Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard A-Film Home Entertainment: Release tot eind december

    A-Film Home Entertainment: Release tot eind december



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Mulholland drive en Gosforkpark zijn de verplichte titels voor mij
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  3. #3

    Standaard

    Er zitten zeker interessante titels tussen , maareh -> Rhapsody in August...? De eerste Kurosawa die in Nederland uitgebracht zal worden???

  4. #4

    Standaard

    Mulholland Drive een dubbele DVD? Dat is goed nieuws!
    Lola Rennt in een nieuwe uitgave is ook leuk, want de Nederlandse die er was, was niet veel soeps helaas. Alleen voor Vlaanderen dan nu, maar dat moet niet zo probleem zijn. Ik ben benieuwd of de ondertiteling van deze uitgave in het Vlaams zal zijn

  5. #5

    Standaard

    Voor mij alleen LOTR Boxset en misschien Gosford Park
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  6. #6

    Standaard

    Voor mij ook de LOTR Boxset
    StarTrader

  7. #7
    Ronnie Heemskerk
    Guest

    Standaard

    LOTR box-set en Mulholland drive haal ik zeker.

    Net zoals Jeand de la Florette en Manon des sources.
    Wat een prachtfilms....
    Het wel en wee rondom een waterbron in een klein dorpje in de provence.
    Laatst waren ze nog te zien op VRT... Ben blij dat ik ze nu eindelijk ook op dvd kan krijgen (hier in nederland, want ze waren er al maar dus niet hier).

  8. #8

    Standaard

    Mulholland Dr, maar dat heb ik al zo vaak gezegd Maar ik ga ook voor die leuke Asterix & Obelix, dat was echt een aangename verrassing
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  9. #9

    Standaard

    17 oktober en 12 november zijn mooie dagen dit jaar!!

  10. #10
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    De enige die ik ga kopen is LOTR extended edition
    en misschien ook The Bear

  11. #11

    Standaard

    Goed nieuws dat Mullholland Drive een dubbelsdisc wordt, en die ga ik zker aanschaffen evenals de box set van LOTR. Gosford Park,zal ik eerst huren
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  12. #12

    Standaard

    Die Streetfighter anime vond ik ook goed toen ik hem op VHS had, dus die gaat zeker toegevoegd worden.

    Daarnaast natuurlijk Mulholland Drive (gaaf dat het blijkbaar een 2-disc wordt, is dit een tikfout? Want het lijkt me stug dat wij een betere disc krijgen dan de Amerikanen).

    En de boxset (gelijk aan de Amerikaanse giftset?!?) van LOTR wordt natuurlijk ook van mij.

  13. #13

    Standaard

    Wasabi......ga ik zeker kopen. Had 'm al eens gehuurd, en vond het een leuke, aardige film.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  14. #14

    Standaard

    Ik ga voor Mulholland Drive en Wasabi.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Wasabi......ga ik zeker kopen. Had 'm al eens gehuurd, en vond het een leuke, aardige film.
    Volgens mijn kennen is Wasabi al een hele tijd uit bij de FRS zien liggen voor 19.99 als het goed is.
    Maarja.
    Ik ga voor LOTR en Showgirls
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JDT

    Volgens mijn kennen is Wasabi al een hele tijd uit bij de FRS zien liggen voor 19.99 als het goed is.
    ik denk dat je in de war bent met Yamakasi...
    3d

  17. #17

    Standaard

    ik ga voor Asterix & Obelix: Cleopatra, Lord of the Rings (welke versie weet ik nog niet) en Cosford Park.

  18. #18

    Standaard

    Underground!!!!!
    Daar zat ik al een hele tijd op te wachten. Hopelijk een mooie transfer, dat verdient deze topper wel.

    Vrij onbekende film, zeer onterecht. Het is een hedendaags Europees meesterwerk van de Joegoslavische regisseur Emir Kusturica. Gouden Palm van Cannes gewonnen (gedeeld eerste) in 1995. Gaat dat zien!

    En verder natuurlijk Mulholland Drive en LOTR extended version

    /edit
    OMG, ik zag nog een hele lijst andere bestaande films genaamd Underground staan bij IMDB. Deze DVD zal toch wel van die van Kusturica zijn? Weet iemand dit?

    /edit
    Oeps, vlak daaronder staat Arizona Dream. Dat is er ook eentje van Kusturica. Dus het moet wel DE Underground zijn! Joepiedepoepie!

  19. #19

    Standaard

    12 November!! De LotR box-set, ik heb alvast geld ervoor opzij gelegd. Deze koop ik dan ook meteen als ie binnen is.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  20. #20

    Standaard

    LOTR Box set en Mulholland Drive (that reminds me, ik moet nog steeds The Lost Highway bekijke, toch ook van hem? .... een vriend zei, een van de vaagste films die hij ooit gezien had) .... ligt het aan mij, of brengt A-film niet echt veel toppers uit. Verdienen ze met LOTR om de rest uit te kunnen geven? Maar dat zeg ik alleen om de rest rest me echt allesbehalve bekend voor komt (ik bedoel dus niets over de kwaliteit ervan te zeggen, kan ook niet, want ik ken het niet) .

    Marco

  21. #21

    Standaard

    The LOTR boxset zal ik zeker aanschaffen, maar het zal niet deze uitgave worden maar de UK versie
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #22

    Standaard

    Is dat weer eens andere dan?

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Is dat weer eens andere dan?

    Marco
    Nee hoor, maar ik wil gewoon de box met Engelse opschriften, uit het land van de auteur.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #24

    Standaard

    Ik weet nog steeds niet of ik voor de LotR boxset ga of de normale 4 disc editie......

    Mulholland Drive is ook zo'n twijfelgeval......

    Ik wacht nog ff af.....
    3d

  25. #25

    Standaard

    Ik heb een mooie oplossign gevonden John .... gewoon beide aanschaffen .... ik kon ook gewoon niet wachten!

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •