De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Probleem met afspelen CD-R(W) op LG RH387H HD-recorder

    Ondanks dat het wel in de handleiding staat lukt het mij niet om gebrande CD-R, CD+R, CD-RW en CD+RW-disken af te spelen op de LG RH387H. Zodra ik een dergelijke disk in wil voeren probeerd hij hem te lezen maar gooit hem er daarna meteen weer uit. Op een losse dvd-speler werken de schijfjes wel.

    Ik heb al diverse merken geprobeerd (bij mijn vorige HD-recorder wilde dat nog wel eens helpen) en ook heb ik geprobeerd om de disken op verschillende (lagere) snelheden te branden, maar dit alles heeft nog niet mogen baten.

    Heeft iemand anders deze ervaring ook of, nog beter, heeft iemand wellicht een oplossing voor dit probleem ?

    Alvast superbedankt voor iedere reactie die ik hopelijk mag ontvangen.

  2. #2

    Standaard

    Heb je de nieuwste firmware in je speler zitten? Vaak biedt dat uitkomst en ondersteunt je speler dan meerdere soorten media.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •