De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ip Man (Amasia 2-disc uitgave)

    Is er iemand in het bezit van de volgende uitgave van Ip Man, die me kan vertellen in welke richting de titel aan de zijkant van de dvd staat aub?



    Het is me namelijk vorige keer in de winkel opgevallen dat de Amasia-uitgaves met een geel randje de titel omgekeerd op de zijkant hebben staan, en ik erger me daar dan aan wanneer de titels naast elkaar in de kast staan...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  2. #2

    Standaard

    Heb zelf de blu-ray versie en daar is deze omgekeerd.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Solique Bekijk bericht
    Heb zelf de blu-ray versie en daar is deze omgekeerd.
    Zal bij de dvd waarschijnlijk ook wel zo zijn.

    Tja...dan is er niks anders aan te doen dan ze op een andere manier in de kast te zetten (plat op elkaar liggend ofzo), want er zijn toch een paar films uit de Amasia-reeks die ik in huis wil halen...

    Bedankt voor de snelle reactie
    Laatst aangepast door Peter Neefs : 17-01-2011 om 18:21
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  4. #4

    Standaard

    Hallo Peter,

    Ik ben wel benieuwd wat je omgekeerd vindt. Bij mijn dvd staat het op de zijkant van boven naar beneden. Is dat bij jouw versie anders?

    Groeten van Peter
    Laatst aangepast door spookje8 : 17-01-2011 om 22:12 Reden: woordkeuze

  5. #5

    Standaard

    Bij mij ook van boven naar beneden. Zit wel goed, je hoeft niet te stapelen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    Hallo Peter,

    Ik ben wel benieuwd wat je omgekeerd vindt. Bij mijn dvd staat het op de zijkant van boven naar beneden. Is dat bij jouw versie anders?

    Groeten van Peter
    Met omgekeerd bedoel ik dat wanneer je de dvd rechtzet in een kast, dus met de zijkant naar buiten toe...dat de titel dan van onder naar boven geschreven staat, dit is zo met alle Amasia-uitgaves die ik al tegen ben gekomen met een gele/goude rand (zoals bij deze een rode rand)...

    Maar als dit op jullie exemplaren niet is dan is er geen probleem meer...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •