Pagina 7 van 24 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 576 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    ach ja zo gaan de dingen nu eenmaal.
    kan ik wel zo n ding gaan huren maar dan betaal ik hem uiteindelijk 4 keer en dat is ook zonde geld,kun je heel wat films voor kopen
    volgende week alweer 6 dagen volgeboekt dus met het geldboompje komt het wel goed
    ketel is trouwens de remaha tzerra m 39c geworden.
    gelukkig gebeurt het nu en niet midden in de winter anders werd het 2 dagen rillen.
    hou je wel op de hoogte van alle ontwikkelingen.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  2. #152

    Standaard

    scherm is vandaag aan het einde van de dag binnengekomen.
    is trouwens de celexion professionel motor 200 x 113 geworden.
    helaas kan ik er nog niet mee beginnen aangezien ik met van alles en nog wat druk ben.
    hou jullie op de hoogte over het verdere verloop.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    scherm is vandaag aan het einde van de dag binnengekomen.
    is trouwens de celexion professionel motor 200 x 113 geworden.
    helaas kan ik er nog niet mee beginnen aangezien ik met van alles en nog wat druk ben.
    hou jullie op de hoogte over het verdere verloop.
    Ga je niet overhaasten, doe het rustig aan, beter later en goed dan rot met haastige spoed

    Je hebt nog een hele mooie plasma, dus je zit iig niet zonder.

    Nu heb ik er geen reet verstand van, maar als ik je keus op het gebied van het scherm zie, dan lijkt het mij een heel mooi scherm voor de prijs, zeker in vergelijking wat ik heb zien staan in mijn andere link.....

    Mocht het nu weer te lang gaan duren, dan komen we ook wel zeuren, maak je daarover maar geen zorgen, want we zijn hier helemaal plaatjes gek
    Have fun and enjoy your collection

  4. #154

    Standaard

    dank je dvdpf.
    ben net klaar met het verwijderen van de oude ketel wat een pokkewerk.
    de nieuwe heb ik reeds hangen en de bestane leidingen reeds aangesloten.
    eerste keer dat ik dit doe maar er komt heel wat bij kijken.
    morgen verder met de dakdoorvoer en i sense thermostaat nog ophangen.
    daarna hopen dat de hele zooi werkt en dan verder met de thuisbios.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    dank je dvdpf.
    ben net klaar met het verwijderen van de oude ketel wat een pokkewerk.
    de nieuwe heb ik reeds hangen en de bestane leidingen reeds aangesloten.
    eerste keer dat ik dit doe maar er komt heel wat bij kijken.
    morgen verder met de dakdoorvoer en i sense thermostaat nog ophangen.
    daarna hopen dat de hele zooi werkt en dan verder met de thuisbios.
    Als je hiervoor ook een HR ketel had dan zou je het zelf kunnen doen, zoniet dan lijkt het mij lastig, ik dacht dat de afvoer van een HR ketel wat lastiger is.

    In ieder geval petje af dat je het zelf kunt

    Hoop dat alles naar wens gaat functioneren.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #156

    Standaard

    oke,
    alles werkt weer en hier de eerste foto s van de thuisbios.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  7. #157

    Standaard

    hier komt de tweede serie.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  8. #158

    Standaard

    De bezige bij is druk in de weer geweest, ziet er netjes uit..... maar het lijkt alsof je een nog groter scherm kwijt kunt. Je hebt nu wel weer het voordeel dat je je speakers kon laten hangen waar ze hangen.

    En....... tevreden over het projectiebeeld?
    Have fun and enjoy your collection

  9. #159

    Standaard

    Ziet er weer goed uit , size does matter. Ik heb wel een vraagje, worden dit soort beamers eigenlijk niet in het zwart geleverd? Wit en zilver zijn volgens mij de meest gangbare kleuren maar in een donkere HT ruimte lijkt een zwarte variant mij puur persoonlijk iets deftiger.


  10. #160

    Standaard

    bedankt jongens.
    de optoma was alleen in het wit leverbaar.
    hoe het projectiebeeld bevalt,
    je bent al een paar uur kwijt om het precies tussen de kaders te krijgen,
    dit vergt veel tijd en geduld.
    scherm grote is precies goed,op afstand van circa 3 meter heb ik de vuistregel aangehouden,
    vergis je niet dit is een heel stuk groter dan de 64 inch plasma die ik zeker ook nog gebruik voor series en 3d films.
    scherm rolt lekker automatisch over de plasma heen en ik vind dit een mooi aangezicht
    vanavond temple of doom gekeken en indy op een wit doek daar doe je het voor.
    trouwens de nieuwe ketel werkt ook perfect na een paar tegenslagen.
    1 koppeling was niet goed dus met het water erop spoot het eruit met als gevolg dat de hele schuur bijna blank stond,
    maar met wat gevloek is alles weer goed gekomen
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  11. #161
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Heb je mooi gedaan! Ondanks dat je plasma ook al een serieus groot scherm is, is dit toch wel de overtreffende trap. Mijn scherm is 240cm breed en we zitten op net geen 3,5m. Het is op het randje, maar het kijkt heerlijk.

    Mijn eerste projector was ook een Optoma (H78) en die was ook wit, maar die heb ik zelf zwart gespoten. Het is natuurlijk niet zo mooi als vanaf fabriek, maar ik was best trots op het resultaat. Om dat nu met een gloednieuwe projector te doen is misschien iets te...

    Trouwens een projector met horizontale en verticale lensshift is makkelijker in te stellen, maar wel een stuk duurder. En voor die ene keer maakt dat misschien niet zoveel uit.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #162

    Standaard

    dank je voor de complimenten.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  13. #163

    Standaard

    kon het toch niet laten om de 3d ontvanger en bril aan te schaffen voor de optoma.
    vandaag binnen gekregen en aangesloten en werkt prima.
    ga hier nu niet grote bonen speien hoe geweldig dit is dat heeft ook geen zin maar ik vond het in ieder geval mooier dan op de plasma omdat het beeld groter is en de 3d beter tot zijn recht komt.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  14. #164

    Standaard

    ah lekker,
    net prometheus gekeken in 3d op de optoma,
    toch super om te kijken in 3d op een groot scherm,
    na een werkweek van 6 dagen met zo n film als dit en superbeeld en geluid en een bokbiertje erbij dan weet je waar je het allemaal voor gedaan hebt,
    moet er hard voor werken maar dit maakt alles weer goed.
    tot nu toe nog geen spijt van mijn nieuwe aankoop.
    heb alle instellingen nu goed staan op de optoma en ga er nu van genieten.
    voor de komende tijd staat er natuurlijk niets nieuws meer aan te komen dus voor iedereen wie mijn topic heeft gevolgd bedankt tot zover
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  15. #165

    Standaard

    Geniet er van kerel,je hebt het verdiend!
    this is my boomstick!!!

  16. #166

    Standaard

    Ziet er prachtig uit! Was het 3D goed in Prometheus? In de cinema zag je enkel die hologrammen mooi in 3D.


  17. #167

  18. #168

    Standaard

    Je wist al dat ik niet heb aan te merken op je spullen Niks mis mee, ben ook benieuwd naar je nieuwe projector, is zeer betaalbaar en ben benieuwd naar hoe dat er nu uitziet. Ben in december een paar dagen vrij, zitten 2 vrije zondagen bij, als ik nog welkom ben wil ik het graag aanschouwen.....Oh, heb je uitgenodigd als vriend, weet niet precies hoe dat werkt en niet iedereen is er blij mee, maar het is wel gemeend, kijk maar even wat je ermee doet

    Oh, daar kwam ik even voor, het verslagje mbt de Subdude staat op m'n plekkie.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #169
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Leuk om te lezen dat je zo kunt genieten van je nieuwe aanwinsten. Dat is ook het fijne van een aparte ruimte. Je bent even echt weg uit de dagelijkse sleur. Lekker blijven doen!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  20. #170

    Standaard

    dvdp,
    tuurlijk ben je welkom in dezember,
    3d kijken is ook echt super mooi op de beamer.
    zeg maar welke datum je wilt komen,lijkt me leuk.
    had je al gezegd dat jullie hier altijd welkom zijn
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  21. #171

    Standaard

    htip.
    zag dat je beamer weer in topform verkeerd,super.
    ja ik kan er erg van genieten.
    met de pioneer en het vaste doek wat ik eerder had kreeg ik het beeld super strak in het scherm.
    ik krijg dit op de 1 of andere manier nu niet helemaal goed meer,
    de optoma is heel moeilijk in te stellen en je hebt natuurlijk ook geen spanscherm meer.
    maar nietemin ben ik er wel tevreden over
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  22. #172

    Standaard

    Mooie set en ruimte Is van mij (en vele andere) toch ook eel een droom om ooit een dedicated ruimt te hebben. Gefeliciteerd ook met je nieuwe beamer, lekker genieten zo van je (3D) films

  23. #173

    Standaard

    dank je voor je reactie
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  24. #174

    Standaard

    Goed/mooi idee die beamer!

    Geen schrik dat je plasma eventueel wordt verwaarloosd? Ik zou altijd mijn films op een groter scherm willen zien...


  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Goed/mooi idee die beamer!

    Ik zou altijd mijn films op een groter scherm willen zien...
    Vond ik ook, ga dat hopenlijk op 16 december in eigen persoon ervaren en hoop dan jamiev en zijn gezin wederom een bezoekje te kunnen brengen.

    Mij kan het bijna ook nooit groot genoeg
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 7 van 24 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •