Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 45 van 45 worden weergegeven.

Discussie: Point break 1991

  1. #26

    Standaard

    Die kans is groot, maar aangezien hij daar pas op 12 september verschijnt is dat nog niet bevestigd.

  2. #27

    Standaard

    Binnen!

    Zojuist even over de grens gescheurd en de Blu Ray van Point Break gekocht. Met NL subs!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  3. #28

    Standaard

    Tijd dat ie in Nederland komt, hij staat bij mij in de top 10. Al moet ik zeggen dat de DVD versie die ik gelukkig ook heb ook erg mooi uitziet op mijn blu ray speler. Overigens mis ik de meeste films van Patrick Swayze op BD. Dirty Dancing, Road House en Black Dog. Nog een geluk dat Ghost wel op BD staat.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Tijd dat ie in Nederland komt, hij staat bij mij in de top 10. Al moet ik zeggen dat de DVD versie die ik gelukkig ook heb ook erg mooi uitziet op mijn blu ray speler. Overigens mis ik de meeste films van Patrick Swayze op BD. Dirty Dancing, Road House en Black Dog. Nog een geluk dat Ghost wel op BD staat.
    Als je Point Break zo graag wilt hebben bestel je hem toch op Amazon.de of rij je de grens over?!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  5. #30

    Standaard

    Voor de geïnteresseerden de specificaties van de Amerikaanse uitgave van Warner Bros.:

    Extras
    "Behind the Story" Featurettes
    - Play All (43:45)
    - Ride the Wave (6:08)
    - It's Make or Break (23:03)
    - On Location: Malibu (8:32)
    - Adreneline Junkies (6:01)
    Deleted Scenes
    - Play All (4:53)
    - Holistic Fitness with Agent Pappas (0:09)
    - Agent Johnny Utah Thinks He Can Surf (0:51)
    - Tyler Saves Johnny from the Waves (0:26)
    - Penetration of the Social Infrastructure (1:30)
    - Tyler and Johnny Spend Time Alone in the Water (0:57)
    - A Basic Hit and Run (0:08)
    - Tyler Accuses Johnny of Using Her (0:25)
    - Johnny and Bodhi Talk About Robbing Banks (0:27)
    3 Theatrical Trailers (4:17)
    Subtitles
    Castilian Spanish, Chinese, Czech, Dutch, English HoH, French, German HoH, Hungarian, Italian HoH, Korean, Portuguese and Spanish
    Aspect Ratio / Picture Format
    2.40:1 1080p MPEG-4 AVC
    Soundtrack(s)
    English DTS-HD Master Audio 5.1
    Castilian Spanish Dolby Digital 5.1
    Polish Voice Over Dolby Digital 5.1
    Czech Dolby Digital 2.0 Surround
    French Dolby Digital 2.0 Surround
    Italian Dolby Digital 2.0 Surround
    Spanish Dolby Digital 2.0 Surround
    Laatst aangepast door Frank : 27-06-2011 om 18:20

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Ja, dat moet ook wel, want er staan Nederlandse ondertitels op!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door venom Bekijk bericht
    is hij regio vrij ?
    Nee.

    Bron : http://bluray.liesinc.net/

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Point Break is in Amerika twee keer uitgebracht op Blu-ray. Een keer door 20th Century Fox en onlangs door Warner Bros. De uitgave van Fox was inderdaad alleen regio A gecodeerd. De uitgave van Warner Bros. is regiovrij.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Point Break is in Amerika twee keer uitgebracht op Blu-ray. Een keer door 20th Century Fox en onlangs door Warner Bros. De uitgave van Fox was inderdaad alleen regio A gecodeerd. De uitgave van Warner Bros. is regiovrij.
    Ok, ja dat wist ik niet en volgens die site zag ik staan dat ie niet regiovrij was.

    Maar deze nieuwe versie dus wel regiovrij.

    Excuses voor de verwarring.

  11. #36

    Standaard

    Mensen, mensen, mensen.......

    Kijk op www.saturn.de of op www.amazon.de en bestel de film daar voor 15 eurootjes met nederlandse subs!!!!!

    Film: 10/10
    Video: 7/10
    Geluid 7,5/10
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  12. #37

    Standaard

    de reacties van amazon.com reviewers iver de kwaliteit van de BD zegt ook alles. Beide release (fox en WB) zouden dezelfde transfer zijn. En over beide worden niet zo goed onthaald.

  13. #38

    Standaard

    Staat in de Media Markt (Zwolle) folder voor aankomende week € 18,-.

  14. #39

    Standaard

    Schijnt vandaag uitgekomen te zijn, iemand 'm al gekocht? Hoe is de beeld en audio-kwaliteit?

  15. #40

    Standaard

    Hij is inderdaad vandaag uitgekomen. Ik zag 'm vanmorgen liggen bij de Media Markt in Eindhoven. De beeldkwaliteit is hetzelfde als de Amerikaanse versie (heb ik in mijn bezit), want die is voorzien van Nederlandse ondertitels.

  16. #41

    Standaard

    Jeezes 18 euro in de MM. Bij FRS 14,99 euro en gratis verzending. Ik verwacht hem morgen in de bus. Is gisteren verzonden.

  17. #42

    Standaard

    Ben benieuwd, vind het een superfilm. In mijn top 10 allertijde.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  18. #43

    Standaard

    Juist binnen gekregen.
    De extra's zijn:

    -Additional Scenes
    -4 Featurettes
    -Theatrical Trailer

    De film ga ik sebiet kijken.

    EDIT: Net bekeken en idd de film toont heel grauw. De gezichtskleuren zijn eentonig maar volgens mij zijn het wel de kleuren die zo bedoeld zijn door de makers. Verder best een goede transfer, soms wel onscherp. 7 - 7,5/10 is volgens mij de juiste quotering. Film is een 8,5 - 9/10, Geluid is heel goed, een 8,5/10
    Laatst aangepast door jurgen42u : 15-09-2011 om 12:21

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Jeezes 18 euro in de MM. Bij FRS 14,99 euro en gratis verzending. Ik verwacht hem morgen in de bus. Is gisteren verzonden.
    Heeft om een of andere vage reden in juli in de MM folder gestaan voor € 18, maar is niet te koop geweest. Gisteren gehaald voor € 12,99 bij MM Zwolle. Beeld valt inderdaad tegen voor HD.

  20. #45

    Standaard

    Inmiddels dan eindelijk in het bezit. Blijf het een ijzersterke film vinden. Uitmuntend is de BD versie zeker niet. Oogt soms wat soft. Vooral het zonlicht aan het begin van de film beloofd weinig goeds. Maar dat zijn momenten. Ook buiten wisselt het niveau. Soms scherp en mooi soms soft. Het is natuurlijk wel een film van 20 jaar geleden. Witte stippen of andere beschadigingen heeft deze film gelukkig niet.

    Het geluid is erg mooi en diep. Ook leuk is het intro met techno muziekje. Delete scenes zijn bijzonder slecht de andere extra's zijn wel de moeite waard om te bekijken.

    Beeld 7.5
    Geluid 8.5
    Film 9
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •