Pagina 21 van 24 EersteEerste ... 111718192021222324 LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 576 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Nou vandaag de 2 audioquest cinnamon hdmi kabels binnen gekregen voor de uhd speler.
    Als het goed is nog 1 week wachten maar is al vaker uitgesteld dus zeker weten is het nog niet.

  2. #502

    Standaard

    Ik duim voor je Pascal
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #503

    Standaard

    Thanks,
    Hoop het ook heb al zoveel uhd films klaarliggen.
    Volgende maand komt herman weer red cinema bezoeken voor de zoveelste keer, is niet weg te slaan hier.
    Als je ook weer mee wilt komen moet je dat even met herman regelen tenminste als hij het oke vind maar dat zal wel.

  4. #504

    Standaard

    Helaas(of misschien wel niet) ben ik volgende maand op vakantie. Begrijp wel dat hij even komt kijken naar het nieuwe wonder der weergevers en voor de gezelligheid
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #505

    Standaard

    Jazeker komt herman.
    Wij hebben sinds zaterdag een nieuwe pup, hondje.
    Een chitszu of hoe het ding ook heet.
    Heeft dochter op haar verjaardag gekregen van ons we zijn er maar mooi druk mee.

    Herman is meer een vaste kennis geworden dan iemand wie komt voor speciaal de hobby.
    Mocht je niet komen wens ik je alvast een zeer fijne vakantie moet zelf nog 3 weken en dan gooi ik de zaak ook dicht,
    Heerlijk even bijkomen, kan niet wachten.

  6. #506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Jazeker komt herman.
    Wij hebben sinds zaterdag een nieuwe pup, hondje.
    Een chitszu of hoe het ding ook heet.
    Heeft dochter op haar verjaardag gekregen van ons we zijn er maar mooi druk mee.

    Herman is meer een vaste kennis geworden dan iemand wie komt voor speciaal de hobby.
    Mocht je niet komen wens ik je alvast een zeer fijne vakantie moet zelf nog 3 weken en dan gooi ik de zaak ook dicht,
    Heerlijk even bijkomen, kan niet wachten.
    Jazeker. kom ook voor de rest van de familie en wil graag kennis
    maken met de nieuwe aanwinst in de familie, ja die zal jullie
    de eerste tijd wel even bezighouden

    Ons kind is doende met met zijn gebitswissel en is zoals altijd
    zeer druk en wil altijd spelen.
    Gisterenavond nog even zijn wormenkuur gegeven, deze moeten ze vooral
    het eerste halfjaar geregeld krijgen. Was even vergeten dat ie daar
    krampjes van krijgt.... daar kreeg ik dan een klusje van.
    Het kind kreeg een krampje en ging dat krampje even verwijderen in
    de hoek van de kamer vlak bij mijn linker frontspeaker

    Hoop dat er toch 1 met een stevige maag is bij je in de familie
    heb zelfs het frontje van de speaker even onder de kraan gehouden
    om de spetters te verwijderen

    Ach jij hebt geen speakers op de vloer staan, dus daar zal je wel
    geen last mee krijgen, verder wel alles wat los en vast zit uit het
    bereik van je nieuwe aanwinst houden

    Ben zeker benieuwd naar de 3D op je nieuwe OLED, en natuurlijk
    ook naar het beeld van een echte UHD. Misschien is Pepijn
    wel weer terug van vakantie rond die tijd, ik neem nog wel even
    contact met hem op.

    Zo... nu rennen, moet zo naar mijn werk.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #507

    Standaard

    Jammer genoeg ben ik eind juli nog niet terug, andere keer maar weer. Geniet er van allemaal!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #508

    Standaard

    Vandaag bericht gehad van cinemike.
    Uhd spelers waren mondjesmaat binnen gekomen en jawel ik was 1 van de gelukkige, joepie.
    Konden nu ook niets meer bestellen want de volgende zending is niet bekend.
    Zo cool dat ik er 1 heb.

  9. #509

    Standaard

    Heeft het duimen toch geholpen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Vandaag bericht gehad van cinemike.
    Uhd spelers waren mondjesmaat binnen gekomen en jawel ik was 1 van de gelukkige, joepie.
    Konden nu ook niets meer bestellen want de volgende zending is niet bekend.
    Zo cool dat ik er 1 heb.
    Pas juichen als hij bij je op de plank staat

    Stel je voor de post maakt hem zoek....
    of erger.... hij laat hem stuiteren....

    Plaatjes..... durf er bijna niet om te vragen,
    maar als hij er echt staat.... bij het
    berichtje dat hij ook daadwerkelijk is
    aangekomen
    Have fun and enjoy your collection

  11. #511

    Standaard

    Hij is aan mij toegezegd en komt deze week nog.
    Waarschijnlijk morgen al, bijna meer dan 2 maanden gewacht op deze batch van panasonic.
    Het is zo cool dat ik dit weekend deadpool met dolby atmos kan kijken en wetende dat je echt 1 van de eerste bent.
    Ben altijd een early adapter geweest en via omwegen bij cinemike terecht gekomen, wie overigens zeer ver in de service gaat en mij aan dit exemplaar heeft geholpen.
    Kan het in woorden niet uitdrukken, yes ik ga uhd bluray op mijn oled kijken.

  12. #512

    Standaard

    veel fun met de film, ik vondt hem top

    en hopen dat het brengt wat je wilt.

    Ps: heb je trouwens ook een cinemike update erop

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  13. #513

    Standaard

    En, hebbes.
    Panasonic ub 900 uhd staat hier aangesloten en wel.
    Snel even gekeken en alles werkt.
    Oled pakt netjes hdr en rec 2020.
    Te vroeg natuurlijk om wat te zeggen maar een stukje revenant uhd gekeken en sorry maar,
    Wauw wauw en wauw dit is een nieuwe manier van film kijken zo gaaf.

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    veel fun met de film, ik vondt hem top

    en hopen dat het brengt wat je wilt.

    Ps: heb je trouwens ook een cinemike update erop

    Mvrg,
    Raymen
    Volgens mij heeft ie die update, iets met de voeding of zo, hij zal je bericht
    wel niet hebben gezien..... helemaal waaaaaauws van z'n speler natuurlijk

    pascal.
    En, hebbes.
    Panasonic ub 900 uhd staat hier aangesloten en wel.
    Snel even gekeken en alles werkt.
    Oled pakt netjes hdr en rec 2020.
    Te vroeg natuurlijk om wat te zeggen maar een stukje revenant uhd gekeken en sorry maar,
    Wauw wauw en wauw dit is een nieuwe manier van film kijken zo gaaf.
    Veel plezier ermee, zal hem eind juli graag mede komen bewonderen
    Have fun and enjoy your collection

  15. #515

    Standaard

    Herman blijf hier maar ver vandaan, eenmaal gezien gaat het je geld kosten.
    Tot eind jullie.

  16. #516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Herman blijf hier maar ver vandaan, eenmaal gezien gaat het je geld kosten.
    Tot eind jullie.
    Kom heus..... heb al wat gereserveerd voor onvoorziene uitgaven
    Have fun and enjoy your collection

  17. #517

    Standaard

    okee gefeliciteerd pascal,

    wacht je review even af

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  18. #518

    Standaard

    Hahaha, mooi om te lezen dat het om te smullen is. Geniet er van!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #519

    Standaard

    Wat ik had verwacht met normale bluray klopt ook.
    De 4k upscaling is messcherp veel beter als de oled dit doet.
    Heb je de centen ervoor over en kun je er 1 krijgen zou ik zeggen doen.
    Stukje deadpool gekeken in uhd en atmos tja wauw.

  20. #520

    Standaard

    Zoals velen van jullie was ik ook sceptisch of uhd bluray nou echt beter was dan bluray.
    Je moet immers je hele ht opnieuw aanschaffen en dan wordt natuurlijk gezegd ach ik kan prima leven met bluray, logisch ook natuurlijk.

    Heb vanavond de eerste film op uhd gezien namelijk deadpool dit is een complete nieuwe manier van kijken.
    Na de film de bluray opgezet en dit vond ik gewoon mat eruitzien, heb ik zo altijd gekeken dan dacht ik bij mezelf.

    Het verschil in de wolkenpartijen zoals wij het ook dagelijks zien in het echt, verschil tussen wit en blauwe wolken is op de uhd zeer zichtbaar, explosies geven zoveel kleur dat het echt leeft.
    Resolutie vond ik ook scherper op de uhd en ga zo maar door.
    Als bonus natuurlijk de atmos track.

    Nu weet ik het zeker dat ik in augustus als batman vs superman uitkomt niet voor de 3d ga maar voor de uhd.
    Komen dit jaar nog mooie titels uit en van mij mogen ze komen, ben helemaal om.

  21. #521
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Zoals velen van jullie was ik ook sceptisch of uhd bluray nou echt beter was dan bluray.
    Je moet immers je hele ht opnieuw aanschaffen en dan wordt natuurlijk gezegd ach ik kan prima leven met bluray, logisch ook natuurlijk.

    Heb vanavond de eerste film op uhd gezien namelijk deadpool dit is een complete nieuwe manier van kijken.
    Na de film de bluray opgezet en dit vond ik gewoon mat eruitzien, heb ik zo altijd gekeken dan dacht ik bij mezelf.

    Het verschil in de wolkenpartijen zoals wij het ook dagelijks zien in het echt, verschil tussen wit en blauwe wolken is op de uhd zeer zichtbaar, explosies geven zoveel kleur dat het echt leeft.
    Resolutie vond ik ook scherper op de uhd en ga zo maar door.
    Als bonus natuurlijk de atmos track.

    Nu weet ik het zeker dat ik in augustus als batman vs superman uitkomt niet voor de 3d ga maar voor de uhd.
    Komen dit jaar nog mooie titels uit en van mij mogen ze komen, ben helemaal om.
    Het zal allemaal prachtig zijn maar ik ben zeer tevreden met Full HD. En wat je nooit hebt gezien, mis je ook niet..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  22. #522

    Standaard

    Tuurlijk kan je tevreden zijn met bluray.
    Wil alleen aangeven dat er toch wel degelijk verschil is omdat ik het nu zelf kan testen en dit graag wil mededelen op het forum voor diegene die mischien nog twijfelen om dit ook aan te schaffen.

  23. #523

    Standaard

    top pascal,

    is er in het menu van de panasonic nog wat in te stellen kwa beeld.
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  24. #524

    Standaard

    Ja de pana is een volwaardige speler, zit meer op als de oppo en allemaal vergulde aansluitingen.
    Beeldinstellingen enz alles is mogelijk

  25. #525
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb twee Panasonic BD spelers gehad en dat waren net koffiemolens (herrie), vooral tijdens het opstarten van een disc. Hoe is dat bij deze?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 21 van 24 EersteEerste ... 111718192021222324 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •