Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 45 worden weergegeven.

Discussie: Point break 1991

  1. #1

    Standaard Point break 1991

    zag laatste dat deze film op bluray verschenen is, mijn vraag komt deze in nederland ook? iemand info hierover.

    http://www.blu-ray.com/movies/Point-Break-Blu-ray/795/

  2. #2

    Standaard

    Over een Nederlandse release is voor zover ik weet geen informatie bekend.

  3. #3

    Standaard

    Eén van mijn lievelingsfilms. Daar waar ik ter wereld ben kijk ik in elke filmshop of er een regiovrije danwel Regio B versie is. Niks, noppes, nada......en ben al de wereld rond geweest.

    Via amazon alleen een regio A versie te koop.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  4. #4

    Standaard

    Mocht je nog eens de wereld omgaan, dan is het wellicht aan te raden om rond te kijken voor een regiovrije speler. Dan ben je van alle problemen af.

  5. #5

    Standaard

    Ben ook gek op deze film. Had al heel veel geluk dat ik hem op DVD heb kunnen bemachtigen. Het is best wel vreemd dat bepaalde films niet of nauwelijks op dvd komen of op BD. Ik hoop dat ie op BD komt.

    Labamba is ook zo'n film die vrijwel niet op DVD te verkrijgen is. Op BD al helemaal niet. Jammer jammer jammer.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  6. #6

    Standaard

    Ik heb Point Break op regio A blu-ray, dus mijn DVD is overbodig geworden. Ik wist niet dat 'ie zo slecht verkrijgbaar was. Mocht iemand hem op DVD willen kopen, stuur me dan gerust een PB.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Mocht je nog eens de wereld omgaan, dan is het wellicht aan te raden om rond te kijken voor een regiovrije speler. Dan ben je van alle problemen af.
    Geduld is een schone zaak!!! Kwestie van tijd voordat deze film ook hier verschijnt......regio B welteverstaan.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  8. #8

    Standaard

    Als het echt niet lukt in Nederland koop ik hem straks in Washington. Labamba wil ik ook per se hebben.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  9. #9

    Standaard

    snap nie dat ze niet gewoon n hele zooi ondertitelingen erop zetten ipv 'n paar maar

  10. #10

    Standaard

    Dan was het probleem opgelost ja.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  11. #11

    Standaard

    ja wrom doen ze dat niet iedereen blij :P

  12. #12

    Standaard

    Dat heeft o.a. te maken met rechten. Niet iedere maatschappij heeft het recht om hun films in alle landen uit te brengen, maar in slechts één land of een paar landen. Deze situatie zal helaas nooit veranderen.

  13. #13

    Standaard

    Point Break wordt op 14 juni opnieuw uitgebracht op blu-ray in Amerika, ditmaal door Warner Bros. (de vorige release was van 20th Century Fox). Dat betekent in ieder geval één ding: de uitgave zal regiovrij zijn. Verdere specificaties ontbreken nog.



    Bron: http://www.blu-ray.com/news/?id=5893.

  14. #14

    Standaard

    Kijk, das nou goed nieuws.

    Zoals eerder gezegd "geduld is een schone zaak".
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  15. #15

    Standaard

    De dvd heb ik nog niet zo lang geleden voor geloof ik 2,90€ bij MM in de bakken gevonden.

  16. #16

    Standaard

    dit gaat om de Bluray en niet om de dvd m8

  17. #17

    Standaard

    De Blu Ray is in de pre-order bij PLAY.COM met nederlandse subs, regio 2.

    Vanaf 20 juni aanstaande te koop!

    FINALLY
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    De Blu Ray is in de pre-order bij PLAY.COM met nederlandse subs, regio 2.

    Vanaf 20 juni aanstaande te koop!

    FINALLY
    Deze komt ook dezelfe tijd in o.a. Duitsland uit.
    Heeft wsl dus ook die NL ot, maar de vraag is of deze net als de vele Warner BD''s ook hier uit gebracht gaat worden

  19. #19

    Standaard

    Mooi gelukkig heb ik hem op dvd, maar de Blu Ray wil ik zeker ook hebben!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat heeft o.a. te maken met rechten. Niet iedere maatschappij heeft het recht om hun films in alle landen uit te brengen, maar in slechts één land of een paar landen. Deze situatie zal helaas nooit veranderen.
    En als men die rechten wel heeft, is het maar de vraag of de locale afdeling er iets mee wildoen....

  21. #21

    Standaard

    super met nl ondertiteling

  22. #22

    Standaard

    Iemand op het forum van Blu-ray.com heeft de Amerikaanse uitgave in huis, die morgen verschijnt, en zegt dat er Nederlandse ondertitels op staan.

    De Engelse uitgave is overigens verschoven naar 12 september a.s.

  23. #23

    Standaard

    Top dat er Nederlandse ondertitels op staan.

    Overigeens betekent dit NIET automatisch dat deze titel ook in Nederland door Warner Benelux op de markt wordt gebracht... (ik heb ook tig Warner titels met NL ot in m'n kast staan, die alleen via import te krijgen zijn).

  24. #24

    Standaard

    Volgens mij verschijnt hij aanstaande vrijdag wel bij onze Oosterburen......met Ned subs!
    Laatst aangepast door wolverine : 14-06-2011 om 13:54
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  25. #25

    Standaard

    Heeft de UK versie ook NL Subs?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •