De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard blurayspeler regiovrij

    Weet iemand een goedkope blurayspeler die makkelijk regiovrij te maken is? Betekend dat dan ook dat ik regiovrij dvd's erop af kan spelen?!

    Ik hoor het graag.

  2. #2

    Standaard

    de hiteker htb1026 is erg simpel schijnbaar.
    ik heb em zelf te koop staan voor 40 ex,en die van mij is momenteel ingesteld op regio1dvd en regioA blurays.

    op internet kan je vinden hoe je em weer op andere regios kan zetten.

    pm me evt.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #3

    Standaard

    Ik had off topic een vraag gesteld in het gekochte BD topic, en wil er niet verder off topic gaan, vandaar ik het hier stel.

    Ik heb dus een BD film die achteraf gezien niet regiovrij is, en wil hem dus wel kunnen kijken.

    Nu heb ik een Harman kardon bds300 2.1 set, en die speler is niet regio vrij.

    Misschien kan ik hem regiovrij laten maken, of niet, weet niet of dat bij deze mogelijk is.

    Ik kan natuurlijk ook en regiovrije speler aanschaffen, en zal dan waarschijnlijk via een webshop worden.

    Nu kwam ik deze http://www.stegen.com/index.php/cPat...5b8bc3ef5ebe62 shop tegen, waar ze regiovrije spelers verkopen.

    Nu zat ik te denken om er wellicht een te gaan aanschaffen, maar ik weet niets van deze winkel af, jullie wel misschien?.

    En de spelers die hier staan (hoef niet de duurste, maar weet niet of bv LG een goed merk is, of dat ik bv beter een philips kan pakken ofzo) weet ik niet welke goed of slecht is.

    Hopelijk kan iemand me wat uitleg geven.

    Alvast bedankt.

    Raymond

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik had off topic een vraag gesteld in het gekochte BD topic, en wil er niet verder off topic gaan, vandaar ik het hier stel.

    Ik heb dus een BD film die achteraf gezien niet regiovrij is, en wil hem dus wel kunnen kijken.

    Nu heb ik een Harman kardon bds300 2.1 set, en die speler is niet regio vrij.

    Misschien kan ik hem regiovrij laten maken, of niet, weet niet of dat bij deze mogelijk is.

    Ik kan natuurlijk ook en regiovrije speler aanschaffen, en zal dan waarschijnlijk via een webshop worden.

    Nu kwam ik deze http://www.stegen.com/index.php/cPat...5b8bc3ef5ebe62 shop tegen, waar ze regiovrije spelers verkopen.

    Nu zat ik te denken om er wellicht een te gaan aanschaffen, maar ik weet niets van deze winkel af, jullie wel misschien?.

    En de spelers die hier staan (hoef niet de duurste, maar weet niet of bv LG een goed merk is, of dat ik bv beter een philips kan pakken ofzo) weet ik niet welke goed of slecht is.

    Hopelijk kan iemand me wat uitleg geven.

    Alvast bedankt.

    Raymond
    Dat is dus die site waar ik het over had in de andere thread. Heb m'n BD speler opgestuurd en regiovrij laten maken en is allemaal perfect gegaan!

    Toevallig had ik een paar jaar daarvoor ook met hem (persoonlijk) te maken ivm mijn oude Xbox, vandaar dat ik het aandurfde om opnieuw met hem in zee te gaan.

    Aanrader.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  5. #5

    Standaard

    Opsturen is geen optie voor mij, want dat apparaat is tevens mijn Tuner/Versterker (Harman kardon BDS300).

    Dus makkelijkste lijkt me een nieuwe kopen.

    Alleen moet ik financieel ook opletten, dus zat te denken aan die spelers tot 250 euro.

    Welke van deze kan ik dan het beste pakken? Is LG bv een goed merk of kan ik beter voor bv Philips gaan?.

    Of maakt dat helemaal niets uit?
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 03-03-2012 om 20:52

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Opsturen is geen optie voor mij, want dat apparaat is tevens mijn Tuner/Versterker (Harman kardon BDS300).

    Dus makkelijkste lijkt me een nieuwe kopen.

    Alleen moet ik financieel ook opletten, dus zat te denken aan die spelers tot 250 euro.

    Welke van deze kan ik dan het beste pakken? Is LG bv een goed merk of kan ik beter voor bv Philips gaan?.

    Of maakt dat helemaal niets uit?
    In principe maakt dat niet zoveel uit, ben alleen zelf Sony-only en niet zo kapot van LG en Philips maar in die prijsklasse moet je een goede speler kunnen scoren.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Opsturen is geen optie voor mij, want dat apparaat is tevens mijn Tuner/Versterker (Harman kardon BDS300).

    Dus makkelijkste lijkt me een nieuwe kopen.

    Alleen moet ik financieel ook opletten, dus zat te denken aan die spelers tot 250 euro.
    Heb hier een Oppo BDP-80 te koop staan, is volledig regiovrij en schakelen tussen
    BD regio's is zeer simpel. DVD regio switchen gaat automatisch.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •