De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ip Man 2 [Blu-ray Disc]

    Ip Man 2

    Donnie Yen keert terug als martial arts-meester Ip Man.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Goede film, ik vond alleen 1 meer sfeer hebben Maar alle 2 aanraders als je van asia movies houd!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Goede film, ik vond alleen 1 meer sfeer hebben Maar alle 2 aanraders als je van asia movies houd!
    Volledig akkoord

  4. #4

    Standaard

    Gedeeltelijk niet akkoord.

    Dit is ook voor mensen die geen asia movie's kijken de moeite waard om hiermee te beginnen .

    Ik kijk wijnig asia films maar IP man 1 en 2 vond ik echt super vermakelijke films

    Aanrader !!!!!!!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door O.v.Dijk Bekijk bericht
    Gedeeltelijk niet akkoord.

    Dit is ook voor mensen die geen asia movie's kijken de moeite waard om hiermee te beginnen .

    Ik kijk wijnig asia films maar IP man 1 en 2 vond ik echt super vermakelijke films

    Aanrader !!!!!!!
    Hoezo niet akkoord :S als je niet van dit soort films houd kijk je er ook niet naar dus of je nu ooit al een asia film hebt gezien of niet moet je van het genre houden of het moet je interesseren!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Hoezo niet akkoord :S als je niet van dit soort films houd kijk je er ook niet naar dus of je nu ooit al een asia film hebt gezien of niet moet je van het genre houden of het moet je interesseren!
    Ik bedoel dus dat je soms iets nieuws moet proberen .
    Zo heb ik 3 vrienden van me deze film laten zien en waren gelijk nieuwsgierig naar andere films zoals ong-bak
    zij houden van actiefilms maar wisten niet dat er ook asia films waren zoals deze !!! nu wel dus
    Laatst aangepast door O.v.Dijk : 17-02-2011 om 10:52

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •