Pagina 12 van 24 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 576 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Beamer bevalt goed hoor,de optoma weer in doos opgeslagen en bewaren dan maar.
    Geen kopers op gehad,hebben zij pech en niet ik.
    Als je de boel een keer wilt zien dan hoor ik het wel.
    Je weet dat je welkom bent zoals meerdere hier op het forum.
    Optoma is een hele mooie reserve beamer, ze weten inderdaad niet wat ze missen, heb er zelf al eens over gedacht om hem als reserve te nemen.

    We gaan zeker een afspraak maken voor ergens in December als je dat zo uitkomt, moet wel opletten, heb geen snipperdagen meer, maar schijn
    op 5 dagen extra aanspraak te kunnen maken, wel tegen inlevering van 15% van mijn salaris, maar daar kom ik voor een vrije dag wel overheen.
    Laat me per PM maar weten welke dagen in December je geschikt lijken, kan ik kijken of me dat gaat lukken

    Staat Pepijn ook op je lijstje? kan ik die eventueel op de doorreis oppikken, tenminste als hij dat zelf ook wil, ik weet dat het lastig is om met
    meerderen tot een gelegen datum te komen, dus als Pepijn niet makkelijk zou kunnen komen, dan kom ik zeker wel en nemen we ons hondenkind
    vanzelfsprekend ook mee.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #277

    Standaard

    Pepijn staat ook op het lijstje maar dat wist hij al wel.
    Het clubje van het bezoek bij htip is bij mij ook welkom.
    Ik geef je per pm een aantal data door voor december en dan hoor ik het allemaal wel.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  3. #278

    Standaard

    Ik weet idd dat ik wel op dat lijstje staat en december lijkt me een hele mooie maand om die fijne nieuwe beamer van jamiev te bekijken en nog mooier om hem zelf te ontmoeten. Kan ik ook weer met Herman lekker lachen in zijn fijne ijzeren koets
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #279

    Standaard

    Ik heb even gekeken, kan maar op 2 zondagen in December en dat is er al weer 1 meer dan in november, want dan heb ik maar 1 vrije zondag.

    Zal ze jullie even per PM laten weten, hoop dat we op 1 van deze allemaal kunnen en dat tegen die tijd de weergoden ons goed gezind mogen zijn,
    een centimeter of 10/15 koud wit poeder wil ik de ijzeren koets nog wel doormennen, maar aan ijzel en een halve meter sneeuw wil ik ons
    veelkoppig paardenmonsterniet blootstellen, dan blijf ik toch ook liever bij de kachel thuis.

    De PM volgt zo....
    Have fun and enjoy your collection

  5. #280
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    December is een erg drukke maand met verjaardagen, sinterklaas en kerst, dus ik denk niet dat ik dan een vrije zondag heb. Maar ik zou graag komen, dus laat maar komen die datums, Herman!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  6. #281

    Standaard

    Cool.
    Heb dvdpf de data doorgegeven.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    December is een erg drukke maand met verjaardagen, sinterklaas en kerst, dus ik denk niet dat ik dan een vrije zondag heb. Maar ik zou graag komen, dus laat maar komen die datums, Herman!
    He, had deze nog even gemist..... had maar 2 zondagen in december, had ze al doorgemaild aan jamiev en Pepijn, zal ze je ook zo even mailen, eigenlijk was 1 het meest gunstig, hoop ook echt dat je dan ook kunt, wederhelft
    en hondenkind willen thuis bij de kachel blijven, al twijfel ik of laatstgenoemde niet gewoon mee zou willen

    Komt er zo nog even een een PM jouw richting op, met de 2 datums, ik heb nachtdienst gehad en ging laat naar bed en was net nog niet helemaal wakker........ nu ook nog niet helemaal.

    Hoe meer zielen hoe meer vreugd
    Have fun and enjoy your collection

  8. #283

    Standaard

    Oké,
    Zie ik dvdpf, peptalk en htip 15 december.
    Gaan we een leuke dag van maken met liefhebbers onder elkaar.
    Voor eten word natuurlijk gezorgd,het zal jullie aan niets ontbreken.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  9. #284
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Wordt zeker een leuke dag!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #285

    Standaard

    Heb even mijn openingspost van foto s voorzien,
    Aangezien dat nog nooit was gebeurd.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  11. #286

    Standaard

    Top jamiev en de 15e v/d volgende maand kom ik het in het echt bekijken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #287
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ziet er goed uit Jamie, een ruimte waar me dunkt van menig filmpje kan en mag genoten worden. Vraag me wel af of de lichtjes op bv. de subs niet storen bij het film kijken ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Top jamiev en de 15e v/d volgende maand kom ik het in het echt bekijken
    Gaan we zeker doen.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ziet er goed uit Jamie, een ruimte waar me dunkt van menig filmpje kan en mag genoten worden. Vraag me wel af of de lichtjes op bv. de subs niet storen bij het film kijken ?
    Heb alles vooraan staan dus je ziet inderdaad een aantal lampjes.
    Of dit stoort voor mij niet maar kan natuurlijk niet voor anderen spreken.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  15. #290
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik had deze foto's nooit gezien! Ziet er erg goed uit. Ondanks dat ik bewust gekozen heb voor mijn opstelling, ben ik stiekem altijd wel een beetje jaloers.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Heb alles vooraan staan dus je ziet inderdaad een aantal lampjes.
    Of dit stoort voor mij niet maar kan natuurlijk niet voor anderen spreken.
    Nou...... werd een keer tijd voor een paar knappe plaatjes, is het tenminste echt gebeurt

    Lampjes en lichtjes..... vallen bij mij minder op, maar omdat mijn scherm wat hoger hangt
    schijnt de beamer ook een beetje in het TV scherm eronder, er zijn mensen die zich eraan
    storen, ik in het geheel niet en heb er ook nog iets op gevonden om het voor degenen die
    zich er wel aan storen om het weg te halen....

    Zag nu op je plaatjes dat je je beamer niet meer aan het plafond hebt hangen maar aan
    de muur hebt hangen, is dat omdat je er dan bijvoorbeeld makkelijk bij kan komen, los
    kan koppelen en instellen dan dat hij aan het plafond hangt?

    Zoals ook al door Peptalk opgemerkt.... we zien je de 15e volgende maand, hopen natuurlijk
    wel dat de weergoden ons gunstig gezind zullen zijn.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik had deze foto's nooit gezien! Ziet er erg goed uit. Ondanks dat ik bewust gekozen heb voor mijn opstelling, ben ik stiekem altijd wel een beetje jaloers.
    Claudio bedankt voor je compliment.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  18. #293

    Standaard

    Dvdpf, de huidige steun is niet geschikt voor deze beamer vandaar dat hij nu achter staat.
    Zie jullie allen 15 dec.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  19. #294
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Blijft altijd gaaf foto's te zien van een dedicated ruimte. Mooi hoor, jamiev!
    Ik denk dat ik me prima ga amuseren over een maandje
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Blijft altijd gaaf foto's te zien van een dedicated ruimte. Mooi hoor, jamiev!
    Ik denk dat ik me prima ga amuseren over een maandje
    Als je niet al te hoge verwachtingen hebt gaat het wel lukken.
    Buiten dat lijkt het mij zeer leuk je te ontmoeten,
    Heb je toevallig al mijn adress, anders Stuur ik je die per pm.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  21. #296
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Niet zo bescheiden Jamie
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #297
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Als je niet al te hoge verwachtingen hebt gaat het wel lukken.
    Buiten dat lijkt het mij zeer leuk je te ontmoeten,
    Heb je toevallig al mijn adress, anders Stuur ik je die per pm.
    Zeker leuk om je te ontmoeten! Je adres heb ik nog niet, dus ik zie je PM wel verschijnen.

    Los van het feit dat je tot die hele kleine groep behoort met een dedicated thuisbioscoop, heb ik nog niet eerder een 7.2 systeem mogen ervaren. Ben ook benieuwd naar je Sony-projector. En natuurlijk hoe je onze gezamenlijke hobby beleeft!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  23. #298

    Standaard

    Pm is verstuurd.
    Laatst aangepast door jamiev : 16-11-2013 om 15:20
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  24. #299
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    En weer PM terug. Ik had niet goed gekeken, je hebt geen 7.2 maar 5.2, maar dat is nog altijd indrukwekkend en een primeur voor mij. Ik heb nog niet eerder een multi-sub opstelling ervaren. En Teufel maakt goede spullen, dus dat zit wel goed. Ik heb zelf 5.1 en dat klinkt al heerlijk, maar natuurlijk minder uitgebalanceerd dan 2 subs.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  25. #300

    Standaard

    Klopt heb geen 7.2 maar een 5.2
    Heb hier bewust voor gekozen omdat mijn ruimte maar 5 meter lang is en ik vind persoonlijk dit te klein voor een 7.2.
    Trouwens weer pm terug.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

Pagina 12 van 24 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •