Pagina 6 van 24 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 576 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Heb zo-even de tijd genomen om jouw thread door te lezen en jouw thuisbioscoop te aanschouwen en ik moet wederom toegeven dat een echte dedicated ruimte zoals de jouwe toch wel heel erg sjiek is, mijn complimenten dus .


  2. #127

    Standaard

    mooi om te horen,dank je wel.
    heeft ook heel wat tijd gekost om het te realiseren maar geniet hier ook bijna dagelijks van
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  3. #128

    Standaard

    kwam op mijn vakantie in italie nog wat moois tegen wat ik perse mee wilde nemen voor mijn ht,
    foto bijgesloten.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  4. #129

    Standaard

    Als je Yoda hebt weten te onthoofden dan is dat een aardig lightsaber gevecht geweest .


  5. #130

    Standaard

    zeker een gevecht geweest met de vrouw
    is helemaal op elk detail nagemaakt inc haar,
    wou hem perse meenemen maar heeft me heel wat gedram gekost.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  6. #131
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Mooi gemaakt beeld Jamie En een beetje gedram op zijn tijd kan geen kwaad
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  7. #132

    Standaard

    dank je
    dacht maak eens een foto van wat anders,leek mij wel grappig om te laten zien
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  8. #133

    Standaard

    Heb in ivm met het naderende einde van mijn vakantie een PMmetje gestuurd.

    Ben benieuwd naar je setup
    Have fun and enjoy your collection

  9. #134

    Standaard

    pmmetje terug.
    ben zeer benieuwd wat je er van gaat vinden aangezien je zelf ook niet de minste setup hebt.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  10. #135

    Standaard

    Het was zondagochtend rustig bij de weg, en aangezien je niet bij mij naast de deur woont was het 2 uurtjes stevig doorrijden om op de plek van bestemming te komen, na wederhelft gevoerd te hebben en daarna samen met de hond achtergelaten te hebben in een naburig bos, bij je aangebeld.

    Heel leuk om weer iemand van het forum in levende lijve te ontmoeten,je hebt wel eens zo je ideeën, maar in de praktijk blijkt het toch weer heel anders. Ook nu weer een positieve ervaring, het forum kent echte filmliefhebbers Je liet me vol enthousiasme een deel van je verzameling beeldplaten zien en vertelde wat over je andere filmsnuisterijen die je in de loop der tijd verzameld hebt. Je hebt een mooie vrijstaande dedicated ruimte voor je filmbeleving gecreëerd, als je binnenkomt weet je al snel waar de benaming red-cinema vandaan komt, rode wanden en stoelen(en ook nog eens stoelen, die als je onderuitgezakt gaan zitten, zich dan automatisch aanpassen aan je zithouding, zat prima ) zijn zaken die wel opvallen Een deel van je verzameling staat achterin klaar om in de spelers te verdwijnen, je vertelde dat je precies wist wat je zo al verzameld had, ik weet het zelf vrij aardig, maar moet wel eens in mijn database kijken, zal er wel aan liggen dat ik toch een paar daagjes ouder dan jij ben

    We hebben ruim 2 uur met onze hobby doorgebracht, eigenlijk veel te kort, maar dat zal altijd wel zo zijn, onze hobby neemt veel onze tijd Na de koffie en de snuisterijen en het laten zien van je installatieonderdelen, zowel kabels als apparatuur, begonnen met een paar film demo's.

    Hoe verschillend de systemen kunnen klinken....... ook bij jou viel dat direct weer op, iedereen heeft zijn eigen opstelling en instellingen en het is altijd weer een verrassing hoe dat dan wel niet zou klinken in de praktijk.... maar daar was ik dan ook voor bij je op bezoek gekomen. Je hebt een compleet ander systeem dan ik, waar ik alles full-range heb, heb jij zoals mij reeds bekent was een THX-satelliet systeem staan, niet zomaar eentje, wel een stevige....... met 2 muiters van subs en achter dipolen, een systeem waar ik in het geheel geen ervaringen mee heb. Teufel maakt geen rommel, dat bleek dan ook direct, het systeem klinkt mooi helder zonder scherp te zijn en heeft een prachtig diep laag(tja, als dat niet zou lukken met 2 van zulke muiters als sub, dan lukt het nergens meer mee ) het midden gebied klinkt meer ingetogen als bij mijzelf, gewoon heel anders, kan dat niet omschrijven, geluid beschrijven is gewoon moeilijk. Heb je gezegt dat ik het geen straf zou vinden als ze het bij mij thuis zouden neerzetten als ik niet meer de ruimte zou hebben voor mijn huidige opzet(die toch wel de nodige vloerruimte opvreet), je systeem klinkt gewoon geweldig lekker, ook met muziek. Kun je mij nog even de titel van de SA-CD opgeven, vond hem erg goed. Heb zelf maar 1 SA-CD omdat ik niet veel titels kon vinden op SA-CD die mij kunnen boeien, maar de titel die je me gisteren liet horen is wel mijn smaak

    Je vertelde me dat je je instellingen vrij neutraal hebt staan, heb je verteld dat ik zelf iets meer volume aan mijn achterspeakers ontlok, bij jou staan ze een heel stuk zachter, misschien eens een beetje mee spelen Toch is en blijft het jouw smaak, iedereen stelt zijn eigen setup naar eigen smaak in en als jij er tevreden mee bent, dan moet je het zo laten staan, heb op dat puntje een net iets andere smaak

    Op het gebied van films en de ideeën over onze hobby zitten we aardig op één lijn. We hebben zo'n beetje dezelfde TV, al is die van mij weer 1 modeljaartje ouder en die van jou toch technisch weer iets beter, ik hoop me er toch nog wel een tijdje mee mogen te behelpen. Heb me prima bij jou en je lieve gezin vermaakt, je hebt een partner die toch achter je hobby staat en je daarin heel veel ruimte geeft, ook op dat gebied mogen we beiden niet klagen

    Na afloop van het voor mij geslaagde bezoek aan jou heb ik mijn wederhelft weer opgepikt en zijn we iets verderop naar een ander gebied geweest waar we hebben genoten van de natuur. Je woont in een prachtige omgeving, als ik de staats zou winnen zou ik daar best willen wonen, mijn wederhelft wilde direct al verhuizen We waren laat op de avond thuis, genoten van de omgeving en pas vertrokken toen het weer een stuk minder werd, onderweg een paar stevige buien gehad. In de buurt van Baarn was de weg levensgevaarlijk, er lagen plassen als zwembaden zo diep, aan beiden zijden van de weg. Het water vloog over de middenberm heen en als je er zelf doorheen reed werd de auto helemaal overspoeld en had je een paar seconden helemaal geen zicht...... Moe, maar voldaan, het was een zeer geslaagde voor mij.

    Je bent een fijne gozer en vanzelfsprekend van harte welkom om ook mijn thuisbioscoop met je eigen oren en ogen te ervaren
    Have fun and enjoy your collection

  11. #136

    Standaard

    vond het ook nogmaals zeer gezellig en geslaagde zondag,
    ook jij bent iemand met veel kennis als het gaat om deze hobby.
    de titel van de sacd is van destiny s child maar weet niet of deze nog verkrijgbaar is.
    mvg jamie
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  12. #137

    Standaard

    Is toch super om dit te lezen.....!
    Mensen die door dit forum elkaar leren kennen en wederzijds respect voor elkaars hobby hebben!
    this is my boomstick!!!

  13. #138
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Leuk verslag om te lezen DVDPF Mijn ervaring is ook dat een Meet & Greet altijd te kort is, hoe vroeg je ook begint. Time flies when you're having fun

    Mooi compliment ook voor jouw ruimte Jamie! Wanneer verschijnt jouw artikel op MovieScene?
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  14. #139

    Standaard

    van moviescene heb ik niets meer gehoord,
    mischien vakantietijd.
    meet en greet is inderdaad leuk,
    als ik welkom ben en je hebt nog een keer een plaatsje vrij zou ik graag ook jouw ht willen bekijken
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  15. #140

    Standaard

    Leuk verslag DPFG!
    Koppen van Yoda e.d. is niet helemaal mijn ding, maar je bioscoop ziet er fenomenaal uit! Complimenten
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  16. #141

    Standaard

    bedankt voor je complimenten
    ik ben gek op alles wat met films heeft te maken,
    koop dus ook yoda koppen
    verder van boeken naar soundtracks en beelden etc.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  17. #142

    Standaard

    ik had het al eerder aangegeven,
    ondanks mijn plasma van 64 inch gaat er toch weer een beamer komen met een groot scherm.
    het scherm word automatisch over de plasma uitgerold en terug en natuurlijk ingebouwd.
    ben op het moment volop bezig en hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
    mijn reden hiervoor is simpel in een dedicated ht hoort gewoon een groot scherm voor het optimale kijkplezier.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  18. #143

    Standaard

    MMmm, mooi, wel plaatjes van schieten, kunnen we een beetje zien hoe het opgebouwd wordt.

    Kan me nog herinneren dat je de beameraansluiting nog in het plafond had zitten, dat scheelt alweer een bergje werk, of ben ik nu in de war?

    Dat het allemaal maar voorspoedig mag verlopen
    Have fun and enjoy your collection

  19. #144
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Mooie plannen weer! Als je nog tips hierover mocht nodig hebben, ik weet er wel iets van

    En zoals DVDPF zegt, we worden graag op de hoogte gehouden middels foto's
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  20. #145

    Standaard

    aangezien ik geen bakken met geld weer wil uitgeven aan een beamer zoals de pioneer wie ik reeds heb gehad en tevens mijn plasma behoud heb ik gekozen voor de optoma hd 33 full hd 3d beamer,deze is inmiddels besteld.
    scherm zijn we nog zoekende.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  21. #146
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Mooie aankoop! Beamer heeft een hele goede prijs-/kwaliteitsverhouding. De reviews zijn erg lovend.

    Wat het scherm betreft, daar kan je het beeld mee maken en breken. Met een rolscherm is zgn. tab-tensioned aan te bevelen. Dan wordt het scherm strak getrokken door een systeem aan de achterzijde. Op het HTforum is daar veel informatie over te vinden.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  22. #147

    Standaard

    tja,hij is niet zoals de pio maar daar zit dan ook een behoorlijk prijsverschil in.
    vandaag binnengekregen en hangt inmiddels aan het plafond.
    even aangezet en dan komt meteen de wouwfaktor,
    plasma is al groot maar kan hier natuurlijk nooit tegen op.
    scherm komt deze week nog binnen en is een elektrisch scherm wat over de plasma komt en achter een koof komt te zitten.
    foto s volgen allemaal nog.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    tja,hij is niet zoals de pio maar daar zit dan ook een behoorlijk prijsverschil in.
    vandaag binnengekregen en hangt inmiddels aan het plafond.
    even aangezet en dan komt meteen de wouwfaktor,
    plasma is al groot maar kan hier natuurlijk nooit tegen op.
    scherm komt deze week nog binnen en is een elektrisch scherm wat over de plasma komt en achter een koof komt te zitten.
    foto s volgen allemaal nog.
    Is je geraden

    Oke, we zijn benieuwd, waarom zou je meer geld uitgeven dan strikt noodzakelijk is? Lijkt me een heel leuke beamer, veel voor een heel schappelijke prijs, voor nog geen 1200 euro kan je dan ook al in 3D kijken op een lekker formaatje

    Zag wel dat er toch nog wel even meer voor komt kijken, je had al een plafondbeugel en de aansluitingen van de vorige beamer, dat scheelt weer een beetje, maar ik zag dat je ook nog een vermogen kwijt kunt aan een leuk schermpje Ik keek hier even en was als niet kenner al snel de weg kwijt:

    http://www.franklin.nl/pages/consume...ieschermen.asp

    en ook nog eens geschrokken van de prijzen Kan begrijpen dat je hier nog wel even over na hebt moeten denken...

    Ben benieuwd wat het geworden is, en natuurlijk naar de plaatjes, ook van de opbouw van het koofje en de aansluitingen enzo
    Have fun and enjoy your collection

  24. #149

    Standaard

    3d word er voorlopig niet op gekeken aangezien je dit apart moet kopen.
    vandaag heeft onze ketel het begeven ding was ook al van 1983 maar toch dit gaat mij dus weer centen kostten.
    de nieuwe hr ketel word zaterdag geplaatst dus al met al gaat het lekker hier.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    3d word er voorlopig niet op gekeken aangezien je dit apart moet kopen.
    vandaag heeft onze ketel het begeven ding was ook al van 1983 maar toch dit gaat mij dus weer centen kostten.
    de nieuwe hr ketel word zaterdag geplaatst dus al met al gaat het lekker hier.
    Zeg ze maar een paar tuien over elkaar aan te trekken en met koud water douchen..... worden ze hard van

    Maar je reageert wel rap je krijgt zaterdag al weer een nieuwe, gebeurt vaak, neem je net wat nieuws en zit je net even wat krapper bij kas, dan gebeuren er allerlei rampen

    Kop op, niet vergeten foto's te maken

    Oke, alle gekheid op een stokkie, is inderdaad niet leuk, moet er zelf ook niet aan denken dat zoiets gebeurt, had dezelfde doemgedachte toen ik al mijn speakers in 1x kocht dat gaf een mooie korting maar ik was wel ridder te voet op dat moment, er had toen ook niet iets duurs moeten gebeuren

    Oke, sterkte en geef dat geldboompje achter in de tuin maar wat extra mest
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 6 van 24 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •