Pagina 9 van 66 EersteEerste ... 56789101112131959 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 1649 worden weergegeven.

Discussie: Redesign dvd-covers

  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marnix
    En marije heeft gewoon een beetje moedergevoelens die ze op graag op jullie projecteert
    Laten we het daar dan maar op houden Verder on-topic maar weer...
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    Volgens mij begin ik de draad een beetje kwijt te raken. Hoe zit het nu? Hebben we twee sites waar de covers op komen of 1?

    Tot nu toe weet ik alleen van de plannen van Martin en die heeft mijn zegen.
    Marnix wil het dus ook doen...naja...zolang m'n naam vermeld wordt en een linkje naar mijn website, dan vind ik het best

  3. #203

    Standaard

    Ik ben bezig met de cover van The Fast and The Furious. Kan nog wel even duren (beetje drukke tijd ), maar ik hou jullie op de hoogte
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  4. #204

    Standaard

    Ja sorry, het topic wordt nu een beetje vervuild...

    Gerben, ik heb jou een PMtje gestuurd toen dit topic nog maar 2 pagina's besloeg (1 september). Daarin vroeg ik of ik jouw materiaal mocht gebruiken voor een overzicht, jij hebt daar toestemming voor gegeven. Ik heb de PM nog dus ik kan je 'm nog opsturen...

  5. #205

    Standaard

    O, en mocht mijn cover af zijn, dan mogen zowel martin als marnix hem op hun site plaatsen (wel met mijn naampje erbij natuurlijk )
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  6. #206

    Standaard

    Misschien kan Nathan of een andere Mod de eerste post in deze thread aanpassen en daarin het e-mailadres van Martin en Marnix vermelden? Dan kunnen de makers zelf beslissen en eventueel aangeven of ze wel/niet hun covers geplaatst willen zien met/zonder bronvermelding.
    Als je de gebruikers dan aangeven of hun cover geplaatst word op de sites met eventueel een link daarnaartoe, is dat meteen voor iedereen duidelijk en hoeven daarover ook geen vragen meer worden gesteld.

    Goed idee?
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marije van der mark
    Misschien kan Nathan of een andere Mod de eerste post in deze thread aanpassen en daarin het e-mailadres van Martin en Marnix vermelden?
    Goed idee?
    Gerben kan zelf ook zijn eerste post 'editen', toch? Lijkt me inderdaad een goed idee om het zo te doen
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Groot

    Gerben kan zelf ook zijn eerste post 'editen', toch? Lijkt me inderdaad een goed idee om het zo te doen
    Kan inderdaad, niet aan gedacht Gerben? Idee?
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  9. #209

    Standaard

    Al mijn covers mogen geplaats worden op de 2 websites als je maar Willy AKA galo erbij zet .

  10. #210

    Standaard

    Binnenkort kunnen we ook een "Battle of the Redesigned DVD-covers" houden

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Binnenkort kunnen we ook een "Battle of the Redesigned DVD-covers" houden
    Ze winnen het in ieder geval van het originele design
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Marnix wil het dus ook doen...naja...zolang m'n naam vermeld wordt en een linkje naar mijn website, dan vind ik het best
    Persoonlijk zie ik het nut er niet van in om meerdere sites met dezelfde content te hebben...

  13. #213

    Standaard

    Leuk projectje dit

    Ik had 2 maanden geleden de hoes van Saving Private Ryan veranderd. De koppen van de 4 mannen voorop vervangen door hoofden van foto's die ik had gemaakt van vrienden van me.

    Ik ga me binnenkort, lees het weekend, proberen te storten op de cover van The Patriot met Mel Gibson!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  14. #214

    Standaard

    leuk idee, ga ook eens een poging wagen. wat ik tot nu toe gezien heb ziet het er erg goed uit! ff bedenken van welke film ik een poging ga wagen...ik zit te denken aan die hard with a vengeance.

  15. #215
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Mijn standpunt was al bekend maar nogmaals :

    Mijn covers die komen of zijn mogen gebruikt worden
    mits er niet door andere ermee wordt gepronkt of wordt
    gebruikt voor commerciële doeleinde.Naam erbij vermelden
    lijkt me wel op z'n plaats maar wel zonder vermelding van
    een e-mail adres want ik krijg al genoeg 'junk' mail.

  16. #216

    Standaard

    dvdzine.nl lijkt mij wel aardig commercieel.

    Ik weet niet hoe het met de rechten staat om zomaar cover's teveranderen en de film namen tevermelden op de hoes, maar ik zou het wel low-profile houden.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Ik weet niet hoe het met de rechten staat om zomaar cover's teveranderen en de film namen tevermelden op de hoes, maar ik zou het wel low-profile houden.
    Op zich is het auteursrechtelijk beschermd, maar dit valt onder "fan-art" en dan knijpen de maatschappijen meestal een oogje dicht.
    Zolang er geen commerciële belangen mee gemoeid zijn iig.

  18. #218
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Dat zou dus betekenen dat bij het plaatsen van covers op
    dvd zine dus wij ons zelf in de vingers snijden ?

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marnix

    aangezien er nu heel wat mensen al bezig zijn (en ik te lui ben deze allemaal apart te pm'en)... zou ik jullie creaties mogen plaatsen in een overzicht op de site???

    nee
    ik wil er graag 1500 euro per hoes voor hebben.




    tuurlijk mag het van mij
    al gebruik je ze als wc papier....
    3d

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    In principe mogen mijn creaties gewoon gebruikt worden

    Ik heb ook een speciale 234x60 banner gemaakt die ik op
    mijn site ook gebruik voor reclame en die kan je hieronder
    zien.

    dat vind ik nou toch een beetje jammer paul. ik mis mijn naam......
    3d

  21. #221
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Jij kwam daarna nog bij Maar vanavond krijgt je naam een
    plekkie John

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    dvdzine.nl lijkt mij wel aardig commercieel.

    Ik weet niet hoe het met de rechten staat om zomaar cover's teveranderen en de film namen tevermelden op de hoes, maar ik zou het wel low-profile houden.
    1. Paul, waarom zou je jezelf in de vingers snijden???
    2. Waarom zou je het low-profile houden??? Je hebt mooie covers en die wil je verspreiden, en zoals Nathan zegt onder het mom van fan-art...
    3. Zucht... wij zijn echt niet 'commercieel'... (Paul tell them )

    Kijk als jullie het niet willen (vind ik dat jammer), maar helaas...

  23. #223

    Standaard Zoek de verschillen...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    Dat zou dus betekenen dat bij het plaatsen van covers op
    dvd zine dus wij ons zelf in de vingers snijden ?
    Hoi Paul, even een vraagje... Jij hebt een website waar de covers op kunnen? Maar wat is het verschil met jouw site en die van Martin? Anders doen we dingen dubbel.

    Groetjes,
    Gerben

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marnix
    Ja sorry, het topic wordt nu een beetje vervuild...

    Gerben, ik heb jou een PMtje gestuurd toen dit topic nog maar 2 pagina's besloeg (1 september). Daarin vroeg ik of ik jouw materiaal mocht gebruiken voor een overzicht, jij hebt daar toestemming voor gegeven. Ik heb de PM nog dus ik kan je 'm nog opsturen...
    Ik weet het weer

  25. #225

    Standaard

    Het spijt me heel erg maar ik heb niet genoeg tijd om aan de cover te kunnen werken (gooi me maar uit de lijst). Ik maak hem wel verder af als ik weer veel tijd heb

Pagina 9 van 66 EersteEerste ... 56789101112131959 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •