Pagina 3 van 24 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 576 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    net sinterklaasavond gehad en mijn ouders een nieuwe plasma van panasonic kado gedaan,
    schitterend de reactie van mijn ouders.
    het is best een behoorlijk kado maar werk 6 dagen in de week ivm eigen bedrijf en vaderlief helpt altijd mee.
    even dat terzijde op de nieuwe pioneer nu redelijk wat films gekeken en ben er tevreden mee.
    het beeld is beter dan de 320 en geluid ook.
    voor iedereen wie een goede speler wil raad ik de pioneer lx 55 aan,al weet ik dat hier vele oppo s fans zijn.
    films uit de bios verwijderd ivm meer rust,mocht er belangsteling zijn plaats ik wederom nieuwe foto s.
    gr jamie

  2. #52
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Zo dat is nog eens een kado! Op die manier laat je wel zien dat je de hulp van je vader erg waardeert.

    Niet verrassend dat je nieuwe Pio beter presteert. Zit toch in een andere klasse. De Oppo's zijn erg goed, maar dat betekent niet dat andere merken niet presteren

    Ben wel benieuwd hoe opgeruimd je bios nu is...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Waar zijn de foto's?

  4. #54

    Standaard

    hierbij nog een paar foto s na opruiming bios,wanden zijn weer kaal,vind persoonlijk rustiger nu.
    plus 1 foto van red cinema in aanbouw.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  5. #55
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Inderdaad een stuk rustiger. Je kan de muur eventueel "breken" met pilaren. Daar kan je ook nog lampjes op monteren, etc.

    Hoe dan ook, mooie ruimte
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  6. #56

    Standaard

    thanks htip.
    kan er alleen geen goede foto s van maken,heb geen goed toestel.
    komt op de foto s niet helemaal tot zijn recht.
    in totaal is redcinema 4 meter breed en 5 meter lang,maar ja krijg dit niet fatsoenlijk op een foto.

  7. #57
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Dan is jouw ruimte bijna gelijk aan die van mij. Ik heb wel een goede camera, maar het is toch nog steeds moeilijk om goede foto's te krijgen. Ik gebruik een statief en maak panorama's met Autostitch. Dat is een gratis programma, waarmee je meerdere overlappende foto's maakt die het programma aan elkaar koppelt. Misschien moet je dat eens proberen...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  8. #58

    Standaard

    ik luister nu muziek via hdmi,met een hdmi kabel van van den hull real flatt.
    volgens whathiffi de beste muziekale hdmi kabel wie er is.
    zou het verschil uitmaken als ik analoog ga luisteren met een stel goede kabels.
    graag jullie mening hierover.
    gr jamie

  9. #59
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Of analoog beter klinkt dan digitaal hangt van de kwaliteit van de DACs af in zowel de speler als de receiver. In mijn geval zijn de DACs in de speler beter, dus klinkt analoog lekkerder. Ik ken ook mensen waarbij de DACs in de receiver superieur zijn. Dan is digitaal de betere keuze.

    Verder hangt het af van het bassmanagement in de speler. Hiermee bedoel ik de verschillende instellingen voor een goede surroundweergave (afstanden, volume, small/large en x-over). Voor stereo geldt dit natuurlijk niet.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #60

    Standaard

    dus hebben we het hier over een twijfel geval?
    in ieder geval bedankt.

  11. #61
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Eerder een afweging en leuke test. Heb ik ook gedaan. En met geleende kabels erachter gekomen dat analoog beter was. Ik ken de Pioneers niet, dus ik zou van de specs moeten uitgaan en dat doe ik niet graag. Ik luister liever
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #62

    Standaard

    wens iedereen op het forum fijne feestdagen,
    en een gelukkig 2012,
    gr jamie.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    wens iedereen op het forum fijne feestdagen,
    en een gelukkig 2012,
    gr jamie.

    Jij ook en mag iedereen het komende jaar een HT-tje krijgen.

    Groet,

    Jamie

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    al iets bijgekocht of nog niet
    heb transformers 3 erbij op 3d,had hem al op 2d maar ja zoals je me kent kon ik het weer niet laten en ook op 3d aangeschaft heb er geen spijt van gehad zeker de moeite waard.
    nu heb ik de film op dvd 2 keer op bluray 2 keer en 3d bluray 1 keer,
    tja hoe gek kan iemand zijn.
    maar de 3d versie was toch de mooiste om naar te kijken,en voor jouw met 7.1.
    zal denk ik wel weer niet binnen je 20 euro regel vallen
    aan de andere kant benijd ik je hier ook wel om want heb nu de film 5 keer.
    Zo, hier maar even antwoorden op jouw eigen plekje.

    Misschien een idee om hier ook een plaatje te plaatsen van je 3D verzameling tot nu toe?

    Om gelijk dan maar je eerste vraag te beantwoorden, heb dit jaar 7 Blu Ray titels gekocht, 4 van het forum en 3 nieuw uit de winkel, muziek- docu- box met TV serie en 4 films. Daar zaten geen nieuwe 3D titels bij, vielen idd buiten de 20 euro limit al heb ik nog wel even getwijfeld toen ik de Green Lantarn weer voor mijn neus zag verschijnen voor 24 euro bij MM Cruqius

    Heb een aantal Transformer deel 1 en 2 uitvoeringen, zelfs nog een titel op HD DVD, maar deel 3 heb ik in het geheel nog niet, ik wil deze in 3D als ik hem tegenkom voor een prijsje onder de 20 euro, ik heb geen haast en inderdaad viel mij ook al op dat er bij 3D veel meer titels uitkomen met 7.1 geluid en daar zitten echt super goede audio tracks bij die weten wat goede speakers nodig hebben

    Heb nog een titeltje of 3 in 3D hier liggen welke ik nog niet gekeken heb, ben momenteel weer aan het genieten van een aantal SF series op DVD en vermaak me er prima mee.

    Ondertussen groeit wel mijn verlanglijstje met 3D titels , maar dat geeft niet, ik kijk soms een paar weken helemaal geen 3D om er daarna weer extra van te genieten

    Je kan hier, of op Marktplaats altijd nog je Transformer 3 die je teveel hebt aanbieden, heb dat zelf ook gedaan toen ik Pirates of the Caribbean4 cadeau kreeg in 3D terwijl ik de 2D versie al had, in de 3D versie zit ook de 2D versie..., zodoende heb ik hem toen maar verkocht

    Veel plezier met je films, ik geniet met dit weer ook extra, buiten koud binnen lekker warm op de bank.....heerlijk
    Have fun and enjoy your collection

  16. #66

    Standaard

    mijn 3d verzameling is het nog niet waard om er een foto van te maken.
    kijk zelf momenteel ook veel series zoals true blood en breaking bad.
    in ieder geval bedankt voor je reactie,
    en de uitnodiging staat nog steeds

  17. #67

    Standaard

    heb het geluk dat ik 5 km van de duitse mediamarkt afzit en kon daar nog een aantal mooie 3d blurays aanschaffen,
    fright night 3d en de three musketiers 3d meegenomen,zal even een foto van de hele 3d films maken.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    heb het geluk dat ik 5 km van de duitse mediamarkt afzit en kon daar nog een aantal mooie 3d blurays aanschaffen,
    fright night 3d en de three musketiers 3d meegenomen,zal even een foto van de hele 3d films maken.
    Ben benieuwd

    Ook bij mij staat de 3D BR van de 3 Musketiers op mijn verlanglijstje, ben benieuwd hoe je hem vind.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #69

    Standaard

    fright night was leuk zaten mooie popout effecten in en super geluid,
    musketiers kijk ik zaterdagavond en foto s komen ook dit weekend,kom er deze week helaas niet meer aan toe.

  20. #70

    Standaard

    Heb je topic af en toe even bezocht, om te zien of er al plaatjes zijn...... zal me wel in het weekend vergist hebben

    Misschien dit weekend effe minder druk en komt het er toch nog van........ hier even rustig aan, heb er nog steeds wel een paar die ik wens....... doch die zullen wel iets in prijs moeten zakken.
    Have fun and enjoy your collection

  21. #71

    Standaard

    Me also waiting


  22. #72

    Standaard

    hierbij dan mijn kleine maar groeiende 3d collectie
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  23. #73

    Standaard

    Klein valt eigenlijk best wel mee, nog even en je bent me al weer gepasseerd

    Klein, misschien, maar wel heel fijn, je hebt er zeker 6 titels tussenzitten die ik nog niet heb en die ik zeker zou aanschaffen als ik ze in mijn straatje(lees de juiste prijs) tegenkom.

    Bedankt voor de plaatjes, die zeggen zoveel meer dan woorden
    Have fun and enjoy your collection

  24. #74

    Standaard

    Mooi collectie

    Zie dat je Tintin hebt. Is die goed in 3D? Ik heb ook de 3D versie maar nog steeds geen brilletjes...


  25. #75

    Standaard

    bedankt thomas en dvdp.
    tintin is het kijken zeker waard in 3d,
    verwacht geen veel popouteffecten maar veel diepte in het beeld,
    ik persoonlijk heb geen spijt van de aankoop.

Pagina 3 van 24 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •