De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ultimate Editions van Harry Potter

    Hoi allemaal,

    Ik ben een tijdje aan het rondsnuffelen geweest op het internet naar informatie over de ultimate editions van Harry Potter. Ik ben tot op vandaag alleen maar de 1 & 2 tegengekomen in Nederlandse webshops. Ik krijg zo het vermoeden dat de andere delen niet zijn uitgebracht in Europa, kan dit? Wanneer ik bijvoorbeeld op Amazon zoek naar de ultimate editions krijg ik ze wel netjes allemaal te zien (in ieder geval tot en met deel 4).

    Kan iemand me hier iets meer over vertellen?

    Alvast bedankt...

    Geoffrey

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij staan die wel geplanned om uit te komen, maar precies wanneer weet ik niet.

  3. #3

    Standaard

    In de Fnac kan je nu ook de ultimate-editions bestellen, maar zijn dit dezelfde edities als de UK en Amerika enzo? Deze heeft een veel andere verpakking, en ziet er maar 1-disc uit.

    http://www.nl.fnac.be/a3557258/Harry...dition-Blu-Ray

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    In de Fnac kan je nu ook de ultimate-editions bestellen, maar zijn dit dezelfde edities als de UK en Amerika enzo? Deze heeft een veel andere verpakking, en ziet er maar 1-disc uit.

    http://www.nl.fnac.be/a3557258/Harry...dition-Blu-Ray
    Neen. Dat zijn de Franse versies, die ze ook "ultimate" noemen, maar ze zijn niet gelijk aan de échte Ultimates.
    Nogmaals herhalen: wie alle Ultimate Editions wil mét Nederlandse ondertiteling, moet
    - delen 1 en 2 in de Benelux kopen
    - delen 3, 4, 5 en 6 in de USA
    - delen 7.1 en 7.2 in Duitsland
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Dankje Werner! Hebben de DVD's van deel 7 ook Nederlandse ondertiteling? Want denk niet dat ze nog gaan uitkomen in Engeland, dus is de Duitse versie de enigste oplossing.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Hebben de DVD's van deel 7 ook Nederlandse ondertiteling? Want denk niet dat ze nog gaan uitkomen in Engeland, dus is de Duitse versie de enigste oplossing.
    De Nederlandse DVD's van 7.1 en 7.2 hebben een Duits audiospoor en Duitse ondertitels, dus hebben de Duitse DVD's Nederlandse ondertitels.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Nederlandse DVD's van 7.1 en 7.2 hebben een Duits audiospoor en Duitse ondertitels, dus hebben de Duitse DVD's Nederlandse ondertitels.
    Ik denk dat de poster de ultimate editions bedoelt. Ja die hebben Nederlandse ondertiteling:
    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=6922
    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=6923
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Dankjewel Frank en Werner. Ik bedoelde de ultimate editions maar niet de blu-ray versie, maar neem aan dat die dus ook nederlandse ondertitels hebben.

  9. #9

    Standaard

    Ik wist eigenlijk niet dat de Ultimate Editions ook op dvd te krijgen waren... ik zal het medium dvd ontgroeid zijn zeker?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Had ik ook maar blu-ray, maar mijn ouders willen pas nieuwe tv als deze tv kapot is, wat ik begrijp, maar deze is zo'n oude met een bak aan, dus geen blu-ray mogelijk

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik wist eigenlijk niet dat de Ultimate Editions ook op dvd te krijgen waren... ik zal het medium dvd ontgroeid zijn zeker?
    Volgens mij alleen deel 1 en 2.
    Die heb ik namelijk van de week nog gekocht voor het belachelijke bedrag van €5 bij de Blokker.
    Maar die zien d'r bijna helemaal hetzelfde uit als de Blu-ray versie, alleen hier zitten 4 discs in en bij alle versies van de Blu-ray slechts 3, maar daar krijg je weer zo'n code voor een digital copy.
    Laatst aangepast door j0enne : 09-07-2013 om 11:49

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Volgens mij alleen deel 1 en 2.
    Die heb ik namelijk van de week nog gekocht voor het belachelijke bedrag van €5 bij de Blokker.
    In Nederland is alleen deel 1 en 2 uitgebracht, maar bijvoorbeeld in Amerika en Duitsland zijn van alle films Ultimate Editions uitgebracht op DVD én Blu-ray.

  13. #13

    Standaard

    Weet iemand of die DVD-versie van deel 1 en 2 in Belgie nog steeds zo goedkoop te koop zijn? Heb paar jaar gewacht om ze te kopen omdat ze altijd aan €50 stonden, en toen vond ik ze nergens meer, nu heb ik al een halfjaar deel 1 tot 5 op amazon.co.uk gekocht, en de documentaire van creating harry potter heeft nederlandse subs, maar de extended edition van de film heeft geen nl subs. Zou iemand kunnen zeggen waar te zoeken, of als iemand ze in de Blokker kan kopen voor €5 en dan betaal ik de verzendkosten + eventuele vergoeding.

  14. #14

    Standaard

    Mediamarkt Oostakker nog steeds 10 euro.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •