De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard Inception foutieve exemplaren

    It has recently come to our attention that certain batches of Warner Brothers' Inception DVD have serious visual issues. The discs, which can be identified by the batch code 'SE-SP-08', present obvious signs of aliasing and poor compression, as evidenced by the screen captures accompanying this piece. Warner Brothers has already instigated a replacement programme for affected customers, as detailed on their http://www.warnerbros.co.uk/. If you think you have one of the faulty discs you should send an email to wbcustomerservices@technicolor.com, who will then arrange for a replacement disc to be sent free of charge. The issue also affects DVDs included with the Blu-ray Triple Play edition. It's worth pointing out that the visual problems look much worse in motion than they do in these still images.


    Foute versie:

    Goede versie:


    http://www.dvdactive.com/news/industry/inception-replacement-programme.html

    http://forum.blu-ray.com/united-king...iple-play.html

    Sowieso is de kans groot, wanneer je Triple play editie uit de UK gekocht hebt, de foutieve SE-SP-08 DVD erbij zit. Hoe dit in Nederland zit, weet ik niet.

    Bovenstaande plaatjes, laten niet echt grote verschillen zien, maar misschien zijn er meer scenes die er beduidend minder uit zien...
    Laatst aangepast door Pieter V : 07-02-2011 om 14:36

  2. #2

    Standaard

    Hey Pieter.
    Tof dat je het meldt, maar de plaatjes werken niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Plaatjes opgelapt, via de DVDactive.com link, zijn ze ook groter te bekijken.
    Laatst aangepast door Pieter V : 07-02-2011 om 14:36

  4. #4

    Standaard

    Dank hiervoor!

    Ik had de Two-Disc Special Edition besteld bij Play.com, en heb vandaag na het ontvangen gelijk een mailtje naar WB gestuurd, aangezien ook mijn DVD uit de slechte batch komt.
    "Bond. James Bond."

  5. #5

    Standaard

    Ik heb 2 weken gelden een mailtje gestuurd naar WB, naar aanleiding van wat ik hier las, maar heb nog geen antwoord terug gekregen of DVD ontvangen.

    Hebben jullie al iets van WB vernomen?
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  6. #6

    Standaard

    Ik heb gisteren een mail gestuurd naar wbcustomerservices@technicolor.com, en binnen tien minuten had ik een mail terug met de vraag mijn complete naam en adres, en de regiocode en de streepjescode van de DVD door te geven. Dat heb ik toen direct gedaan. Daarna heb ik (tot nu toe) niks meer gehoord, maar ik weet niet of dat betekent dat m'n aanvraag nog ligt te wachten, of dat ze de DVD al verstuurd hebben zonder dat aan mij te laten weten.

    Als ik jou was zou ik ze dus toch even een nieuwe mail sturen, als je al twee weken op een antwoord wacht...
    "Bond. James Bond."

  7. #7

    Standaard

    Gedaan. Eens even afwachten...

    Update: 36 minuten later een bericht terug gehad met de vraag om Regiocode, streepjescode en waar ik hem heb gekocht.

    Update 2: Zojuist (25-02) een mail ontvangen met de info dat mijn replacement DVD is verzonden!
    Laatst aangepast door M-EX(treem) : 26-02-2011 om 11:50
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  8. #8

    Standaard

    Ik heb gisteren een e-mail gekregen met de melding dat er een order 'ge-keyed' is voor mij, en dat de vervangende disc dus binnenkort hier moet zijn.
    "Bond. James Bond."

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Zelf ook even een maitlje gestuurd, direct met alle info wat hier stond.

    //edit: order is gekeyed.
    Laatst aangepast door Pieter V : 28-02-2011 om 13:49

  10. #10

    Standaard

    Ik heb zojuist de vervangende DVD in de brievenbus gevonden. Goed verpakt in een stevige envelop. Ik heb nog niet gecontroleerd of deze beter is, maar ik heb nu de SE-SP-08-V3 gekregen, en ik had ergens anders al gelezen dat die wel goed is.
    "Bond. James Bond."

  11. #11

    Standaard

    Heb 'm net (helemaal) gekeken. De vorige DVD heb ik slechts een paar stukjes bekeken. Het lijkt erop dat het wel iets beter is, maar ik blijf fouten zien, en zelfs héél duidelijk van 00:26:45 tot ongeveer 00:27:09, da's tijdens het stukje waar Ellen Page en Leonardo DiCaprio op een terrasje zitten en alles om hen heen uit elkaar spat. Het meest duidelijk zichtbaar is het in Ellen Page's gezicht. Het zijn gewoon echt blokken die je ziet. Erg slecht... Ik ga ze nog 's mailen.

    [Edit] Mail is verzonden. En nu maar afwachten wat ze zeggen... [/Edit]
    Laatst aangepast door Leijo : 06-03-2011 om 00:46
    "Bond. James Bond."

  12. #12

    Standaard

    Misschien beetje Off topic, maar ik wilde wat vragen aan jullie :

    De blu ray van ''Inception'', zowel de nederlandse uitgave als de engelse, zijn die wel in orde?

    Want ik wil deze film wel gaan aanschaffen op Blu ray, maar omdat ik hoor dat er problemen zijn met de DVD versie, was ik erg benieuwd hoe het zat met de uitgave op Blu ray.

    Hopelijk kan en wil iemand me hier wat meer over vertellen.

    Alvast bedankt.

    Raymond

  13. #13

    Standaard

    Vandaag m'n vervangende exemplaar ontvangen!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  14. #14
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Heb 'm net (helemaal) gekeken. De vorige DVD heb ik slechts een paar stukjes bekeken. Het lijkt erop dat het wel iets beter is, maar ik blijf fouten zien, en zelfs héél duidelijk van 00:26:45 tot ongeveer 00:27:09, da's tijdens het stukje waar Ellen Page en Leonardo DiCaprio op een terrasje zitten en alles om hen heen uit elkaar spat. Het meest duidelijk zichtbaar is het in Ellen Page's gezicht. Het zijn gewoon echt blokken die je ziet. Erg slecht... Ik ga ze nog 's mailen.

    [Edit] Mail is verzonden. En nu maar afwachten wat ze zeggen... [/Edit]
    Precies na een week mijn nieuwe DVD binnen gekregen. Heb even snel gekeken, maar volgnes mij heb ik hier geen last van.

  15. #15

    Standaard



    Zo ziet 't er bij mij uit. Da's toch niet normaal, of wel?
    "Bond. James Bond."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •