De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard HDMI switch probleem

    Hoi,

    Ik hoop dat een van jullie me kan helpen.

    Ik heb een HDMI switch gekocht van Goobay,nu heb ik er de Xbox360,home cinema,HD-decoder,Mediaplayer en een HD-Recorder er op aangesloten,als ik een van deze apparaten aanzet switch die automatisch naar dat kanaal waar het op aangesloten is dus dat is goed maar hij switch weet ik hoe vaak op een dag gewoon naar het kanaal van de HD-Recorder,ik moet hem dan met de afstandsbediening terugzetten naar het kanaal wat ik op dat moment gebruik.
    De HD-Recorder gaat helemaal niet aan als die daar dan automatisch naar toe switch,weet iemand wat ik hier aan kan doen,alvast bedankt voor de reacties.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maurieske Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik hoop dat een van jullie me kan helpen.

    Ik heb een HDMI switch gekocht van Goobay,nu heb ik er de Xbox360,home cinema,HD-decoder,Mediaplayer en een HD-Recorder er op aangesloten,als ik een van deze apparaten aanzet switch die automatisch naar dat kanaal waar het op aangesloten is dus dat is goed maar hij switch weet ik hoe vaak op een dag gewoon naar het kanaal van de HD-Recorder,ik moet hem dan met de afstandsbediening terugzetten naar het kanaal wat ik op dat moment gebruik.
    De HD-Recorder gaat helemaal niet aan als die daar dan automatisch naar toe switch,weet iemand wat ik hier aan kan doen,alvast bedankt voor de reacties.
    Heb je de HD recorder ook van 220volt afgehaald zodat je zeker weet dat hij niet in standby eoa update probeert op te halen...
    Als de switch ook naar de HD recorder schakelt als deze helemaal 100% stroomloos staat, dan lijkt er mij iets niet in orde met de switch zelf.....
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor je reactie,dat heb ik nog niet geprobeerd,ik zal eens kijken wat die doet als die stroomloos is.

  4. #4

    Standaard

    Als de HD-Recorder stroomloos is schakelt de switch niet naar de HD-Recorder dus het ligt niet aan de switch.
    Het is inderdaad net of HD-Recorder een update ophaalt want naar ongeveer 2 minuten springt de switch weer terug naar het apparaat wat aan stond.
    Laatst aangepast door Maurieske : 06-01-2011 om 12:12

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maurieske Bekijk bericht
    Als de HD-Recorder stroomloos is schakelt de switch niet naar de HD-Recorder dus het ligt niet aan de switch.
    Het is inderdaad net of HD-Recorder een update ophaalt want naar ongeveer 2 minuten springt de switch weer terug naar het apparaat wat aan stond.
    Ben zelf niet zo'n liefhebber van al dat automatiche gedoe, heb zelf een switch in gebruik gehad die je handmatig moest schakelen(wel met AB) dan had je tenminste niet de ongemakken die je nu hebt. Misschien kun je je switch op handbedrijf zetten?
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    Het mooie is dat er in de beschrijving stond dat die niet automatisch switch maar dat je dat met de afstandsbediening moest doen maar bij mij doet die het wel automatisch en ik heb gelezen op internet dat die bij andere ook automatisch switch,een beetje vreemd.
    In ieder geval bedankt voor het meedenken met mijn probleem.

  7. #7

    Standaard HDMI probleem

    Op mijn TV heb ik via een 4 poorts HDMI switch een dvd speler een setupbox en een receiver aangesloten dit werkt zonder problemen
    Op de vierde ingang heb ik een AC Ryan Media HD player aangesloten
    Bij het afspelen van een film krijg ik steeds zwarte beelden.
    Als ik de player direct op de TV aansluit is het probeleem over
    Moet ik een special switch hier voor hebben of heeft iemand een oplossing ?
    Alvast bedankt

    m.vr.gr. Jan van Doorn

  8. #8

    Standaard

    Misschien een tip om de xbox360 via de PC ingang van de TV aan te sluiten ? Zo heb je een HDMI uitgang vrij.

    Succes
    Serge

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BNDOO Bekijk bericht
    Op mijn TV heb ik via een 4 poorts HDMI switch een dvd speler een setupbox en een receiver aangesloten dit werkt zonder problemen
    Op de vierde ingang heb ik een AC Ryan Media HD player aangesloten
    Bij het afspelen van een film krijg ik steeds zwarte beelden.
    Als ik de player direct op de TV aansluit is het probeleem over
    Moet ik een special switch hier voor hebben of heeft iemand een oplossing ?
    Alvast bedankt

    m.vr.gr. Jan van Doorn
    Geen oplossing..... maar heb je de AC Ryan op een andere ingang van de switch geprobeerd...... om te controleren of het niet aan die ingang van de switch ligt????
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •