Pagina 11 van 24 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 576 worden weergegeven.
  1. #251
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Alvast gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! De Sony-beamers staan bekend om de mooie beeldkwaliteit.
    Ga je veel plezier aan beleven!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  2. #252

    Standaard

    Die Sony lijkt me een serieus goede projector zeg, heb je hem zelf al zien spelen jamie?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #253

    Standaard

    Bedankt jongens.
    Heb de sony niet zien spelen maar weet dat sony en jvc wel 1 van de betere zijn.
    Hij is trouwens vandaag al geleverd,snel even uit de doos gehaald en dan schrik je toch even van het formaat,
    Hier kan de optoma wel 3 keer in.
    Het aansluiten zal helaas tot zondag moeten wachten omdat ik druk ben op de zaak.
    Als ik alles gereed heb zal ik wel een paar foto s maken.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Alweer een poosje geleden dat ik in mijn topic heb gepost.
    Omdat ik beschik over een dedicated ht en mijn huidige beamer in 3d super is maar in 2d te weinig bied kwa zwartwaardes enz,
    Heb ik de sony vpl hw 50 es besteld.
    De optoma staat hier te koop maar zal wel in de doos terugkomen aangezien deze niet voor een habbekrats weggaat.
    Ben zeer blij en kan het niet afwachten tot hij wordt geleverd.
    Heeft al het harde werken toch nog een beetje zin als je af en toe iets leuks kan doen.
    Hou jullie op de hoogte.
    Mmmm, wist dat je blij was met de Optoma, zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding en dat je in vergelijking met je vorige beamer
    wel een beetje de zwartwaardes mistte, maar dat je dat zo erg vond dat je daar een zeer aanzienlijk bedrag voor over hebt.... doet mij toch
    een "beetje" verbazen. Je gaat er op 3D gebied waarschijnlijk toch wel een beetje op achteruit, maar aangezien we toch het meest
    kijken in 2D is dat niet zo heel erg, je zwartwaardes heb je wel de hele tijd.

    Je vraagprijs op het forum is toch wel een "habbekrats" voor ongeveer de helft van de prijs met maar heel weinig gebruiksuren is
    het toch wel een koopje, zou hem er bijna zelf voor nemen als reserve beamer, de mijne zit al bijna op 1000 uur, maar ik gebruik
    hem dan ook en niet alleen bij films, maar ook bij series die zowel op BR als DVD staan. Je gaat je nieuwe beamer toch ook niet
    weer zo zuinig gebruiken??? Paar uurtjes en dan weer wegdoen..... als je dat gaat berekenen per uurtje kijken.... au

    Wordt dit jaar toch weer een reisje naar het verre oosten, want ik ben toch echt wel benieuwd wat een dikke €2000,-- meer voor een
    geweldig veel meer beeld oplevert...... voor een gunstige prijs/kwaliteitsverhouding moet het dan toch wel van het scherm afspetteren.
    Je hebt me echt nieuwsgierig gemaakt, al zal ik er zelf het aankoopbedrag zeer waarschijnlijk niet voor over hebben omdat in mijn
    woonkamer omstandigheden die zwartwaardes niet vaak uit de verf zullen komen en ik al 100% tevreden ben met de Optoma, en
    een bedrag van €2000,-- wel heel erg veel vind voor iets hogere zwartwaarden.

    Vind het fijn voor je dat het op zakelijk gebied goed met je gaat, kijk wel uit dat je geen mensen in vaste dienst neemt, daar zijn
    eenmanszaken vaak van op de fles gegaan omdat er bij langdurige ziekte en zeer van die werknemer de zaak de lasten niet kan dragen,
    denk dat je zelf wel zo slim bent om dat niet te doen en zou het jammer vinden als je zoiets zou overkomen.

    Veel plezier met de ingebruikname van de Sony en wens je toe dat hij gaat doen waar je hem voor gekocht hebt en dat je er heel veel plezier
    van mag beleven..... wel even meer gaan gebruiken dan de Optoma, je doet anders weer een bijna nieuwe beamer weg, 200 uurtjes in
    bijna 1 jaar tijd is nu niet echt wereldschokkend voor een echte filmliefhebber

    Ben benieuwd naar je ervaringen, heel veel filmplezier toegewenst
    Have fun and enjoy your collection

  5. #255

    Standaard

    Bevalt goed meer kan ik niet zeggen.
    Komt weer in de buurt van de pioneer en ben er blij mee.
    Ga geen foto s maken omdat het toch niet tot zijn recht komt en ik niemand iets hoef te bewijzen.
    Dvdpf je bent natuurlijk weer welkom om de sony te komen bekijken en wens jullie zaterdag een fijne dag toe.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  6. #256

    Standaard

    Mooi dat hij goed bevalt, geniet er van!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Bevalt goed meer kan ik niet zeggen.
    Komt weer in de buurt van de pioneer en ben er blij mee.
    Ga geen foto s maken omdat het toch niet tot zijn recht komt en ik niemand iets hoef te bewijzen.
    Dvdpf je bent natuurlijk weer welkom om de sony te komen bekijken en wens jullie zaterdag een fijne dag toe.
    Van mij hoef je niets te bewijzen, ik geloof heus wel dat je de Sony gekocht hebt, maar het gezegde op het forum is,
    geen plaatje, dan is het niet gebeurt

    Moet zelf nog steeds die kast aan elkaar zetten en wat achterstallige plaatjes plaatsen, dus kan zelf niet al te veel zeggen

    Ben blij dat je er tevreden over bent en dat hij je goed bevalt, ben echt benieuwd naar het beeld, en of ik daar zelf die ruim €2000,--
    meer dan de Optima die ik heb,voor over zou hebben dat hij beter zou zijn dan de Optoma, die overigens nog steeds zeer goed
    bevalt en ondertussen over de 1000 lampuren heen is.

    Zaterdag wordt een lange dag voor mij, vind het leuk Pepijn en Philip weer te zien en ben benieuwd naar Stef, de 4e kandidaat
    is voor mij ook een verrassing, zal vanmiddag mijn huiswerk nog een keer maken, ben echt wel nieuwsgierig of die platen
    met die geheimzinnige werking echt wel zoveel verschil geven, ben nogal nuchter ingesteld....... en op bepaalde gebieden
    toch wel erg zuinig met de centjes, goed is goed, uitstekent is beter en perfect hoeft zeker niet tegen elke prijs

    Wens je heel veel plezier met je nieuwe beamer, en dat je hem maar vaak mag gebruiken.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #258
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha, een hoop van mijn favo leden bij elkaar... Wens jullie een fijne dag!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #259
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    @jamiev: Mooi dat je nieuwe Sony zo goed bevalt. Ik weet wat je meemaakt als je upgrade naar een topbeamer. Ik had hetzelfde toen ik van mijn Optoma naar de JVC HD1 en later naar de HD950 ging.

    @dvdpf, peptalk en stefaand: ik verheug me ook op zaterdag. Jammer dat jamiev er niet bij kan zijn. Ik heb wel een goede vervanging gevonden Ben erg benieuwd hoe dvdpf en stefaand mijn nieuwe geluid ervaren.

    @claudio: leuk gezegd. Misschien dat je ergens volgend jaar ook een keer de lange reis wil maken
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #260

    Standaard

    Even jullie gedachten gang hierover.
    Nu heb ik vanavond de blurayspeler pio lx55 dichter bij de beamer gezet.
    Had dit voorheen aangesloten op een hdmi kabel van mijn10 meter.
    Nu aangesloten audio en video apart dus voor beeld nog maar een hdmi van maar 2 meter nodig,lijkt mij dus beter.
    Voor de audio kan ik het nu af met een hdmi van 5 meter inplaats van de nu aangesloten 10 meter.
    Heeft het zin om alleen voor het geluid een hdmi kabel van 5 meter te gaan aanschaffen ipv van de 10 meter nu,
    Ga ik hierin het verschil horen.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  11. #261

    Standaard

    Lastig hoor. Een beetje afgaand hoe ik je heb leren kennen op het forum en wat ik van Herman heb gehoord v/d week zal de HDMI kabel van 10 meter al een goede zijn, dus ik zou het lekker zo laten voorlopig.
    Misschien zijn er 2 dingen die je kunt doen:
    - Goedkope(re) van 5 meter kopen
    - Duurdere van 5 meter proberen van een goede AV zaak
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #262

    Standaard

    Denk dat je geen verschil gaat bemerken.

    Maar je een klein beetje kennende zal je het waarschijnlijk uiteindelijk toch proefondervindelijk willen uit proberen

    Geen betere leermeester dan eigen ervaring, en je hebt er wel gelijk weer een reserve kabel bij

    Mijn eigen 10 meter kabel van 12 euro naar de beamer toe bevalt me nog steeds prima, net als het 2 en 3D beeld van de Optoma, heb zelf geen behoefte aan experimenteren en nu de dagen weer korter worden heb ik al weer eerder op de dag het betere beeld

    Vraag me een beetje af waarom je aan het experimenteren bent........, komt misschien ook omdat ik zelf wel helemaal tevreden ben, en weet dat er in mijn geval wel verbeteringen kunnen komen, maar dat dan de woonkamer onderhanden genomen moet worden en dat is geen optie, in jouw geval zijn de omstandigheden praktisch optimaal.

    Misschien ben je ook wel toe aan een paar van die platen
    Have fun and enjoy your collection

  13. #263
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Inderdaad moeilijk te zeggen. Een HDMI-kabel die alleen audio verzorgt heeft in theorie minder last van de mogelijke storing van het beeldsignaal en andersom. Of je dat gaat zien/horen hangt van veel factoren af, maar in jouw dedicated ruimte zou dat best wel eens kunnen. Proberen is denk ik de enige mogelijkheid om erachter te komen...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  14. #264

    Standaard

    Bedankt heren voor het meedenken.
    Eigenlijk heb ik in principe nu de boel gewoon omgedraaid,
    Eerst 10 meter in gebruik voor beeld en 2 voor audio,nu 2 voor beeld en 10 voor audio.
    Deze optie lijkt mij beter voor de beeldweergave zal de audio nu nog moeten beluisteren maar ben bang dat dit mij tussen de oren gaat zitten en begint te knagen.
    Nu zul je denken waarom haalt hij alles niet naar achter maar dan zit ik met de plasma waarop ook nog een speler zit aangesloten die ik gebruik voor series,eigenlijk gewoon een dom luxeprobleem.
    Zal eens even bekijken of 5 meter minder voordelen heeft of niet.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  15. #265
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Zoals je het nu beschrijft zou je best wel eens gelijk kunnen hebben. Geluid heeft veel minder bandbreedte nodig dan beeld. En over lange afstanden minder gevoelig voor storingen. Ik zou echter voor die lange kabel wel een afgeschermde aanschaffen.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Zoals je het nu beschrijft zou je best wel eens gelijk kunnen hebben. Geluid heeft veel minder bandbreedte nodig dan beeld. En over lange afstanden minder gevoelig voor storingen. Ik zou echter voor die lange kabel wel een afgeschermde aanschaffen.
    Tja die 2 meter die ik gebruikte voor de audio is een van den hull,kostte ook 120 euro.
    Als ik deze in 5 meter moet aanschaffen reken maar uit wat dit grapje kost.
    Heb net de sony vplhw 50 es aangeschaft mijn vrouw ziet mij komen.
    Als je een leuke kabel weet van 5 meter alleen voor audio rond de 100 euro hoor ik het graag.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  17. #267

    Standaard

    Deze misschien:

    http://www.bax-shop.nl/hdmi-videokab...t-details.html



    Niet dat ik hem zelf zou nemen Je weet dat ik niet zo kabelgek ben en al helemaal niet geloof dat een duurdere HDMI kabel beter zou zijn dan een goedkopere, maar ik houd natuurlijk niemand tegen, ook die gasten moeten hun dikke Mercedes kunnen volgooien
    Have fun and enjoy your collection

  18. #268
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Ik heb zelf nog een Supra HF100, maar die is slechts 4m, dus zal wel te kort zijn.
    Verder zou je kunnen kijken bij deze winkels:
    - JouwHifi
    - HifiSupply


    Met beiden heb ik goede ervaringen. Zelfs mogelijk om eerst uit te proberen.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  19. #269

    Standaard

    [QUOTE=HTip;1951127]Ik heb zelf nog een Supra HF100, maar die is slechts 4m, dus zal wel te kort zijn.
    Verder zou je kunnen kijken bij deze winkels:
    - JouwHifi
    - HifiSupply

    Kabel even uitgesteld,maar
    Om de stroom te optimaliseren de monster reference powercenter hts 2600 aangeschaft.
    Hangt een prijskaartje aan maar ik hoorde vrijwel direct verschil,
    Tevens een imposant apparaat,
    Ben er zeer tevreden over.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  20. #270
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Goed bezig! Stroomvoorziening wordt nog wel eens onderschat.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  21. #271
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ken Monster wel qua merk en weet dat ze stekkerblokken, maar die HTS 2600 was met toch totaal vreemd. Even snel opgezocht, dat is inderdaad een ferm apparaat, kan haast niet anders dat je daar winst mee haalt.

    Inderdaad zoals Philip zegt, goed bezig
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #272

    Standaard

    Leuk apparaat voor een dedicated HT zoals je zelf en HTip hebben, in mijn omstandigheden heeft het weinig tot geen nut.

    Zoals je zelf ook al eens ergens schreef, is voor sommige zaken echt wel een heel donkere en zo geluidsdichte mogelijke ruimte wel een aanrader,
    zou ik overigens zelf ook wel willen hebben, dan zou ik waarschijnlijk ook wel eerder geneigd zijn om de genoemde aanschaf in overweging te nemen.

    Je bent goed bezig, zonder twijfel, op een gegeven moment bereik je dan zo'n punt als HTip heeft bereikt en dan wordt het kostbaar
    om nog iets meer te kunnen verbeteren, kijk uit dat je niet doorschiet

    Ben ook benieuwd naar de uitwerking van deze aanschaf en natuurlijk nog steeds naar je beamer.

    Veel plezier met je nieuwe aanschaf.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Goed bezig! Stroomvoorziening wordt nog wel eens onderschat.
    Thanks ,
    Je hebt altijd last van pieken en dalen in het stroom tevens vervuiling.
    Dit apparaat vangt en filter alles mooi op.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ken Monster wel qua merk en weet dat ze stekkerblokken, maar die HTS 2600 was met toch totaal vreemd. Even snel opgezocht, dat is inderdaad een ferm apparaat, kan haast niet anders dat je daar winst mee haalt.

    Inderdaad zoals Philip zegt, goed bezig
    Dank je.
    Winst behaal je er zeker mee,of je het ervoor over hebt is een tweede.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Leuk apparaat voor een dedicated HT zoals je zelf en HTip hebben, in mijn omstandigheden heeft het weinig tot geen nut.

    Zoals je zelf ook al eens ergens schreef, is voor sommige zaken echt wel een heel donkere en zo geluidsdichte mogelijke ruimte wel een aanrader,
    zou ik overigens zelf ook wel willen hebben, dan zou ik waarschijnlijk ook wel eerder geneigd zijn om de genoemde aanschaf in overweging te nemen.

    Je bent goed bezig, zonder twijfel, op een gegeven moment bereik je dan zo'n punt als HTip heeft bereikt en dan wordt het kostbaar
    om nog iets meer te kunnen verbeteren, kijk uit dat je niet doorschiet

    Ben ook benieuwd naar de uitwerking van deze aanschaf en natuurlijk nog steeds naar je beamer.

    Veel plezier met je nieuwe aanschaf.
    Beamer bevalt goed hoor,de optoma weer in doos opgeslagen en bewaren dan maar.
    Geen kopers op gehad,hebben zij pech en niet ik.
    Als je de boel een keer wilt zien dan hoor ik het wel.
    Je weet dat je welkom bent zoals meerdere hier op het forum.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

Pagina 11 van 24 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •