Pagina 13 van 24 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 576 worden weergegeven.
  1. #301
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Een goede 7.x opstelling is best moeilijk om die goed te realiseren. Ik heb liever een goed op- en afgestelde 5.x opstelling dan een slechte 7.x Ik heb zelf 5.1 en heb nog geen klachten over het surroundgeluid ontvangen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  2. #302

    Standaard

    OTE=HTip;1958803]Een goede 7.x opstelling is best moeilijk om die goed te realiseren. Ik heb liever een goed op- en afgestelde 5.x opstelling dan een slechte 7.x Ik heb zelf 5.1 en heb nog geen klachten over het surroundgeluid ontvangen [/QUOTE]

    Deel je mening hierin.
    Kan alles wel volgooien met speakers maar dan ga ik horen waar en wat wegkomt en dat wil ik nou juist niet.
    7.1 is moeilijk op te stellen als het in het gehele geluidsbeeld moet passen en daarvoor is de ruimte gewoonweg te klein.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Een goede 7.x opstelling is best moeilijk om die goed te realiseren. Ik heb liever een goed op- en afgestelde 5.x opstelling dan een slechte 7.x Ik heb zelf 5.1 en heb nog geen klachten over het surroundgeluid ontvangen
    Ik denk dat het voor jou wel mee zal vallen, omdat je er wel de ruimte en de basis voor hebt. Het enige wat je hoeft te doen is 2 luidsprekers aan de achterkant te plaatsen.

    Voor jamie is het wat lastiger, want zijn ruimte heeft geen hele wand aan de achterkant. Zijn situatie is daardoor minder geschikt voor een 7.x opstelling en anders zal hij de opstelling moeten draaien zodat deze niet in de lengte, maar in de breedte is en wat meer lijkt op die van een bioscoop met IMAX. Voor zijn situatie is 5.x perfekt, omdat hij daardoor optimaal gebruik kan maken van de functionaliteit van de ruimte.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #304

    Standaard

    Het weer is ons goedegezind, gelukkig maar.
    Dan zie ik de heren dvdpf, peptalk en htip as zondag tussen 10 en 11 verschijnen voor het bezoek aan redcinema.
    Gaan we een leuke dag van maken.
    Alvast een goede reis en tot zondag.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  5. #305

    Standaard

    Top, tot zondag
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #306
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Veel plezier...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #307
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Joepie!! Ik zal ergens tussen 10:30 en 11:00 uur arriveren... Heb er zin in!!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Veel plezier...
    Jammer dat je een beetje mensenschuw bent...... anders hadden we je toch wel eens ergens
    kunnen aantreffen

    Denk dat het wel gaat lukken, allemaal weer lieve mensen en jamiev en zijn gezin zorgen
    goed voor je, kan niet mis gaan...... of het weer moet omslaan en/of het veelkoppige
    paardenmonster moet ons in de steek laten.....
    Have fun and enjoy your collection

  9. #309
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee, niet mensenschuw, in tegendeel.

    Maar een - eigenwijs - modje erbij, is dat wel zo'n goed plan. Of nog erger, overdosis grappenmakers... Dat zou iets te dol worden.
    Het gaat echt nog wel een keer gebeuren zonder dat ik mezelf ga opdringen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Top, tot zondag
    Oops, dat wordt een kort nachtje voor mij en een vermoeiende dag, maar dat heb ik er wel voor over.

    Zal het vervoer morgen even een bad laten nemen en er even een zuigslang door heen trekken,
    het kind ziet er niet uit en de vooruit mag van binnen ook wel even een spons zien, dan kunnen
    we zondag tenminste zien door wat voor een omgeving we trekken op weg naar jamiev.

    Moet zaterdag nog werken tot 22:00 uur, op tijd naar bed dan maar, dan hoop ik rond 9:00 uur
    bij je te kunnen zijn, kunnen we als het allemaal meewerkt zo tussen 10:30 en 11:00 uur bij
    jamiev en zijn gezin arriveren.

    Ben ook benieuwd naar je nieuwe Pioneer....... die had je toch ook kortgeleden nog aangeschaft?
    Have fun and enjoy your collection

  11. #311

    Standaard

    mensenschuw, in tegendeel.

    Maar een - eigenwijs - modje erbij, is dat wel zo'n goed plan. Of nog erger, overdosis grappenmakers... Dat zou iets te dol worden.
    Het gaat echt nog wel een keer gebeuren zonder dat ik mezelf ga opdringen. [/QUOTE]


    ook jij Bent welkom hoor, als je een keer wilt komen dan is dat geen probleem.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Het weer is ons goedegezind, gelukkig maar.
    Dan zie ik de heren dvdpf, peptalk en htip as zondag tussen 10 en 11 verschijnen voor het bezoek aan redcinema.
    Gaan we een leuke dag van maken.
    Alvast een goede reis en tot zondag.
    Ja..... een goede reis, dat zou fijn zijn, en zeker als ik onze op geldbeluste overheid uit de camera weet te blijven

    Heb soms het idee om gewoon maar 80km/pu over de snelweg te trekken, lekker irrieirrieirrietant, maar wel
    lekker zuinig, kom ik 2x zover op een tank en krijgt de overheid zo ook 2x minder belasting

    Mmmm, zondag tussen al die zondagsrijders val je met 80km niet eens op denk ik

    We gaan ons best doen om op tijd bij je te arriveren, heb er ook zin in.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #313

    Standaard

    Dvdpf, ik heb geen nieuwe pioneer maar een nieuwe onkyo bluray speler omdat deze ook het thx logo draagt.
    Nu is de hele instalatie voorzien van thx en dit vind ik gewoon mooi, heb daar wat mee, komt nog van het laserdisc tijdperk.
    Tot zondag.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Oops, dat wordt een kort nachtje voor mij en een vermoeiende dag, maar dat heb ik er wel voor over.

    Zal het vervoer morgen even een bad laten nemen en er even een zuigslang door heen trekken,
    het kind ziet er niet uit en de vooruit mag van binnen ook wel even een spons zien, dan kunnen
    we zondag tenminste zien door wat voor een omgeving we trekken op weg naar jamiev.

    Moet zaterdag nog werken tot 22:00 uur, op tijd naar bed dan maar, dan hoop ik rond 9:00 uur
    bij je te kunnen zijn, kunnen we als het allemaal meewerkt zo tussen 10:30 en 11:00 uur bij
    jamiev en zijn gezin arriveren.

    Ben ook benieuwd naar je nieuwe Pioneer....... die had je toch ook kortgeleden nog aangeschaft?
    Heel mooi allemaal, dan zorg ik dat ik wat voor 9en er klaar voor ben

    Yep, een LX-56, wat een fijn beestje
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #315

    Standaard

    Ik lees verkeerd,
    Krijg je met al dat harde werken.
    Mooie aanwinst peptalk.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nee, niet mensenschuw, in tegendeel.

    Maar een - eigenwijs - modje erbij, is dat wel zo'n goed plan. Of nog erger, overdosis grappenmakers... Dat zou iets te dol worden.
    Het gaat echt nog wel een keer gebeuren zonder dat ik mezelf ga opdringen.
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd, al kan het wel eens proppen worden, in de meeste
    thuisbioscopen kun je vaak maar een klein groepje kwijt.

    Hoop oud genoeg te worden om je nog eens ergens tegen het lijf te lopen, hoor ik
    misschien toch nog eens andere grappen dan die van mijzelf

    Je leest natuurlijk wel weer in een verslag wat je nu allemaal weer hebt gemist
    Have fun and enjoy your collection

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Ik lees verkeerd,
    Krijg je met al dat harde werken.
    Mooie aanwinst peptalk.
    Werk jij maar hard, dan kun je zondag goed voor ons zorgen

    Op de terugweg wil ik wel even kennismaken met Pepijn z'n nieuwe aanwinst

    Tot zondag vriend.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #318
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heel mooi allemaal, dan zorg ik dat ik wat voor 9en er klaar voor ben

    Yep, een LX-56, wat een fijn beestje
    Mooie aanwinst, Pepijn!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  19. #319

    Standaard

    Vandaag was het zover, peptalk, dvdpf en htip op bezoek gehad.
    Dit is het mooie van een forum om ook daadwerkelijk mensen te kunnen ontmoeten wie net zo begaan zijn met deze hobby als ik.
    Ik heb er van genoten en hoop dat jullie weer goede zijn thuis gekomen.
    Wat een fijne en liefe mensen zijn jullie, top.
    De dag vloog om maar dat zal altijd zo zijn als je zo begaant bent met deze hobby.
    Jongens bedankt voor jullie meegebrachte attenties en hoop dat we elkaar nog vaker kunnen ontmoeten.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  20. #320

    Standaard

    Pepijn weer helemaal heel afgeleverd op zijn woonadres en na een bak koffie en koek en nog even zijn nieuwe receiver bewonderd en beluisterd
    te hebben werd het rond 19:45 uur tijd om de weg naar huis voort te zetten.
    Om 21:00 uur, na een voorspoedige reis zonder enig oponthoud(en hopelijk zonder onbedoelde snelheidsovertreding), sprong ons kind al kwispelend
    weer tegen mij op, na het kind uitgelaten te hebben met wederhelft nog even deze dag laten passeren.


    Jamiev, het was een bijzonder aangename dag, een dezer dagen hoop ik een verslagje te kunnen plaatsen, nogmaals bedankt voor
    de goede zorgen en het hartelijk welkom.
    Have fun and enjoy your collection

  21. #321

    Standaard

    Mannen en de rest van de familie van jamiev heel erg bedankt, ook ik heb me prima vermaakt met de mede hobbyisten. Wat een fijne ruimte heeft jamiev en wat werkt het goed met 2 subs en alles volledig THX. De Sony beamer en de Sammy plasma mogen er ook wezen, mooi al die spullen!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #322
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Ook ik heb genoten van de dag, het was alsof ik thuiskwam in alle opzichten.

    Verslag volgt nog, maar voor nu even een kort, jamiev, je hebt een prachtige ruimte met een heerlijk beeld en geluid. Daar mag je best wat minder bescheiden over zijn, wat mij betreft. Met film was het geluid mooi in balans, niets overheerste of was overstuurd. Heel goed gedaan!!

    Bedankt ook voor de goede zorgen voor de inwendige mens, je vrouw heeft ons verwend met de lekkernijen.

    Volgende keer dat we elkaar zien zal bij mij zijn in het nieuwe jaar!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  23. #323

    Standaard

    Wens hierbij iedereen fijne feestdagen en een goede jaarwisseling.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  24. #324

    Standaard

    Hallo vriend,

    Jij en je gezin ook hele fijne feestdagen en een hele prettige jaarwisseling.



    En natuurlijk iedereen die hier komt neuzen ook heel fijne feestdagen toegewenst.


    Have fun and enjoy your collection

  25. #325
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Hoi jamiev, ik wens jou ook een hele fijne kerst met veel mooie beelden en geluiden uit je mooie set in je prachtige ruimte...
    en natuurlijk ook een goede jaarwisseling voor jou en je familie!

    P.S. Ben nog niet toegekomen aan een verslag, maar ik heb een goed geheugen, dus dat komt nog
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

Pagina 13 van 24 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •