Pagina 2 van 66 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1649 worden weergegeven.

Discussie: Redesign dvd-covers

  1. #26

    Standaard afmetingen

    weet iemand de juiste afmetingen van een dvd cover van front naar de spine en naar de back cover? In pixels?

  2. #27

    Standaard Re: afmetingen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zaltman
    weet iemand de juiste afmetingen van een dvd cover van front naar de spine en naar de back cover? In pixels?
    Totale afmetingen:
    Breedte: 27.43cm of 3240pixels
    Hoogte: 18.42cm of 2175pixels
    Resolutie: 300pixels/inch

  3. #28

    Standaard Re: Re: afmetingen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Terre

    Totale afmetingen:
    Breedte: 27.43cm of 3240pixels
    Hoogte: 18.42cm of 2175pixels
    Resolutie: 300pixels/inch

    Bedankt!

  4. #29
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ahem, wil je dat echt weten? Want dat is een behoorlijk saai verhaal met witte A4-tjes, luxaflex zo draaien voor de ideale belichting, digitale foto nemen en in Photoshop bijwerken zodat het wit egaal wit wordt. Schaduwen weg retoucheren en een nieuwe schaduw maken die er wat professioneler uitziet.
    Dat was het zo´n beetje wel.
    Kan je niet eenvoudig doen en een goed programma gebruiken ?

  5. #30

    Standaard American History X cover

    De cover is klaar, of liever gezegd coverS, want ik heb zowel een NL versie als een UK versie gemaakt. Allebei natuurlijk gebaseerd op hetzelfde ontwerp.

    Hieronder twee voorbeelden van de covers. Mensen die de covers in hoge resolutie (2,61 Mb) willen hebben, kunnen mij een mailtje sturen (nathan@dvd.nl) en dan stuur ik je het gezipte TIFF bestand.

    LET OP!!! Vergeet niet te vermelden of je de Nederlandse of de UK cover wilt en zorg dat je mailbox attachments van 2,61 Mb aankan.



    nederlandse versie




    UK versie


    PS. Als er mensen zijn met de Australische (Regio 4) versie, dan wil ik de cover best voor ze aanpassen, maar dan moeten ze me even een mailtje sturen met de volgende gegevens:

    - Precieze achtertekst van de cover.
    - Lijst met features zoals vermeld op de cover.
    - Australische leeftijdsaanduiding
    - Technische info (beeldformaat, geluidsformaat, speelduur, etc)
    - De cijfers van de streepjescode (ALLEMAAL!)

  6. #31

    Standaard

    Prachtwerk Nathan Echte klasse
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  7. #32

    Standaard

    Wauw, ziet er werkelijk fantastisch uit, Nathan. Pas maar op, straks wordt je nog een mooie baan aangeboden bij een dvd-uitgever
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Wauw, ziet er werkelijk fantastisch uit, Nathan. Pas maar op, straks wordt je nog een mooie baan aangeboden bij een dvd-uitgever
    Na al die kritiek die ze van mij hebben gehad?
    Ach, wie weet.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luud Smits
    Voor iedereen die zijn matige dvd-covers wil vervangen is
    er een eenvoudige oplossing, nl : www.dvdcoverart.com
    Zitten inderdaad errug leuke covers bij.
    Check die van X-Men (de laatste)
    "Don't you believe in God?"
    "You are wrong holyman,I believe in God,and I fucking hate Him"
    ---Riddick in Pitch Black---

  10. #35

    Standaard

    Oh voor de mensen die druk met de covers bezig zijn misschien is dit een handige link staan allemaal logo's en zo van de filmmaatschappijen op:
    http://dvdcovers.users.btopenworld.com/

    Groetz

    Lexuz
    "Don't you believe in God?"
    "You are wrong holyman,I believe in God,and I fucking hate Him"
    ---Riddick in Pitch Black---

  11. #36

    Standaard

    DaLexuz heeft inmiddels mail van mij als het goed is.

    Ik kreeg ook een verzoek van ene Jelger, maar helaas kan ik hem om de één of andere reden geen mail sturen, alles komt terug, zelfs kleine mailtjes.
    Jelger, als je alsnog geïnteresseerd bent in de cover, stuur me dan ff een PM, dan zorg ik dat je een link krijgt naar mijn server waar je hem kunt downloaden.

  12. #37

    Standaard

    Ja hoor ik heb hem binnen strax ff fotopapier halen een ut "oude" hoesje vervangen.
    Helemaal top,bedankt Nathan
    "Don't you believe in God?"
    "You are wrong holyman,I believe in God,and I fucking hate Him"
    ---Riddick in Pitch Black---

  13. #38

    Standaard

    Zien er echt zeer strak uit die covers Nathan!
    Ikke wil de Nl editie
    (maar dat wist je al)
    StarTrader

  14. #39

    Standaard

    Nathan, ik stuur je vanavond even een mail mbt de aussie versie. Die heb ik dus ik zal je dan even de info mailen...

  15. #40

    Standaard

    heeel erg mooi , respect jongens
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Gerben, jij hebt er toch al een aantal gemaakt? Ik zou zeggen, knal ze hier neer ofzo!

    Goed initiatief dit
    De reden waarom ik mijn 'oude' niet plaats heeft te maken met een defecte cd-rw Ik hoop met smart dat ik hem weer aan de praat krijg.
    In ieder geval zet ik morgen of overmorgen de redesign van Apocalypse Now Redux

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik

    Jelger, als je alsnog geïnteresseerd bent in de cover, stuur me dan ff een PM, dan zorg ik dat je een link krijgt naar mijn server waar je hem kunt downloaden.
    Mijn email kan op een of andre manier niet meer dan 1,5 mb aan zou je niet de link en deze thread willen posten?? Alvast bedankt!

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Mijn email kan op een of andre manier niet meer dan 1,5 mb aan zou je niet de link en deze thread willen posten?? Alvast bedankt!
    Sorry, maar ik maak de link naar mijn server liever niet publiekelijk bekend, aangezien ik dan teveel traffic krijg.
    Maar ik ga proberen om wat anders te regelen voor mensen met kleine mailboxen. Even geduld....

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Nathan, ik stuur je vanavond even een mail mbt de aussie versie. Die heb ik dus ik zal je dan even de info mailen...
    Okee, ik wacht in spanning af.

  20. #45

    Standaard

    Je zou ze kunnen inpakken en splitsen met WinRar. Enigste nadeel is dan dat je verschillende bestandjes moet versturen.

    Het is maar een idee...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #46

    Standaard

    Ik heb inmiddels een beter plan. Ik heb een Yahoo! Briefcase geopend voor de bestanden en daar kunnen gebruikers de covers gewoon downloaden.

    Ga dus naar deze link en log in met onderstaande gegevens:

    User: dvdcovers2002
    PW: 2CO_VERT

    In het mapje "My Documents" staan de twee versies van de cover. Die kun je gewoon downloaden door erop te klikken. Na het downloaden log je netjes uit en klaar is Kees.

    Ik moet er wel even bij zeggen dat ik ze er maar 1 keer op zet, dus als er 1 of andere bijdehand de bestanden gaat wissen, dan hebben jullie pech. Ik doe dit maar 1 keer.
    En ik vind ook dat ik erop moet kunnen vertrouwen dat iedereen netjes omgaat met deze downloads.

    Ik denk dat dit een perfecte oplossing is voor mensen die geen grote mailbox hebben.

    En heb geduld, als je niet kunt inloggen, kan het zijn dat iemand anders aan het downloaden is.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    En heb geduld, als je niet kunt inloggen, kan het zijn dat iemand anders aan het downloaden is.
    Dat ben ik nu Maar ik heb ADSL dus het gaat lekker snel

    Bedankt Nathan! (kappertje geweest?)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #48

    Standaard

    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heeeeeeeeeeeeeeeeel fraai nathan

    Alleen jammer dat ik de film niet heb hmmmz zal ik dan maar moeten kopen

    Enne kan je ook verzoekdvd's indienen bij jou?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Bedankt Nathan! (kappertje geweest?)
    Ja, was wel weer nodig. En die psycho-avatar had er nu wel lang genoeg gestaan denk ik.
    Originally posted by Tom van den Hout
    [B]kan je ook verzoekdvd's indienen bij jou?
    Ja hoor, dat mag best. Of ik er naar luister is een tweede.
    Nee, zonder dollen... ik sta altijd open voor suggesties.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Dat ben ik nu Maar ik heb ADSL dus het gaat lekker snel
    Moet het helaas nog met een modem doen maja, dan heb je ook wat na een 10 min. downloaden

    Bedankt Nathan

    Groetjes,
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

Pagina 2 van 66 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •