De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mediaplayer, wat kan je d'r eigenlijk mee?

    Hallo,

    Sinds kort heb ik een Raidsonic Icy box MP305. En om eerlijk te zijn weet ik niet wat ik eigenlijk met dat spul moet. Ik heb er de zenuwen al van gekregen.
    Eigenlijk was hij bedoeld om op tv naar filmpjes of fotootjes te kijken.
    Aangezien ik externe harde schijven genoeg heb, heb ik er dus een genomen zonder harde schijf. Ik zou die dus aankoppelen via Usb. Een memorystickje inpluggen, dat zit qua tijd nog redelijk, maar wanneer ik een harde schijf via usb inplug, dan is het alleen maar wachten, wachten en wachten. Hoe lang het duurt weet ik niet want na een half uur ben ik het steeds beu en geef ik het op.
    Men heeft het dus ook steeds over een draadloze verbinding en zo. Maar hoe dit werkt weet ik ook niet ... en wat is eigenlijk een dongle?
    Kan iemand mij hier een beetje helpen aub?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tarzanneke Bekijk bericht
    Hallo,

    Sinds kort heb ik een Raidsonic Icy box MP305. En om eerlijk te zijn weet ik niet wat ik eigenlijk met dat spul moet. Ik heb er de zenuwen al van gekregen.
    Eigenlijk was hij bedoeld om op tv naar filmpjes of fotootjes te kijken.
    Aangezien ik externe harde schijven genoeg heb, heb ik er dus een genomen zonder harde schijf. Ik zou die dus aankoppelen via Usb. Een memorystickje inpluggen, dat zit qua tijd nog redelijk, maar wanneer ik een harde schijf via usb inplug, dan is het alleen maar wachten, wachten en wachten. Hoe lang het duurt weet ik niet want na een half uur ben ik het steeds beu en geef ik het op.
    Men heeft het dus ook steeds over een draadloze verbinding en zo. Maar hoe dit werkt weet ik ook niet ... en wat is eigenlijk een dongle?
    Kan iemand mij hier een beetje helpen aub?
    Je koopt eerst iets en gaat dan vragen wat je ermee kunt

    Beter eerst advies vragen aan de jongens en meiden hier, zeker als je er weinig kaas van heb gegeten.

    Je kunt er zo'n beetje alles mee afspelen behalve grammafoonplaten en videobanden. Dat het zo lang duurt als je de HD er in plugt kan komen als jou hd een verkeerd bestandsformaat heeft (NTFS/FAT32)

    Bij mijn AC Ryan Playon is het een kwestie van enkele seconden !

    Meestal zit er ook wel een handleiding bij of kun je die van de site downloaden.

    Succes Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •