Pagina 3 van 66 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1649 worden weergegeven.

Discussie: Redesign dvd-covers

  1. #51

  2. #52

    Standaard

    ik vind verzoekjes ook wel lachen... Al moet ik het wel de moeite waard vinden om te designen natuurlijk.

  3. #53
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Mag ik aan Gerben en Nathan vragen wat hun zoal gebruiken
    voor het maken van zo'n cover en andere creaties ?

  4. #54

    Standaard

    Schitterend werk Nathan.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    Mag ik aan Gerben en Nathan vragen wat hun zoal gebruiken
    voor het maken van zo'n cover en andere creaties ?
    Uiteraard, wat ik gebruik is Photoshop, HET fotobewerkingsprogramma... en soms Quark Xpress. Daarnaast heb ik een digitale fotocamera en ben ik afhankelijk van de goedheid van alle lieve mensen die mij schermfoto's sturen...

  6. #56

    Standaard

    Ik heb natural born killers al vervangen en American History X ga ik zo vervangen. Mag ik een heel klein beetje kritiek geven? Het lettertype op de zijkant van NBK vindt ik vrij onduidelijk (is het enigste min-puntje)

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Ik heb natural born killers al vervangen en American History X ga ik zo vervangen. Mag ik een heel klein beetje kritiek geven? Het lettertype op de zijkant van NBK vindt ik vrij onduidelijk (is het enigste min-puntje)
    Ja ik had gehoopt dat de schaduw veel goed zou doen. Bij sommigen is dat ook zo. Maar mijn printer print het ook niet stevig genoeg uit. Doorgaans zou geel op licht grijs niet gaan. Dus je krtiek is terecht. Had het beter zwart of rood kunnen maken.

  8. #58

    Standaard

    Ik heb nog ff een vraagje, ik heb zelf nie zo'n goeie printer op moment zelfs nie eens 1 die ook print

    Maareh zijn er zaken waar je gewoon met zo'n bestand op diskette/cd-rom aan kan komen en dan gewoon perfect uit laten printen? En ja dat kan ik natuurlijk ook wel zelfin verschillende winkels gaan vragen maar tis nu half 10 's avonds ja

  9. #59

    Standaard

    Owja en over verzoekcovers

    Persoonlijk (en ik heb zo'n gevoel dat ik niet de enige ben) heb ik een hekel aan die paar SE's die een tijdje trug zijn uitgebracht. Ik bedoel dus Con Air, The Rock, Armageddon enz enz.

    Die rand erom heen, komop dat ziet er toch niet uit! :/

    Dus mocht je even niks te doen hebben ;x

  10. #60

    Standaard

    Nathan.

    Had je die vlag die nu half voor het gezicht hangt niet beter achter zijn hoofd kunnen plaatsen.
    Nu lijkt het net een soort masker ( zorro )....'t is wel mooi gedaan maar een kleine reactie van mijn kant.

    Maar voor de rest is het wel heel koel gedaan, ik wou dat ik het zelf kon, maar hier gaat veel tijd inzitten.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Nathan.

    Had je die vlag die nu half voor het gezicht hangt niet beter achter zijn hoofd kunnen plaatsen.
    Nu lijkt het net een soort masker ( zorro )....'t is wel mooi gedaan maar een kleine reactie van mijn kant.
    ik had dat inderdaad ook gezien ja....
    3d

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John


    ik had dat inderdaad ook gezien ja....
    Dacht eerst dat het om een exemplaar uit afganistan ging ( sluier)
    neehoor geintje....we zijn hier alleen maar om tehelpen hoor.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin


    Dacht eerst dat het om een exemplaar uit afganistan ging ( sluier)
    neehoor geintje....we zijn hier alleen maar om tehelpen hoor.
    opbouwende kritiek heet dat...........
    3d

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luud Smits
    Voor iedereen die zijn matige dvd-covers wil vervangen is
    er een eenvoudige oplossing, nl : www.dvdcoverart.com

    Honderden titels, zowel zelf gemaakt als gescand, op alfabetische volgorde en met wekelijkse updates.

    Ook diverse links ( check out de 007 covers met gebruik van de originele filmposters ! )

    Allemaal in hoge resolutie.
    Dus koop wat fotopapier en printen maar !
    De site Doet het niet meer ..

  15. #65

    Standaard

    Nou das dan lekker *** ik moest er nog een paar afhalen!!
    "Don't you believe in God?"
    "You are wrong holyman,I believe in God,and I fucking hate Him"
    ---Riddick in Pitch Black---

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    Mag ik aan Gerben en Nathan vragen wat hun zoal gebruiken
    voor het maken van zo'n cover en andere creaties ?
    De AHX cover is gemaakt met behulp van de volgende software:

    - Adobe Photoshop 6.0, om alle elementen samen te voegen, op te maken, eventueeel te maskeren, kleurcorrectie en uiteindelijke compositie. Ook heb ik wat artwork ingescand.

    - Power DVD XP 4.0, voor het maken van de screenshots

    - Corel Barcode Wizard, voor het maken van de streepjescodes.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Had je die vlag die nu half voor het gezicht hangt niet beter achter zijn hoofd kunnen plaatsen.
    Nu lijkt het net een soort masker ( zorro )....'t is wel mooi gedaan maar een kleine reactie van mijn kant.
    Ik heb er wel over gedacht om dat te doen, maar ik vond dit wat origineler. De meeste covers zijn zo standaard, alles lijkt op kartonnen uitknipsels die op elkaar zijn geplakt, ik wilde een iets harmonieuzer geheel bereiken.

    Ik heb over die vlag wel getwijfeld dus. Maar zo vond ik hem toch net ff iets beter.

    Maar bedankt voor de kritiek. Ik kan altijd kritiek gebruiken... ook tips zijn altijd welkom.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik heb over die vlag wel getwijfeld dus. Maar zo vond ik hem toch net ff iets beter.
    Ik vind het ook mooi zo, het vloeit zo mooi in elkaar. Leuk gedaan ook de X in plaats van *
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik vind het ook mooi zo, het vloeit zo mooi in elkaar. Leuk gedaan ook de X in plaats van *
    Da´s officieel American History X artwork, dus helaas is dat idee niet van mij.

    Maar ik vond het wel toepasselijk voor de cover.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Da´s officieel American History X artwork, dus helaas is dat idee niet van mij.

    Maar ik vond het wel toepasselijk voor de cover.
    Zeer toepasselijk, waarom dat niet hebben gebruikt voor de officiele cover is me een raadsel
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    ik vind verzoekjes ook wel lachen... Al moet ik het wel de moeite waard vinden om te designen natuurlijk.
    Kijk... Nu je het toch zegt, dan heb ik wel een paar verzoekjes hoor, dus mocht je er ooit tijd/zin voor hebben:

    - Austin Powers: International man of Mystery
    - Arlington Road
    - Shawshank Redemption

    (dat zijn de chrystal cases in mijn kast, die ik er ERG graag uit wil hebben !!)

    Groeten
    Edwin
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  22. #72
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    De AHX cover is gemaakt met behulp van de volgende software:

    - Adobe Photoshop 6.0, om alle elementen samen te voegen, op te maken, eventueeel te maskeren, kleurcorrectie en uiteindelijke compositie. Ook heb ik wat artwork ingescand.

    - Power DVD XP 4.0, voor het maken van de screenshots

    - Corel Barcode Wizard, voor het maken van de streepjescodes.
    Ik wil ook screenshotjes maken Eerst maar nieuwe pc kopen
    zodat ik ook dvdrom heb, en dan op zoek naar wat programma's.

    In ieder geval heb ik Ulead Photoimpact 7.0 waar ik alles mee
    doen, heb je een beetje ervaring hiermee ? Weet je toevallig
    wat Adobe meer kan dan Ulead ? In ieder geval vind ik het
    gemak waarmee je iets kan maken met Ulead heel fijn, en
    dat vond ik bij Adobe nogal zwaar tegenvallen.

  23. #73
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Eigenlijk zou er een 'gek' moeten zijn die de covers van
    Warner Bros. opnieuw gaan designen voor een keepcase
    dvd verpakking.Kunnen we eindelijk die stomme kartonnen
    dingen verbannen uit het wereldje van DVD

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Ik heb nog ff een vraagje, ik heb zelf nie zo'n goeie printer op moment zelfs nie eens 1 die ook print
    De meeste kopieerzaken kunnen het. Multicopy zeker...Even in je telefoonboek neuzen en straks (het is nu half 9 in de ochtend) even bellen

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    Eigenlijk zou er een 'gek' moeten zijn die de covers van
    Warner Bros. opnieuw gaan designen voor een keepcase
    dvd verpakking.Kunnen we eindelijk die stomme kartonnen
    dingen verbannen uit het wereldje van DVD
    Precies

Pagina 3 van 66 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •