De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Advies / Tips gevraagd bij aanschaf nieuwe televisie.

    Hallo mensen,

    Ik ben sinds kort op zoek naar een nieuwe televisie. Ik heb op dit moment een home cinema set met de volgende apparaten:

    Samsung LE37R81 HD ready televisie (94 cm.)
    Logitech Z-5500 Surround set
    Playstation3

    Nu wil ik graag mijn blu-rays gaan bekijken op een full hd tv, maar dan ik wil dan wel een aanzienlijk groter scherm hebben als ik de tv zou gaan upgraden. Op dit moment heb ik totaal geen interesse (als het erop zit is het leuk) in het hele 3d gebeuren, dus daar zoek ik eigenlijk niet naar.

    Ik zag vandaag bij de MediaMarkt de Sony KDL-46EX500 voor 899 euro staan en dit leek me gezien het budget wel een aardige keuze. Iemand hier ervaringen mee of misschien zijn er wel goede opvolgers hiervan?

    Dus wensen:
    • Full-HD televisie
    • 107 cm of groter (liefst 117 cm)
    • Merk: Liefst Sony en anders Samsung
    • Er zou een game-mode/modus op moeten zitten
    • Maximaal budget: 1000 euro

    Hopelijk kunnen jullie me wat adviezen en/of ervaringen laten lezen op basis van bovenstaande .

  2. #2

    Standaard

    Gezien je vrij beperkt budget zou ik eerder gaan voor de Samsung PS50C550 (127 cm !). Goede beeldkwaliteit voor een hele goede prijs. De Sony die jij naar voor schuift krijgt over het algemeen een minder goede beoordeling op de verschillende testsites. De TX-P42G20 van Panasonic is ook een heel goede tv en die valt ook binnen jouw budget maar dat is dan maar een 107 cm.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    De TX-P42G20 van Panasonic is ook een heel goede tv en die valt ook binnen jouw budget maar dat is dan maar een 107 cm.
    Slechts 579,95 bij ibood.nl vandaag
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Peptalk, dat was de TX-L42G20. Dat is geen Plasma maar een LCD.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol Bekijk bericht
    Peptalk, dat was de TX-L42G20. Dat is geen Plasma maar een LCD.
    Dan heb ik niet goed opgelet
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Bij Philips moet je héél erg opletten welke serie je neemt. Een goede vriend heeft een tv uit de 7- serie van Philips en hij is daar heel tevreden over. De kwaliteitsverschillen tussen de 3- ,5- ,7-, 8- en 9- series zijn heel erg groot. Oppassen dus! Persoonlijk zou ik zelf nooit een Philips tv uit de 3- serie nemen maar misschien zijn er lezers op het forum die een apparaat uit de 5- serie hebben.
    Als je een vrij beperkt budget hebt dan zou ik je toch willen adviseren om een Samsung tv te nemen.
    Kijk ook eens op kieskeurig.nl
    Laatst aangepast door Phil Neutral : 16-04-2011 om 14:49

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Bij Philips moet je héél erg opletten welke serie je neemt. Een goede vriend heeft een tv uit de 7- serie van Philips en hij is daar heel tevreden over. De kwaliteitsverschillen tussen de 3- ,5- ,7-, 8- en 9- series zijn heel erg groot. Oppassen dus! Persoonlijk zou ik zelf nooit een Philips tv uit de 3- serie nemen maar misschien zijn er lezers op het forum die een apparaat uit de 5- serie hebben.
    Als je een vrij beperkt budget hebt dan zou ik je toch willen adviseren om een Samsung tv te nemen.
    Kijk ook eens op kieskeurig.nl
    Toch maar besteld

  10. #10

    Standaard

    Dan wil ik je bij deze veel geluk en héél veel kijkgenot wensen met je nieuwe tv!
    Geniet ervan!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Dan wil ik je bij deze veel geluk en héél veel kijkgenot wensen met je nieuwe tv!
    Geniet ervan!
    Ik begrijp niet zo goed waarom Philips een tv met een adviesprijs van 1300 euro op de markt zou brengen die vervolgens niet goed zou zijn. Komt het bij jou door 'van horen zeggen' of is er bij jou een soortgelijke tv kaduuk gegaan ooit?

  12. #12

    Standaard

    Ik heb een hele tijd in de audio- en videobranche gewerkt en het viel mij erg op dat de 3 serie van Philips nogal veel mankementen had en regelmatig defecten vertoonde. De hoofdtechicus van de hersteldienst heeft mij toen gezegd dat de 3 serie een hele slechte serie was. Maar jij hebt dus nu een toestel van de 5 serie dus dat zal wel in orde zijn.

  13. #13

    Standaard

    Televisie werkt perfect. Nergens last van. Schitterend beeld en 46 inch is een verademing na 37 inch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •