Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.
  1. #1

    Post Welke 2.1 icm Onkyo TX-SR608

    Hoi,

    Ik heb vanmiddag na 25 jaar :toppie: een nieuwe set aangeschaft, te weten de Onkyo TX-SR608, een plaatje....
    Ik zoek naar een goede bijpassende luidsprekerset.

    Nu wil ik nog niet gebruik maken van een 5.1 luidspreker systeem, maar beginnen met bijvoorbeeld een set van Harman Kardon HKST 2bq.
    Is een set met een impedantie van 8 ohm en een vermogen van 10W – 120W.
    (ik heb begrepen dat je niet al te zwaar moet tillen aan het max vermogen opgegeven door de fabrikant)
    Ik meen dat deze set prima is om te starten voor de Onkyo, maar ik hoor het graag als iemand dit anders meent.
    Prijs indicatie van de Harman Kardon HKST 2bq ligt rond de 350euro, ik heb deze overigens al veel goedkoper gezien, maar dat ter zijde.

    Wanneer ik mijn huidige tv vervang door een waarschijnlijk Samsung 40inch led tv, dan zou ik nog kunnen uitbreiden met een centerspeaker.
    Dat hoeft niet perse een centerspeaker te zijn van Harman Kardon of van Onkyo zelf.

    Alvast bedankt,
    Mike

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mikeu001 Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik heb vanmiddag na 25 jaar :toppie: een nieuwe set aangeschaft, te weten de Onkyo TX-SR608, een plaatje....
    Ik zoek naar een goede bijpassende luidsprekerset.

    Nu wil ik nog niet gebruik maken van een 5.1 luidspreker systeem, maar beginnen met bijvoorbeeld een set van Harman Kardon HKST 2bq.
    Is een set met een impedantie van 8 ohm en een vermogen van 10W – 120W.
    (ik heb begrepen dat je niet al te zwaar moet tillen aan het max vermogen opgegeven door de fabrikant)
    Ik meen dat deze set prima is om te starten voor de Onkyo, maar ik hoor het graag als iemand dit anders meent.
    Prijs indicatie van de Harman Kardon HKST 2bq ligt rond de 350euro, ik heb deze overigens al veel goedkoper gezien, maar dat ter zijde.

    Wanneer ik mijn huidige tv vervang door een waarschijnlijk Samsung 40inch led tv, dan zou ik nog kunnen uitbreiden met een centerspeaker.
    Dat hoeft niet perse een centerspeaker te zijn van Harman Kardon of van Onkyo zelf.

    Alvast bedankt,
    Mike
    >>dan zou ik nog kunnen uitbreiden met een centerspeaker.
    Dat hoeft niet perse een centerspeaker te zijn van Harman Kardon of van Onkyo zelf.<<

    Oei, oei, oei, zeer foute uitspraak

    In een 2.1, 3.1, 5.1 of 7.1 dienen alle speakers van eenzelfde modellen reeks te zijn, doch in elk geval allemaal dezelfde klankkleur te hebben. Je kan niet zomaar wat verschillende speakers aansluiten, dan gaat het erg rommelig klinken, je wilt immers dat het zo homogeen mogelijk klinkt.

    De subs van H&K zijn niet van onbesproken gedrag, ze willen er nog wel eens mee uitscheiden, zou eens wat gaan googlen.....

    Je kan dan beter direct een 3.1 systeem aanschaffen, die kun je dan ook gelijk ingebruik nemen, maar ook indien je dat niet wenst, gewoon niet aansluiten en wachten totdat je je nieuwe TV hebt, maar ik denk dat als je hem eenmaal hebt geprobeerd niet meer wilt missen.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Persoonlijk zou ik niet meteen voor 3.1 gaan, maar voor 2.0 of 5.1. Als 5.1 te prijzig is op het moment, koop dan gewoon 2 goede frontspeakers om mee te beginnen. In een later stadium kun je dan de subwoofer, center- en surroundspeakers kopen. Let hierbij wel op dat de speakers van hetzelfde merk en serie zijn als je fronts (geeft DVDProfilersFilmgek ook al aan).

    Subwoofer is zeker aan te raden bij films. Deze hoeft zeker niet van hetzelfde merk als de rest van de speakers te zijn. Goede subwoofermerken zijn o.a. BK, Velodyne, REL en Klipsch.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  4. #4

    Standaard

    In zijn geval had ik niet aan 2.0 gedacht, dit door de keuze van satellietformaat frontspeakers. Waarschijnlijk heb je gelijk, als je toch alles gelijk goed wil doen, dan is het beter om dan gelijk maar een leuk 5.1 setje aan te schaffen, dat kan uiteindelijk nog wel eens voordeliger blijken en je hebt ook gelijk de goede match.

    De keus van 2.1 kan ook gemaakt zijn door een wat beperkt budget, heb dat H&K setje ergens voor 148,-- gezien, dat is een leuk prijsje, maar het is geen goede basis om op voort te borduren.

    BTW, 2.0 is best wel een goede start als je dat doet van een serie waaruit je wat leuks naar je smaak kan samenstellen, maar dan spreek je toch al weer over de wat betere speakers en duurdere speakers. Raad geven is niet altijd simpel, we kennen vaak niet de diepere gedachte achter een bepaalde keus en de wil daar een bepaald budget aan te hangen......
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Raad geven is niet altijd simpel, we kennen vaak niet de diepere gedachte achter een bepaalde keus en de wil daar een bepaald budget aan te hangen......
    Daar heb je helemaal gelijk in! Ik vind het lastig om iemand een goed advies op maat te geven. Dit omdat ik uiteraard vanuit mijn eigen referentiekader beredeneer. Ik moet hierbij af en toe oppassen dat ik niet de kwaliteitseisen die ik aan een installatie stel, opdring bij de vragende persoon.

    Echter, ik heb inmiddels 5 recievers en meerdere soorten speakers in als onderdeel van mijn installatie gehad. Hierdoor heb ik wel een indruk opgedaan van de voor- en nadelen van de verschillende samenstellingen. Uiteraard zijn dit mijn ervaringen en niet per definitie die van de topic starter
    Laatst aangepast door Peter Porrio : 31-01-2011 om 12:08
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  6. #6

    Standaard

    Hoi heren,

    Allereerst hartelijk dank voor de reacties, zeker het nadenken waard.
    Ik denk dat als ik begin met een 2.0 systeem, en wil uitbreidden met een subwoofer en center plus surroundspeakers ik al aardig aan de kosten ga zitten.
    Nu weet ik dat luidsprekers een doorslaggevende factor spelen in het uiteindelijke geluid, maar waar zul je eindigen bij een bovenstaande situatie..?

    In hoeverre zijn jullie als kenners, (ik noem mijzelf een noob ) bekend of positief te spreken over een set als Harman Kardon HK-TS16 of HK-TS9 of HK TS11 of een Kef KHT-1505 ACTIEVE 5.1 CH SUBWOOFER SET ?
    Of moet ik het meer zoeken in een 5.1 van Onkyo zelf?

    Ik heb altijd de indruk dat de kwaliteit nooit op een goed niveau ligt bij een complete set van hetzelfde merk in een totaalpakket (in één koop)
    Harman Kardon heeft bijvoorbeeld ook zo een set van 444euro in een met boxen erbij.
    De winst bij zo'n set moet toch ergens vandaan komen, hoeveel kwaliteit hou je over voor die prijs?
    Ik ben dan toch wat selectiever met het kopen van losse componenten.
    Alleen ik zie soms door het luidsprekerbos de juiste niet meer staan.

    Thanx

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mikeu001 Bekijk bericht
    Ik denk dat als ik begin met een 2.0 systeem, en wil uitbreidden met een subwoofer en center plus surroundspeakers ik al aardig aan de kosten ga zitten.
    Dat klopt wel, maar dan heb je wel een zeer degelijk geheel. Het is maar net welke kwaliteit je wenst/verwacht. Dat Harman Kardon speakersetje is leuk om een filmpje mee te kijken, maar voor muziek minder geschikt.

    Overigens is er 2de hands veel te koop qua speakers, waardoor je voor hetzelfde geld veel betere kwaliteit in huis haalt. Zeker op de marktsecties van audiofora (dvd.nl htforum.nl en hifi.nl) kun je leuke dingen scoren. Deze worden vaak vanwege upgrades te koop gezet en zijn vertroeteld door hun vorige eigenaren.

    Voorbeelden:
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107387.0
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=109183.0
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=106632.0
    Laatst aangepast door Peter Porrio : 31-01-2011 om 16:03
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  8. #8

    Standaard

    Ok,

    Heb ik eigenlijk helemaal niet aan gedacht.
    Ik ga eens kijken op deze site's.

    Als ik iets leuks tegen kom, meld ik mij gewoon weer.
    Dank voor het meedenken, en als je alsnog tips hebt graag.

    Alvast enorm bedankt voor de imput.

  9. #9

    Standaard

    Hoi Peter,

    Ik neig nu eigenlijk meer naar het aanschaffen van 2 boekenplankluidsprekers t.w; Q Acoustics 2020 per stuk 149€.
    Daarnaast heb ik ook gekeken naar een subwoofer van het zelfde merk in de zelfde serie namelijk de Q Acoustics 2070S van 399€.
    En eventueel een centerspeaker mettertijd als ik een andere tv heb aangeschaft.
    Irritante van het geheel is dat men over het algemeen vrij ontevreden is over de subwoofer.
    Kun jij je mening eens spuien over dit type, of mogelijk weet je een goed alternatief in type en prijsklasse ?
    Ik heb de link meegezonden van de subwoofer.
    http://www.avforums.com/forums/subwo...t-working.html

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mikeu001 Bekijk bericht
    Hoi Peter,

    Ik neig nu eigenlijk meer naar het aanschaffen van 2 boekenplankluidsprekers t.w; Q Acoustics 2020 per stuk 149€.
    Daarnaast heb ik ook gekeken naar een subwoofer van het zelfde merk in de zelfde serie namelijk de Q Acoustics 2070S van 399€.
    En eventueel een centerspeaker mettertijd als ik een andere tv heb aangeschaft.
    Irritante van het geheel is dat men over het algemeen vrij ontevreden is over de subwoofer.
    Kun jij je mening eens spuien over dit type, of mogelijk weet je een goed alternatief in type en prijsklasse ?
    Ik heb de link meegezonden van de subwoofer.
    http://www.avforums.com/forums/subwo...t-working.html
    Maak je geen zorgen, voor alle speakers geld dat ze van 1 serie of hetzelfde geluid moeten hebben, maaaaaaaaaaaaaaaar dat geld niet voor de sub De sub draagt namelijk niet bij aan het klankbeeld, je kan dus zelf een sub kiezen van een ander merk.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Maak je geen zorgen, voor alle speakers geld dat ze van 1 serie of hetzelfde geluid moeten hebben, maaaaaaaaaaaaaaaar dat geld niet voor de sub De sub draagt namelijk niet bij aan het klankbeeld, je kan dus zelf een sub kiezen van een ander merk.
    Kijk,.. dat is nu een heel goede reden om je aan te melden op een forum..
    Goed en gedegen advies, daar heb je altijd iets aan.

    Nu heeft de Q Acoustics 2020 een impedantie van 6 ohm.
    Op internet vind ik de volgende specs van deze receiver (onkyo 608)

    100 W + 100 W (8 ohms, 20 Hz-20 kHz,
    0.08%, 2 channels driven, FTC)
    100 W + 100 W (6 ohms, 1 kHz, 0.1%,
    2 channels driven, FTC)

    Het lijkt mij dus gewoon mogelijk dat deze luidsprekers prima zullen functioneren, maar heb ik dit aan het rechte eind?

    Uiteindelijk zal ik in de winkel gewoon een keer moeten gaan luisteren hoe deze set klinkt.
    Ik heb begrepen dat ieder merk en type luidspreker anders klinkt.

    Ik wil ongeveer max 200euro per luidspreker uittrekken.
    Daarnaast een subwoofer, voor als ik tv/film kijk, want je hebt in principe geen sub nodig bij muziek afspelen, dat kasn een negatief klankbeeld opleveren, toch?

    In een later stadium komt er nog een centerspeaker bij, maar dat is pas als de nieuwe tv er is.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mikeu001 Bekijk bericht
    Kijk,.. dat is nu een heel goede reden om je aan te melden op een forum..
    Goed en gedegen advies, daar heb je altijd iets aan.

    Nu heeft de Q Acoustics 2020 een impedantie van 6 ohm.
    Op internet vind ik de volgende specs van deze receiver (onkyo 608)

    100 W + 100 W (8 ohms, 20 Hz-20 kHz,
    0.08%, 2 channels driven, FTC)
    100 W + 100 W (6 ohms, 1 kHz, 0.1%,
    2 channels driven, FTC)

    Het lijkt mij dus gewoon mogelijk dat deze luidsprekers prima zullen functioneren, maar heb ik dit aan het rechte eind?

    Uiteindelijk zal ik in de winkel gewoon een keer moeten gaan luisteren hoe deze set klinkt.
    Ik heb begrepen dat ieder merk en type luidspreker anders klinkt.

    Ik wil ongeveer max 200euro per luidspreker uittrekken.
    Daarnaast een subwoofer, voor als ik tv/film kijk, want je hebt in principe geen sub nodig bij muziek afspelen, dat kasn een negatief klankbeeld opleveren, toch?

    In een later stadium komt er nog een centerspeaker bij, maar dat is pas als de nieuwe tv er is.
    Tegenwoordig zullen zo'n beetje alle receivers niet overstuur raken van speakers tussen 4 en 8Ohm, bedenk wel dat zelfs 8Ohms speakers tot wel 3Ohm of lager kunnen duikelen, Ohm is geen vaste waarde, hij varieert al naargelang de belasting en de frequentie die wordt weergeven. Ook op dat gebied hoef je je geen zorgen te maken, ook de Q Acoustics 2000 serie zal voor de Onkyo geen probleem zijn.

    Heb de 2000 serei even bekeken:

    http://www.qacoustics.co.uk/2000/2020.htm

    Ziet er allemaal netjes uit, mooie compacte speakers en een mooie verzameling om een keus voor een 2.1 tot wel 7.1/7.2 uit te maken. Het is dat je jezelf de beperking van 200 euro max per speaker hebt opgelegd, de 2050 waren als start in een 2.0 opstelling misschien iets geschikter, maar dat zul je zelf door middel van een luistersessie moeten gaan beoordelen
    Have fun and enjoy your collection

  13. #13

    Standaard

    Hoi Gerco,

    Ik ben weer even wat verder wezen neuzen. Overigens de 2050 zijn echt staande luidsprekerboxen. Gewoon te groot en ik wil de indeling van mijn huiskamer niet aanpassen.
    Wat ik nu wil proberen een aantal type boekenplankluidsprekers selecteren, en toewerken naar een 1/2 3 voorkeur op papier.
    De praktijk zal uitsluitsel moeten geven.
    Einddoel is een opstelling met 2 boekenplankluidsprekers / 1 subwoofer van willekeurig merk/serie (dat mag dus, zonder de klankkleur aan te tasten) en uiteindelijk een centerspeaker (dit laatste na aanschaffing van een Led TV, zal waarschijnlijk een Samsung worden)

    Dit alles wil ik combineren met een Onkyo TX-SR608 met goede kwaliteit bekabeling.
    Een mogelijke keuze zou kunnen zitten in de volgende set.
    http://www.qacoustics.co.uk/2000/2020.htm
    http://www.teufelaudio.nl/stereo-luidsprekers/t-300.html

    Groet Mike

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mikeu001 Bekijk bericht
    Hoi Gerco,
    Hee DVDProfilersFilmgek = Gerco Stuivenberg Weet niet of beide heren dat waarderen. Of we moeten hier te maken hebben met het toppunt van schizofrenie. Iemand die er 2 verschillende namen, woonplaatsen en audiosets op na houdt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mikeu001 Bekijk bericht
    Overigens de 2050 zijn echt staande luidsprekerboxen. Gewoon te groot en ik wil de indeling van mijn huiskamer niet aanpassen.
    Bedenk wel dat de 2020 het best tot hun recht komen op stands. Dan nemen ze nagenoeg even veel plaats in als de 2050. Of ga je ze in een kast plaatsen?
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Porrio Bekijk bericht
    Hee DVDProfilersFilmgek = Gerco Stuivenberg Weet niet of beide heren dat waarderen. Of we moeten hier te maken hebben met het toppunt van schizofrenie. Iemand die er 2 verschillende namen, woonplaatsen en audiosets op na houdt.



    Bedenk wel dat de 2020 het best tot hun recht komen op stands. Dan nemen ze nagenoeg even veel plaats in als de 2050. Of ga je ze in een kast plaatsen?
    Gerco en ik zijn 2 totaal verschillende mensen, en bestaan ook beiden werkelijk, Gerco is een aardig mens, en ik ben net even anders

    Daar ben ik ook benieuwd naar, al zouden ze nog op een laag meubel geplaatst kunnen worden waarop ook de TV staat, Ik had vrij forse boekenstaanders op glazen staanders voor, daar stond de sub iets voor, nu met zuilen ben ik enkel een 10cm de breedte ingegaan en is de sub meer naar achteren verhuist, je hebt gelijk beide systemen nemen vrijstaand toch gewoon hun benodigde ruimte in.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mikeu001 Bekijk bericht
    Hoi Gerco,

    Ik ben weer even wat verder wezen neuzen. Overigens de 2050 zijn echt staande luidsprekerboxen. Gewoon te groot en ik wil de indeling van mijn huiskamer niet aanpassen.
    Wat ik nu wil proberen een aantal type boekenplankluidsprekers selecteren, en toewerken naar een 1/2 3 voorkeur op papier.
    De praktijk zal uitsluitsel moeten geven.
    Einddoel is een opstelling met 2 boekenplankluidsprekers / 1 subwoofer van willekeurig merk/serie (dat mag dus, zonder de klankkleur aan te tasten) en uiteindelijk een centerspeaker (dit laatste na aanschaffing van een Led TV, zal waarschijnlijk een Samsung worden)

    Dit alles wil ik combineren met een Onkyo TX-SR608 met goede kwaliteit bekabeling.
    Een mogelijke keuze zou kunnen zitten in de volgende set.
    http://www.qacoustics.co.uk/2000/2020.htm
    http://www.teufelaudio.nl/stereo-luidsprekers/t-300.html

    Groet Mike
    Ik zou toch eens de betere speciaal zaak binnenlopen, zo'n winkel die niet veel meer dan speakers verkoopt. Ben zelf wederom ook bij mijn lokale speciaal zaak zeer goed geholpen en stukken voordeliger geslaagd dan ik bij enige internet winkel heb gezien, moet daarbij wel zeggen dat als je alles in 1x aanschaft er veel meer te "regelen" is.

    Kijk hier maar eens wat ze alleen al bij RAF als "compacte" boekenplankers aanbieden:

    http://www.raf.nl/webshop/index.php?cPath=341

    Moet je bedenken dat hun aanbod nog niet compleet is, als er toch ergens veel keuze in is, dan is het toch wel in speakers

    Je zou moeten kunnen slagen geheel binnen je budget met een speaker naar jouw smaak(klank), soms loop je er tegenaan en soms moet je gewoon op pad.

    Toch, probeer voor je fronts als je op pad gaat en je komt wat leuks tegen dat je hart steelt en eventueel wat groter en duurder is...... er wat ruimte aan te geven. Juist gekozen speakers zijn voor heel lang je vrienden
    Have fun and enjoy your collection

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Porrio Bekijk bericht
    Hee DVDProfilersFilmgek = Gerco Stuivenberg Weet niet of beide heren dat waarderen. Of we moeten hier te maken hebben met het toppunt van schizofrenie. Iemand die er 2 verschillende namen, woonplaatsen en audiosets op na houdt.
    Ik kan dat wel waarderen. TS wil waarschijnlijk ook een mening van iemand anders die wat meer technische kennis heeft.

    Voor luidsprekers kun je het beste gaan luisteren in een winkel en bvk i.c.m. een receiver van Onkyo en het liefst zonder gebruik van de ingebouwde equaliser. Zet de receiver dus in 'Pure Audio-mode' en luister dan niet naar de lage tonen, omdat je daarvoor nl. een subwoofer gaat gebruiken en de akoestische mogelijkheden thuis vaak anders zijn dan in een winkel.

    Het belangrijkste is dat jij de set goed en mooi vindt klinken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  18. #18

    Standaard

    Ok, sorrie, foutje, don't shoot me..Ik dacht beide heren een plezier te doen.., maar niet heus.
    Oftewel ik zal het nooit meer doen...

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik zou toch eens de betere speciaal zaak binnenlopen, zo'n winkel die niet veel meer dan speakers verkoopt. Ben zelf wederom ook bij mijn lokale speciaal zaak zeer goed geholpen en stukken voordeliger geslaagd dan ik bij enige internet winkel heb gezien, moet daarbij wel zeggen dat als je alles in 1x aanschaft er veel meer te "regelen" is.

    Kijk hier maar eens wat ze alleen al bij RAF als "compacte" boekenplankers aanbieden:

    http://www.raf.nl/webshop/index.php?cPath=341

    Moet je bedenken dat hun aanbod nog niet compleet is, als er toch ergens veel keuze in is, dan is het toch wel in speakers

    Je zou moeten kunnen slagen geheel binnen je budget met een speaker naar jouw smaak(klank), soms loop je er tegenaan en soms moet je gewoon op pad.

    Toch, probeer voor je fronts als je op pad gaat en je komt wat leuks tegen dat je hart steelt en eventueel wat groter en duurder is...... er wat ruimte aan te geven. Juist gekozen speakers zijn voor heel lang je vrienden
    Laat ik vanmiddag nu bij Raf langs geweest zijn.
    Ik denk dat ik hier ook echt wel kan slagen.
    Stonden nogal wat luidsprekerboxen in de aanbieding voor een stuk lager
    dan ik uberhaupt op internet ben tegengekomen.
    Ik heb helaas alleen geen Onkyo receiver zien staan.

    Verder werd mij geadviseerd om te kijken voor een subwoofer van het merk (Kel geloof ik...)
    Ga mogelijk morgen nog een keer langs om er bij te gaan zitten en de boel op me in te laten werken.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mikeu001 Bekijk bericht
    Laat ik vanmiddag nu bij Raf langs geweest zijn.
    Ik denk dat ik hier ook echt wel kan slagen.
    Stonden nogal wat luidsprekerboxen in de aanbieding voor een stuk lager
    dan ik uberhaupt op internet ben tegengekomen.
    Ik heb helaas alleen geen Onkyo receiver zien staan.

    Verder werd mij geadviseerd om te kijken voor een subwoofer van het merk (Kel geloof ik...)
    Ga mogelijk morgen nog een keer langs om er bij te gaan zitten en de boel op me in te laten werken.
    De Onkyo's waren zeker uitverkocht

    Zal wel Rel zijn geweest heel bekent merk van ook compacte subs

    Gewoon er even de tijd voor nemen, dus er even lekker voor gaan zitten, haastige spoed is zelden goed.
    Have fun and enjoy your collection

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Ik kan dat wel waarderen. TS wil waarschijnlijk ook een mening van iemand anders die wat meer technische kennis heeft.
    Wat stinkt daar zo
    Have fun and enjoy your collection

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mikeu001 Bekijk bericht
    Ok, sorrie, foutje, don't shoot me..Ik dacht beide heren een plezier te doen.., maar niet heus.
    Oftewel ik zal het nooit meer doen...
    Maak je geen zorgen, als zoiets gebeurt denken we gewoon dat je bezopen achter je PC zat
    Have fun and enjoy your collection

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    De Onkyo's waren zeker uitverkocht

    Zal wel Rel zijn geweest heel bekent merk van ook compacte subs

    Gewoon er even de tijd voor nemen, dus er even lekker voor gaan zitten, haastige spoed is zelden goed.
    Ja, het was Rel.
    Mogelijk eens op internet (marktplaats) kijken.
    Zijn er nog bepaalde types, die juist nog kinderziektes hebben, die subs welke je vooral niet moet hebben?
    Wat is een redelijke prijs voor bv zo'n Rel sub, gewoon om een idee te hebben?

    Mike, en nee ik was niet dronken, gewoon euforisch over mijn nieuwe aankoop.
    En nu gefrustreerd omdat ik nog geen boxen heb, kwestie van geduld zullen we maar zeggen...

    Mike

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mikeu001 Bekijk bericht
    Ja, het was Rel.
    Mogelijk eens op internet (marktplaats) kijken.
    Zijn er nog bepaalde types, die juist nog kinderziektes hebben, die subs welke je vooral niet moet hebben?
    Wat is een redelijke prijs voor bv zo'n Rel sub, gewoon om een idee te hebben?

    Mike, en nee ik was niet dronken, gewoon euforisch over mijn nieuwe aankoop.
    En nu gefrustreerd omdat ik nog geen boxen heb, kwestie van geduld zullen we maar zeggen...

    Mike
    Mmm, Rel del del del kost best een paar centjes, heb een koopje voor je gezien, zal hem per PM aan je doen toekomen, anders kan je wel eens naast het net vissen. Een Rel heb je vanaf zo'n 700 euro, dacht niet dat je in die prijsklasse wil shoppen
    Have fun and enjoy your collection

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmm, Rel del del del kost best een paar centjes, heb een koopje voor je gezien, zal hem per PM aan je doen toekomen, anders kan je wel eens naast het net vissen. Een Rel heb je vanaf zo'n 700 euro, dacht niet dat je in die prijsklasse wil shoppen
    Hoi,

    Misschien domme vraag..(vragen zijn eigenlijk nooit dom ), maar waar zie ik die PM voor die Rel ?
    Alvast bedankt..

    Mike

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •