Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 136 worden weergegeven.

Discussie: Tron: Legacy

  1. #76

    Standaard

    Kan iemand vertellen of de UK versie van Tron Legacy net als de US versie 7.1 DTS audio bevat?
    uh, uh, It's a dinosaur

  2. #77

    Standaard

    Ja, die bevat ook een DTS-HD Master Audio 7.1 track. Ik heb de blu-ray in mijn bezit. Hij heeft echter geen Nederlandse ondertitels als je dat nog niet wist.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja, die bevat ook een DTS-HD Master Audio 7.1 track. Ik heb de blu-ray in mijn bezit. Hij heeft echter geen Nederlandse ondertitels als je dat nog niet wist.


    That made me laugh


  4. #79

    Standaard

    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...

  5. #80

    Standaard

    Thanx, dan ga ik de UK versie bestellen. In NL komt niet dat duopack met Tron en Tron Legacy
    uh, uh, It's a dinosaur

  6. #81

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of
    -Tron Legacy in Duitsland of Engeland NL ondertiteling heeft?
    -Of Tron Legacy in NL uitkomt in een steelbook uitgave?

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen of
    -Tron Legacy in Duitsland of Engeland NL ondertiteling heeft?
    -Of Tron Legacy in NL uitkomt in een steelbook uitgave?
    De Engelse versie heeft geen Nederlandse ondertitels, de Duitse versie wel. Of er een steelbook verschijnt weet ik niet.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen of
    -Tron Legacy in Duitsland of Engeland NL ondertiteling heeft?
    -Of Tron Legacy in NL uitkomt in een steelbook uitgave?
    Zover ik weet heeft Tron Legacy op de UK uitgave géén NL subs en op de DE versie wel.
    Tron legacy schijnt in NL wel een steelbook uitgave te krijgen, zover ik weet Media Markt exclusive. Zie voor meer info:
    http://www.hidefninja.com/forums/sho...highlight=tron

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Engelse versie heeft geen Nederlandse ondertitels, de Duitse versie wel. Of er een steelbook verschijnt weet ik niet.
    Is dit ook voor de 3D versie?


  10. #85

    Standaard

    Geen idee. De informatie over de ondertitels komt van een persbericht. In Duitsland verschijnen de DVD en blu-ray pas op 1 juni, dus tegen die tijd is er pas 100% zekerheid.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...
    http://www.collegehumor.com/video/64...-tron-lebowski
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #87

    Standaard

    Wel iets vreemds met deze titel, de NL uitgave dan, maar het kan ook mijn reciever zijn:
    In het stukje voor de games, zo rond de 30 minuten gaan mijn rears kraken, alsof de DTS HD MA track nier goed gedecodeerd wordt. Dit heb ik met 2 BD spelers, maar als ik de BD speler op PCM audio uitvoer zet gebeurt het niet.

    Zijn er anderen die hier last van hebben?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wel iets vreemds met deze titel, de NL uitgave dan, maar het kan ook mijn reciever zijn:
    In het stukje voor de games, zo rond de 30 minuten gaan mijn rears kraken, alsof de DTS HD MA track nier goed gedecodeerd wordt. Dit heb ik met 2 BD spelers, maar als ik de BD speler op PCM audio uitvoer zet gebeurt het niet.

    Zijn er anderen die hier last van hebben?
    Geen last van, maar ik heb 7.1. Is het bij jou in 5.1 ??

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Geen last van, maar ik heb 7.1. Is het bij jou in 5.1 ??
    Idd 5.1, wel één van de beste BD's op audio die ik gehoord heb btw.

    Had het in het begin ook even op de fronts, maar toen geswitch van het ene audiospoor naar het andere en toen geen last meer na het opnieuw afspelen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #90

    Standaard

    is er al wat bekend wanneer TRON (DEEL1) op blu ray uitkomt in nederland of weet iemand een adres waar ik de UK Versie Met NL Ondertitels kan kopen. heb meerdere malen problemen met engelse webshops gehad dus dat wil ik niet meer proberen.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GalO Bekijk bericht
    is er al wat bekend wanneer TRON (DEEL1) op blu ray uitkomt in nederland of weet iemand een adres waar ik de UK Versie Met NL Ondertitels kan kopen. heb meerdere malen problemen met engelse webshops gehad dus dat wil ik niet meer proberen.
    Import bij bol.com: http://www.bol.com/nl/p/dvd/tron-tro...937/index.html

    Deel 1 en 2, betaal je wel de hoofdprijs en de levertijd is nogal lang.
    Wel eens bij amazon.co.uk besteld?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GalO Bekijk bericht
    is er al wat bekend wanneer TRON (DEEL1) op blu ray uitkomt in nederland of weet iemand een adres waar ik de UK Versie Met NL Ondertitels kan kopen. heb meerdere malen problemen met engelse webshops gehad dus dat wil ik niet meer proberen.

    Heb de box besteld bij amazon,de voor 25 euro.
    Los hebben ze volgens dvd profiler wel nl subs maar de box zelf weet ik nog niet zeker.
    Over een dag of 3 laat ik het weten iig.

  18. #93

    Standaard


    Volgens mij is de box niets anders dan een goedkope kartonnen doos met daarin de beide losse Blu-ray uitgaven in elk hun eigen keepcase. Of is dat te simpel gedacht?

    [Update] Het zijn inderdaad twee losse uitgaven in hun originele verpakking met daarom heen een kartonnen doos. Zie deze discussie.
    "Die beiden Filme sind jeweils einzelnd in dem Pappschuber. Eigenes Case, Cover, etc."

    Overigens: ook bluray-disc.de geeft bij beide versies aan dat er Nederlandse ondertitels op staan:


    Tron


    Tron Legacy

    Let op: beide Blu-rays hebben geen Wendecover (dit is een dubbelzijdig bedrukte hoes waarvan de ene kant het leeftijdslogo bevat en de andere kant niet, zodat je die kunt omwisselen). Disney doet daaraan niet mee in Duitsland. Ook op de doos is het leeftijdslogo niet te verwijderen.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 06-06-2011 om 20:20

  19. #94

    Standaard

    Vandaag toch maar Steelbook edition in huis gehaald. € 15,- is geen geld voor deze release. Nu nog een 7.1 surroundset ipv huidig 2.1
    uh, uh, It's a dinosaur

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Idd 5.1, wel één van de beste BD's op audio die ik gehoord heb btw.

    Had het in het begin ook even op de fronts, maar toen geswitch van het ene audiospoor naar het andere en toen geen last meer na het opnieuw afspelen.

    Ja, dit is absoluut de best en meest active/creative 7.1 track dit ik tot nu toe heb gehoord

  21. #96

    Standaard

    Er bestaat ook nog een Zweedse Steelbook versie met beide films, diverse audiosporen en ditto subs (er schijnen meer subs aanwezig te zijn dan de info weergeeft):

    http://www.discshop.se/filmer/bluray...blu_ray/P90189

    Wat plaatjes (van een Blu Ray forum):











    Het is nog lastig kiezen met al die verschillende uitgaves.
    De NL uitgave laat ik in ieder geval links liggen want ik heb toch het liefst een uitgave met
    beide films in één box.
    Laatst aangepast door Loggie : 07-06-2011 om 16:37
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    Er bestaat ook nog een Zweedse Steelbook versie met beide films, diverse audiosporen en ditto subs (er schijnen meer subs aanwezig te zijn dan de info weergeeft):

    http://www.discshop.se/filmer/bluray...blu_ray/P90189

    Wat plaatjes (van een Blu Ray forum):











    Het is nog lastig kiezen met al die verschillende uitgaves.
    De NL uitgave laat ik in ieder geval links liggen want ik heb toch het liefst een uitgave met
    beide film in één box.
    Ja maar wat doe je dan als deel 3 uitkomt?

  23. #98

    Standaard

    Voorlopig moeten ze deel één nog uitbrengen op BD hier in Nederland (.....dacht ik?).

    Maar stel dat er een deel 3 uitkomt (wat me niet echt waarschijnlijk lijkt) dan koop ik die weer gewoon los
    Gezien mijn koophistory zal ik dan wel weer een box met de trilogy kopen .....zo'n sukkel ben ik dan ook wel weer

    Maar goed ik heb nog niks gekocht....mijn besluitvorming kan nog alle kanten op....lol.

    Wel is het zo dat het hele vraagstuk er nooit was geweest wanneer Disney Nederland zo bijdehand was geweest om een box met beide delen uit te brengen (net zoals in andere landen).
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  24. #99

    Standaard

    Grappig, ik had liever de achterkant als front gehad. (je moet wat te zeuren hebben toch..)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #100

    Standaard

    Dan zet je hem toch gewoon verkeerd om in je rek
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •