De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Geen geluid Panasonic DMR-EH57

    Hallo, sinds enkele jaren heb ik een Panasonic DMR-EH57 dvd-recorder. Tot nu toe geen problemen gehad. Nu ineens heb ik soms geen geluid meer bij het afspelen van een opname of dvd. De volgende keer dat ik de recorder aanzet kan het weer zo maar in orde zijn.
    Aan de bekabeling of instellingen is al tijden niets verandert. Het vreemde is dat wanneer ik het volume héél hoog zet, ik heel zacht iets van een opname hoor, maar ook van het kanaal wat eronder zit. Ik bedoel daarmee de zender waarop de recorder op dat moment staat ingesteld.
    Misschien een beetje koffiedik kijken met deze informatie, maar is er iemand die hier iets mee kan? Zou fijn zijn!

  2. #2

    Standaard

    Misschien de recorder een stukje naar voren getrokken om af te stoffen oid, het kan zijn dat de scart er niet helemaal lekker meer inzit, controleer dat eerst maar eens
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Dank je! De kabels heb ik inmiddels gecontroleerd, ik stof inderdaad weleens af . Maar die zaten allemaal goed. De afgelopen week heeft het geluid het steeds gedaan, ik moet echter het volume van de tv wel fors hoger zetten dan voorheen. Ergens zit er toch iets niet goed, vrees ik. Met de beperkte levensduur van de electronica van tegenwoordig zou ik haast gaan denken aan het toedienen van de laatste sacrementen .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •