Pagina 30 van 66 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 1649 worden weergegeven.

Discussie: Redesign dvd-covers

  1. #726

    Standaard

    Het is een gekkenhuis tijdens mijn studie... Vandaar dat ik wat laat reageer. De hoes van Luther komt in post 1 te staan.

    Langzaam aan ga ik aan Charlies Angels beginnen en als extra project resyle ik de hoes van Dune!

  2. #727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Dank je

    PS: Maareh...ik heb geen PM van jou hoor. Misschien komt dat omdat het forum zo gaar is. Maar ik heb dus niks.
    Mmm, vreemd, zit wel in mijn outbox. Maar ja, dan zo maar even: heb jij dat programma waarmee je die barcode kan maken? Zou jij dat kunnen mailen naar mij?
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  3. #728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Groot

    Mmm, vreemd, zit wel in mijn outbox. Maar ja, dan zo maar even: heb jij dat programma waarmee je die barcode kan maken? Zou jij dat kunnen mailen naar mij?
    Die heb ik wel gehad ja...en ik heb je ook een mailtje gestuurd toen


    Als ik thuiskom stuur ik hem wel opnieuw, ok?

  4. #729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Die heb ik wel gehad ja...en ik heb je ook een mailtje gestuurd toen


    Als ik thuiskom stuur ik hem wel opnieuw, ok?
    O, dan snap ik er niets van. Ik ga nog wel even kijken in mijn mailbox. Misschien vertraagd of zo
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  5. #730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Die heb ik wel gehad ja...en ik heb je ook een mailtje gestuurd toen


    Als ik thuiskom stuur ik hem wel opnieuw, ok?
    Inderdaad een vertraging bij mijn mailserver ofzo. Ik kreeg ineens 30 e-mails binnen sinds zaterdagavond
    Maar goed, ik heb het programma nu, dus dankjewel
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  6. #731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Groot

    Inderdaad een vertraging bij mijn mailserver ofzo. Ik kreeg ineens 30 e-mails binnen sinds zaterdagavond
    Maar goed, ik heb het programma nu, dus dankjewel
    Graag gedaan hoor, ik begon al te denken dat ik gek was...na Vanilla Sky zou het me nog geeneens verbazen.

  7. #732

    Standaard

    Kan nu eindelijk verder met The Fast and The Furious, hij is bijna af
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  8. #733

    Standaard

    heb nog geen tijd gehad voor the mask r2nl dts. probeer er zo snel mogelijk aan te werken, maar zit met hetzelfde probleem als gerben en dat is studie.

  9. #734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Dank je voor het compliment en ik weet dat de covers op elkaar lijken, tenminste het is mijn stijl. Bij Heat heb ik geprobeerd iets anders te doen, maar het blijft mijn stijl. Ik zal proberen nog iets anders te doen, ok?

    WTF is hier nou weer aan de hand ?? Het is toch restylen naar EIGEN inzicht ?? Wat men dan evt. met anderen kan delen..

    Als je het niet mooi vind, hou dan lekker je kop, gebruik hem niet, en doe het lekker zelf !!

    Luther, lekker je eigen stijl aanhouden, ziet er gewoon goed uit !!
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Luther, lekker je eigen stijl aanhouden, ziet er gewoon goed uit !!
    Dat zal ik ook zeker doen hoor, maar ik probeer wel vooruit te gaan in mijn ontwikkeling als designer en ik neem kritiek serieus (behalve die van Wee-man).

    Maar bedankt voor je leuke reactie...ik dacht al: "Waar blijft Edwin in deze thread?".

  11. #736

    Standaard

    Waarom in hemelsnaam het "Meekijken Gewenst" logo enzo erin?
    Ik vind nou juist dat die verplichte logo's en barcodes de compositie voor een deel verrknallen. OK, het staat professioneler als het eropstaat maar persoonlijk zou ik het toch weglaten. Vergelijk de SE van Se7en regio 1 en 2 eens met elkaar. Die regio 2 versie wordt totaal verknald door alle toegevoegde logo's en copyright troep die eropstaat (vooral de achterkant).

  12. #737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei
    Waarom in hemelsnaam het "Meekijken Gewenst" logo enzo erin?
    Ik vind nou juist dat die verplichte logo's en barcodes de compositie voor een deel verrknallen. OK, het staat professioneler als het eropstaat maar persoonlijk zou ik het toch weglaten. Vergelijk de SE van Se7en regio 1 en 2 eens met elkaar. Die regio 2 versie wordt totaal verknald door alle toegevoegde logo's en copyright troep die eropstaat (vooral de achterkant).
    Dat is voor het geval dat mijn nichtje van vijf, de dvd Natural Born Killers D.C. in de speler stopt.

  13. #738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Dat zal ik ook zeker doen hoor, maar ik probeer wel vooruit te gaan in mijn ontwikkeling als designer en ik neem kritiek serieus (behalve die van Wee-man).

    Maar bedankt voor je leuke reactie...ik dacht al: "Waar blijft Edwin in deze thread?".
    Heheh... geen probleem hoor
    Maareh, die laatste cover is idd stukken mooier als ie een tint lichter is.. maar dat zo'n pino gaat lopen klagen, terwijl hij zelf niets levert, moest ik even op reageren..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  14. #739

    Standaard

    Jongens waar kan ik Mijn armageddon cover nou uploaden op welke website? want hij is al een tijdje klaar...

  15. #740

    Standaard

    Ja sorry jongens (en dame) heb het ff wat drukker dan verwacht, vandaar dat ik het overzicht nog niet heb gemaakt...

    Het jammere is ook dat ik jullie niet zelf de covers kan laten uploaden (als het overzicht klaar is), daar zijn de bestanden gewoon veels te groot voor... Het wordt dus nog een beetje 'behelpen', helemaal perfect is moeilijk

  16. #741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marnix
    Ja sorry jongens (en dame) heb het ff wat drukker dan verwacht, vandaar dat ik het overzicht nog niet heb gemaakt...

    Het jammere is ook dat ik jullie niet zelf de covers kan laten uploaden (als het overzicht klaar is), daar zijn de bestanden gewoon veels te groot voor... Het wordt dus nog een beetje 'behelpen', helemaal perfect is moeilijk
    Goed om te horen dat je er nog wel mee bezig bent iig
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  17. #742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GalO
    Jongens waar kan ik Mijn armageddon cover nou uploaden op welke website? want hij is al een tijdje klaar...
    Het hoge resolutie bestand kun je uploaden in een Yahoo! briefcase. Surf naar http://briefcase.yahoo.com en meld je aan.

    De lage resolutie versie (550 pixels breed JPEG) kun je naar mij mailen, dan zet ik hem wel even tijdelijk op mijn server, als preview voor in deze thread.

  18. #743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei
    Waarom in hemelsnaam het "Meekijken Gewenst" logo enzo erin?
    Ik vind nou juist dat die verplichte logo's en barcodes de compositie voor een deel verrknallen. OK, het staat professioneler als het eropstaat maar persoonlijk zou ik het toch weglaten.
    Doe ik dus ook, maar ik heb ook niets te maken met regeltjes

  19. #744

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Maareh, die laatste cover is idd stukken mooier als ie een tint lichter is
    Maar als hij wordt uitgeprint is ie dus een stuk lichter dan dat hij in eerste instantie lijkt...op mijn site zie je ook beter hoe hij werkelijk is

  20. #745

    Standaard

    Hier is de Armageddon DVD Cover!


    En hier is de URL voor de Grote versie
    Armageddon DVD Cover

  21. #746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GalO
    Hier is de Armageddon DVD Cover!


    En hier is de URL voor de Grote versie
    Smashing! Erg mooi duidelijk een special edition

  22. #747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun


    Smashing! Erg mooi duidelijk een special edition
    maar niet genoeg voor de top 3?

  23. #748
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Ik doe nu zelf ook een beetje aan cover design en redesign, maar het is steeds een probleem om aan een beetje een deftig dvd regio 2 logo te komen, kan iemand hiermee helpen, ook logo's voor 16 :9, 4:3, anamorphic etc zijn moeilijk te vinden.

    Logo's van filmmaatschappijen daarentegen is geen probleem.

    Kan iemand helpen ?


  24. #749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GalO
    Hier is de Armageddon DVD Cover!
    Ik vind hem mooi hoor GalO en dat zeg ik niet al te vaak

  25. #750

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    maar het is steeds een probleem om aan een beetje een deftig dvd regio 2 logo te komen, kan iemand hiermee helpen, Kan iemand helpen ?

    Ik kan je helpen, stuur maar een PM met je mailadres...ik heb alleen het Regio 2 logo voor je.

Pagina 30 van 66 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •