Pagina 10 van 18 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 427 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Animals United
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #227

    Standaard

    Mijn waarschuwing voor september: Rio
    Ongelooflijk slaapverwekkend, saai verhaal, vervelende personages, irritante stemmen, niet grappige humor, na ruim een uur met een bevrijdende zucht afgezet.

  3. #228

    Standaard

    Yogi Bear
    Dit is waarschijnlijk alleen leuk voor de allerkleinsten...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Animals United
    Uitleg erbij is toch aardig, aan de titel alleen heb je weinig .

  5. #230

    Standaard

    Allen toegevoegd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #231

    Standaard

    Don't Be Afraid of the Dark (2010)

    Het horrorsprookje werd geen werkelijkheid in deze film. Geen sfeer, veel leegte, terwijl het wel de middelen had. Guy Pearce kan dus niet acteren en Holmes terecht uit The Dark Knight gezet. Bailee Madison is de nieuwe Dakota...

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door imp Bekijk bericht
    Mijn waarschuwing voor september: Rio
    Ongelooflijk slaapverwekkend, saai verhaal, vervelende personages, irritante stemmen, niet grappige humor, na ruim een uur met een bevrijdende zucht afgezet.
    ???????????
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    ???????????
    Dat zijn veel vraagtekens!

    Maareuh ben het wel met hem eens. Rio was visueel super, mar verhaal was standaard en het was allemaal totaal niet grappig.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  9. #234

    Standaard

    Ok, het is geen hoogvlieger qua verhaal. Mee eens, maar sorry hoor je moet haast dood zijn als je niet minstens om Rio kunt (glim)lachen wat mij betreft..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ok, het is geen hoogvlieger qua verhaal. Mee eens, maar sorry hoor je moet haast dood zijn als je niet minstens om Rio kunt (glim)lachen wat mij betreft..
    .....je hebt gelijk. Moest één keer glimlachen......toen ik de film uitzette
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Moest één keer glimlachen......toen ik de film uitzette
    Ha, dan ben ik gelukkig niet de enige geweest

    Sorry Albert

  12. #237

    Standaard

    maargoed je kunt de film toch niet als WAARSCHUWING rekenen...??

  13. #238

    Standaard

    Nou, voor mij was een waarschuwing wel handig geweest. Ik heb uiteindelijk een uur verspild aan een vervelende blauwe vogel met vervelend baasje met vervelende potentiele love-interest die werden lastig gevallen door vervelende boeven en een vervelende witte vogel. De trailer vond ik al mwaah, maar heb me tegen beter weten in laten overhalen door de review in de Veronica Gids.

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    maargoed je kunt de film toch niet als WAARSCHUWING rekenen...??
    Oh jawel hoor. Zal wel met smaak (of het ontbreken daarvan) te maken hebben. Maar daar gaat het toch deels over in dit topic.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Uitleg erbij is toch aardig, aan de titel alleen heb je weinig .
    Ik zou haast niet weten waar ik moet beinnen bij deze film!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Oh jawel hoor. Zal wel met smaak (of het ontbreken daarvan) te maken hebben. Maar daar gaat het toch deels over in dit topic.
    Ik vind dit dus geen reden om een waarschuwing te geven. Het hoort enkel te gaan over zeer slecht beeld, geluid of ernstige fouten o.i.d.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik vind dit dus geen reden om een waarschuwing te geven. Het hoort enkel te gaan over zeer slecht beeld, geluid of ernstige fouten o.i.d.
    Nee, het gaat hier om de film zelf. Het staat dan ook in de Film discussies .

  18. #243

    Standaard

    Ik zie toch meerdere films in de lijst staan die ik juist wel goed vind.

    zoals:

    Robin Hood
    law abiding citizen
    Ninja Assassin
    Transformers 3

    Film wat ik wel heel erg slecht vind is:

    new Kids Turbo
    the last airbender
    Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

    Maar ja smaken verschillen.

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik zie toch meerdere films in de lijst staan die ik juist wel goed vind.

    zoals:

    Robin Hood
    law abiding citizen
    Ninja Assassin
    Transformers 3

    Film wat ik wel heel erg slecht vind is:

    new Kids Turbo
    the last airbender
    Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

    Maar ja smaken verschillen.
    ....kijk, nog iemand die Pirates ruk vind. Maar smaken blijven inderdaad smaken.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door imp Bekijk bericht
    Mijn waarschuwing voor september: Rio
    Ongelooflijk slaapverwekkend, saai verhaal, vervelende personages, irritante stemmen, niet grappige humor, na ruim een uur met een bevrijdende zucht afgezet.
    Niet mee eens. Hoewel ik eigenlijk juist niks van deze film verwachtte vond ik het juist een erg onderhoudende film, mooie beelden en erg fraai geanimeerd, een lekkere valse schurk van een papegaai, lekkere muziek. En ja, het blijft een kinderfilm. In ieder geval zeer zeker NIET voor de flauwekul pulplijst.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Yogi Bear
    Dit is waarschijnlijk alleen leuk voor de allerkleinsten...
    Heel goed gezien, dit is een KINDERfilm. Voor de doelgroep is het een leuke onschuldige film met een hoog slapstickgehalte waar ze heus van genieten.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Oh jawel hoor. Zal wel met smaak (of het ontbreken daarvan) te maken hebben. Maar daar gaat het toch deels over in dit topic.
    Het is geen smaakkwestie, maar enkel de interpretatie van een zogehete waarschuwing.

    Dit topic zou mensen moeten waarschuwen voor ***films, uwe boll, twilight, high school musical, rip-offs, slechte acteurs, het ontbreken van verhaal.

    Rio is zo doorsnee als maar kan, maar meer dan dat wil de film ook niet zijn.

    Als filmliefhebber zou je los van het feit of het je ding is of niet, wel met een slim oog naar de kwaliteit van een film kunnen kijken.

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Het is geen smaakkwestie, maar enkel de interpretatie van een zogehete waarschuwing.

    Dit topic zou mensen moeten waarschuwen voor ***films, uwe boll, twilight, high school musical, rip-offs, slechte acteurs, het ontbreken van verhaal.

    Rio is zo doorsnee als maar kan, maar meer dan dat wil de film ook niet zijn.

    Als filmliefhebber zou je los van het feit of het je ding is of niet, wel met een slim oog naar de kwaliteit van een film kunnen kijken.
    Toch blijft het lastig; je kunt films als High School Musical en Twilight ook als goed beschouwen omdat ze perfect gemaakt zijn voor hun doelgroep; ze hebben vooraf al geen intentie om een Oscar te scoren, maar enkel de doelgroep voor wie ze bestemd zijn te vermaken.

    En dat is volgens mij de kwalificatie die je Rio geeft, dat de film niet meer wilt zijn dan dat.

  23. #248

  24. #249

    Standaard

    Toegevoegd. Ik vond de Lord of the Rings films tegenvallen, maar dat waren wel gewoon goede films waar ik alleen veel meer van had verwacht. Geen waarschuwing voor mij dus deze maand.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #250

    Standaard

    Mr. Popper's Penguins (2011)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 10 van 18 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •