De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard LG RH387HP/RH387H HDD recorder aansluiten met mediabox

    Hallo,

    Ik heb een bovenstaande dvd recorder van LG gekocht.
    Nu wil ik deze aansluiten maar dit lukt niet. We hebben ook een upc mediabox
    die er bij moet worden aangesloten.
    Ik heb het wel zover dat de mediabox is aangesloten via de recorder, maar verder lukt het niet.

    Ik heb werkelijk GEEN verstand van alle kabels en ook al heel wat gegoogled.
    Kan iemand het in hele simpele taal uitleggen hoe ik alles moet aansluiten en waarop?

    Alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Een en ander is afhankelijk van wat voor aansluitingen je apparatuur heeft. Welke uitgangen heeft je UPC Mediabox bijvoorbeeld en je DVD recorder.

    De beste manier om de spullen aan te sluiten is:
    - UPC Mediabox via HDMI naar TV (als beide apparaten over HDMI beschikken)
    - LG DVD recorder via HDMI naar TV (als beide apparaten over HDMI beschikken)
    - UPC Mediabox via Scart-uitgang naar Scart-ingang van LG DVD recorder (voor opnames vanaf UPC Mediabox)

    Geef even per apparaat (TV, UPC Mediabox en LG DVD recorder) aan welke aansluitingen deze hebben. Dan is het wat eenvoudiger om antwoord te geven op je vraag.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    Uhm oke, ik ga proberen mijn best te doen.
    Er zitten geloof ik wel HDMI aansluitingen op, in ieder geval op de hdd recorder.
    Er zitten twee ingangen voor de antenne: in en out (tv)
    er zit een aansluiting voor
    - coaxial (of iets dergelijks)
    - s-video
    - av1 scart
    - av2 scart (met een blauwe rand eromheen)
    - en dan nog iets waar bij staat optical
    de rest is voor geluid e.d.