Lichtzwaarden, brabbelende slecht Engels pratende groene poppenkastpop met rare oren, een rare schurk met een gek masker.

    - Biutiful. Een film met een knoeperd van een spelfout in de titel kan niet goed zijn.

    - The Godfather. Marlon Brando als een slecht verstaanbare Bassie en Adriaan-schurk. Pulp.

    - Silence of the Lambs. Ik heb in de hele film geen lammetje gezien. Wat een naaierij.

    Zet je ze ook gauw op de lijst?

    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  6. #206
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is máár een lijst, niet de bijbel!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    - The Godfather. Marlon Brando als een slecht verstaanbare Bassie en Adriaan-schurk. Pulp.
    Ik doe mee:
    Je vergeet Lord of the Rings (erg ongeloofwaardig)
    En natuurlijk Shawshank Redemption (want Lockup is een veel betere gevangenisfilm) en Pulp Fiction (pulp staat zelfs in de titel).

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door imp Bekijk bericht
    Ik doe mee:
    Je vergeet Lord of the Rings (erg ongeloofwaardig)
    En natuurlijk Shawshank Redemption (want Lockup is een veel betere gevangenisfilm) en Pulp Fiction (pulp staat zelfs in de titel).
    Hahaha!

    - Once Upon a Time in the West... Hoezo "Once upon"... Hij duurt uuuuuuren, het schiet maar niet op. Hup op de lijst.

    - Avatar. Als ik smurfen van meer dan twee meter wil zien snuif ik eerst wel een lijntje. (ga je trouwens ook roze olifanten van zien, met grote oren, maar dan kom je weer bij Dumbo, ook al zo'n slechte animatiefilm)
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  9. #209

    Standaard

    De mod in me zegt me dat het misschien beter is dit topic te sluiten. Ik laat het aan Sneaker over te beslissen wat te doen met dit topic.

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Dan moet het topic dus eigenlijk heten "Een Allegaartje van Goeie En Slechte Films die Wolverine Slecht Vindt".

    Zullen we dat dan meteen maar wijzigen?
    John, je hebt wel door dat je met al je leuk bedoelde opmerkingen eigenlijk een topic wilt dat "Een Allegaartje van Goeie en Slechte Films die alleen John Tak Slecht vindt"?

    Er zullen hier best films inzitten die over het algemeen een voldoende scoren bij een breed publiek.
    Als voorbeeld noem ik POTC 4; als je kijkt naar het budget, de opbrengsten, en de media aandacht die de film heeft gehad, dan zou je inderdaad wel wat mogen verwachten. Maar helaas, de film viel mij ook zwaar tegen. Dan mag iemand toch wel een waarschuwing uitgeven.

    Net als een ander 'm geweldig zal vinden, en de film bij aanrader van de maand zet.

    Je moet het topic niet zo serieus nemen.....

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je moet het topic niet zo serieus nemen.....
    Heb je helemaal gelijk in: het topic is best leuk (beetje ouwehoeren en zeiken over goede en slechte films en meningen van anderen bevestigen en ontkrachten), echter is het lijstje met Kick-Ass, Inception en Titanic (wat mij betreft de top3 qua afrader-missers) een doorn in 't oog.
    Vandaar dan ook wat minder serieuze toevoegingen van mij en andere forumleden om de absurditeit van 't lijstje te bekrachtigen.

  12. #212

    Standaard

    Maar dat is mijn punt juist: hoe goed jij (en ik trouwens) Kick-ass vinden; er zijn ook mensen die het een vreselijke film vinden (zie bijvoorbeeld imdb, waar ruim 5000 mensen de film een 3 of lager geven).
    Nou, dan mogen ze best de film hier posten.

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    John, je hebt wel door dat je met al je leuk bedoelde opmerkingen eigenlijk een topic wilt dat "Een Allegaartje van Goeie en Slechte Films die alleen John Tak Slecht vindt"?

    Er zullen hier best films inzitten die over het algemeen een voldoende scoren bij een breed publiek.
    Als voorbeeld noem ik POTC 4; als je kijkt naar het budget, de opbrengsten, en de media aandacht die de film heeft gehad, dan zou je inderdaad wel wat mogen verwachten. Maar helaas, de film viel mij ook zwaar tegen. Dan mag iemand toch wel een waarschuwing uitgeven.

    Net als een ander 'm geweldig zal vinden, en de film bij aanrader van de maand zet.

    Je moet het topic niet zo serieus nemen.....
    Heb dit topic een paar dagen niet gevolgd, maar leuk om te zien wat het teweeg brengt........

    Oh ennuh John Tak.....bedankt dat je mijn menign zo belangrijk vind dat je er een topic aan wilt wijden
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  14. #214

    Standaard

    Battle for the Planet of the Apes
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #215

    Standaard

    Ik word een beetje moe van een aantal mensen die iedere maand weer terug komen om te zeuren over dit topic. Ben je het niet eens met één van de genoemde films, uitstekend, ga daar dan over in discussie en wellicht ontstaat er iets interessants uit. Er zijn ook films in het aanraders topic die ik weinig aan vond en daar kan een leuke discussie uit voortkomen.

    Doe dat, maar ga niet iedere maand lopen zeuren of in het geval van de afgelopen paar dagen ontzettend kinderachtig lopen doen. Je zit hier niet op de basisschool maar we zitten hier op een volwassen forum waar dit kinderachtige gedoe echt onnodig en bovendien belachelijk is. Post hier dan gewoon niet meer.

    @Jordy, ik wil je bedanken voor het goede modereren bij dit topic. Vanaf het begin af aan laat je het topic leven en grijp op de juiste momenten in. Ook bedankt dat je de keuze aan mij laat. Ik zou dit topic dan ook gewoon open willen houden maar zou het wel waarderen wanneer je het een beetje op kan schonen en dus vooral de kinderachtige en belachelijke posts op pagina 7 kan verwijderen. Zeg maar van post 203 tot en met 208.

    @rogue, achter films die meerdere keren genoemd zijn staat er tussen haakjes hoe vaak deze genoemd is.

    @Patrick van den Hul, toegevoegd aan de lijst.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #216

    Standaard

    Mijn waarschuwing voor deze maand is Gamer. Ik vond er echt helemaal niets aan. De actie is saai, chaotisch en all over the place. Het voelt ook niet echt aan als een spel. De scene's tussen de actie is nog saaier en gaan vaak helemaal nergens over. Enige positieve is Michael C. Hall, maar zijn rol is behoorlijk klein met een anti climax op het einde.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht

    @Jordy, ik wil je bedanken voor het goede modereren bij dit topic. Vanaf het begin af aan laat je het topic leven en grijp op de juiste momenten in. Ook bedankt dat je de keuze aan mij laat. Ik zou dit topic dan ook gewoon open willen houden maar zou het wel waarderen wanneer je het een beetje op kan schonen en dus vooral de kinderachtige en belachelijke posts op pagina 7 kan verwijderen. Zeg maar van post 203 tot en met 208.
    Als ik het ga ''opschonen'' doe ik het hele topic eigenlijk teniet, want het is juist zo opgezet dat je eigenlijk iedere film (naar jouw mening) moet kunnen noemen.

  18. #218

    Standaard

    Ik bedoel natuurlijk in mijn openingspost de mensen die serieus één titel noemen die ze die maand gekeken hebben en waar ze mensen voor willen waarschuwen. Niet de onzin die in die posts is geuit (de emotion icons daar bewijzen dat ook wel). Maar dan laat je de posts maar gewoon staan. We zijn gelukkig al op pagina 8.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #219

    Standaard

    maar jezus, eigenlijk kon je bij het starten van dit topic wel verwachten dat er zo'n stomme discussie zou ontstaan.
    en weet je waarom?
    omdat mensen VERSCHILLENDE MENINGEN hebben! wat de 1 een slechte film vind, vind de ander geweldig. Dus...
    waarom sluit je m niet gewoon?
    Hoezo ' waarschuwing van de maand'? als je een film slecht vind, is dat jouw mening, toch?
    lastig uit te leggen, maar mij lijkt het het beste om t topic gewoon te sluiten.
    ( hoewel ik die zinloze discussies toch ook wel weer grappig vind.)
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  20. #220

  21. #221

    Standaard

    @somebody, zullen we het forum dan maar in zijn totaliteit sluiten .

    @Verhoeven, toegevoegd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #222
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mag ik even in de bres springen voor de TS. Mag hij zelf ff uitmaken of het topic bestaansrecht heeft. Het leven is heel simpel. Topics die je niet interesseren of zelf irriteren moet je gewoon niet bekijken of in reageren. Dan blijven die topics ontopic en schoon.

    Ook al ben ik het soms niet eens met een waarschuwing. Ik neem het toch mee in mijn keuze een film te kopen of te kijken. Vervolgens heb ik daar een eigen oordeel over die kan afwijken. Maar ik zie zeker het nut van deze draad. Je heb toch min of meer een headsup, een mening, een idee over een bepaalde film. Oké, de ene geeft een toelichting, de andere alleen een titel. Maar bij alleen de titel kan men eventueel vragen waarom iemand die mening heeft, als die behoefte er is.

    Als iedereen die er zich aan irriteerd gewoon niet post is er geen vuiltje aan de lucht. Ik neem namelijk aan die niemand zomaar wat aanneemt of deze lijst als essentieel beschouwd. het is geen film bijbel, en gebaseerd op meningen. De oplossing is maar één muisklik verwijdert. Ik bedoel 1+1=2.., Het leven is vrij simpel... Waarom moeilijk doen.

    Overigens zijn de off topics niet eens een ramp. Het gaat feitelijk alleen om de beginpost. En de TS doet zijn best deze steeds up to date te houden. Dat is dan wel wat lastiger met alle 'waarom bestaat deze draad' posts.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #223

    Standaard

    Ultraviolet (Kurt Wimmer, 2006) :: 2.0

  24. #224

    Standaard

    Genoteerd. Voor mij was de grootste teleurstelling Watchmen. Maar mijn waarschuwing was 2 Days in Paris met en van Julie Delphy. Vond er helemaal niets aan. Geforceerd, nep en vooral niet leuk. Het had wat leuke momenten waar vervolgens niets mee wordt gedaan.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #225

    Standaard

    Inderdaad, twee verschrikkelijke films. Goed dat ze hier genoemd worden!

    Voor deze keer heb ik een film uit de Japanse Cyberpunk Cinema. Namelijk Rubber's Lover van Shozin Fukui. Hier kunnen jullie zijn short Gerorisuto bekijken. Succes!

Pagina 9 van 18 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •