De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: DVD Recorder kiezen

  1. #1

    Standaard DVD Recorder kiezen

    Hallo,

    Ik zit met een probleem. Ik heb 2 dvd recorders gezien, en 1 daarvan wil ik kopen, maar ik weet niet welke van de 2 het beste bij mijn apparatuur past. Ik heb nu thuis. Een receiver van JVC RX-F31S voor digitaal geluid.
    En een LCD TV LG LH5000. Nu moet ik dus kiezen tussen, een LG Recorder LG RH387H, en een Samsung DVD-HR773A. Ik zit naar het geluid te kijken, omdat die Samsung een digitale decoder heeft, wat wel weer goed bij die JVC RX-F31S past, maar die LG heeft dat niet, maar het is wel weer van de zelfde fabrikant dan van me TV. Wat zijn jullie ervaringen met een dvd recorder van Samsung en LG??

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavilion Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik zit met een probleem. Ik heb 2 dvd recorders gezien, en 1 daarvan wil ik kopen, maar ik weet niet welke van de 2 het beste bij mijn apparatuur past. Ik heb nu thuis. Een receiver van JVC RX-F31S voor digitaal geluid.
    En een LCD TV LG LH5000. Nu moet ik dus kiezen tussen, een LG Recorder LG RH387H, en een Samsung DVD-HR773A. Ik zit naar het geluid te kijken, omdat die Samsung een digitale decoder heeft, wat wel weer goed bij die JVC RX-F31S past, maar die LG heeft dat niet, maar het is wel weer van de zelfde fabrikant dan van me TV. Wat zijn jullie ervaringen met een dvd recorder van Samsung en LG??
    Je hebt geen receiver van JVC, maar een All in one!

    Je all in one setje heeft optische en coax digitale ingangen, de LG recorder heeft optische en coax digitale uitgangen, dat past dus uit de kunst.

    Heb niet gekeken naar de Samsung, je hebt geen digitale decoders nodig, je JVC all in one heeft die.

    Het maakt in dit geval waarschijnlijk weinig uit welke je kiest, of je nu door de kat of de hond gebeten wordt
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor je reactie. Het maakt dus niet zo veel uit.
    Ik denk dat het dan die Samsung wordt, omdat ik bij iemand anders las, die ook een LG recorder gekocht had, en problemen kreeg, met de afstandsbediening, omdat zijn TV ook van LG was. Bedankt voor het meedenken.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavilion Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie. Het maakt dus niet zo veel uit.
    Ik denk dat het dan die Samsung wordt, omdat ik bij iemand anders las, die ook een LG recorder gekocht had, en problemen kreeg, met de afstandsbediening, omdat zijn TV ook van LG was. Bedankt voor het meedenken.
    Graag gedaan

    BTW, was dat niet omdat iemand 2 spelers of een speler en recorder had van LG? Juist TV en recorder van 1 merk zou goed moeten gaan, dit omdat je dan met de AB van 1 van 2 beide apparaten kan bedienen. Je zou eea kunnen navragen bij LG, of bij aankoop kunnen bedingen dat hij bij genoemd probleem omgeruild moet worden, heb je je in ieder geval ingedekt.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •