De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Harry Potter En De Relieken Van De Dood R2NL

    Ik wilde gebruik maken van de FRS pre-order met zo'n toverstaf. Nu zag ik echter ineens dat het een 1-DVD was.

    Komt er geen 2-DVD versie? Heb de andere wel allemaal als 2-Disc en sta hier eigenlijk een beetje van te kijken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #2

    Standaard

    Ik vermoed dat het alsnog een 2-Disc versie wordt, daar de extra's al bekend zijn. Totnogtoe zijn alle films eerst uitgekomen op 2-Disc, en pas na een jaar of zo als 1-Disc versie.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #3

    Standaard

    Weet niet hoe het met de eerdere delen zat, maar met The Half Blood Prince was gelijkal een 2-Disc. Wel jammer, maar we wachten af. Als die maar voor het tweede deel in de bioscoop verschijnt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #4

    Standaard

    Ik heb de extras geplaats in het bluray forum van harry potter.

  5. #5

    Standaard

    Ik zie dat op Amazone wel een 2DVD versie beschikbaar is:

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Weet niet hoe het met de eerdere delen zat, maar met The Half Blood Prince was gelijkal een 2-Disc. Wel jammer, maar we wachten af. Als die maar voor het tweede deel in de bioscoop verschijnt.
    Daar kun je wel van op aan. Ze zouden gek zijn als ze niet het uitbrengen van het eerste deel gebruiken als reclame voor het laatste deel nl. En nadat deel 2 uit de bioscopen is komt er natuurlijk naast de dvd/blurayrelease van deel 2 ook nog een met alle 2 de delen en daarna natuurlijk nog een box met alle delen. En zo kloppen ze nog meer geld uit de zakken van de consument.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •