Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 52 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Terra Nova (spielberg) 2011

    Nieuwe serie van Spielberg.

    Teaser ;

    http://www.youtube.com/watch?v=-2cASd2MRy8

  2. #2

    Standaard

    Gaaf zeg. Dit ga ik zeker volgen!

  3. #3

    Standaard

    Tof concept, gaat het wachten op een nieuwe Jurassic Park film wat draaglijker maken.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard

    Op amerikaanse forums nog niets dan goeds hierover gelezen, en dan te bedenken dat het nog niet eens is uitgezonden!!!
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  5. #5

    Standaard

    Ik ben benieuwd. De teaser ziet er tof uit.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Op amerikaanse forums nog niets dan goeds hierover gelezen, en dan te bedenken dat het nog niet eens is uitgezonden!!!
    Kortom, dat wil dus ook nog helemaal niks zeggen. Maar zeker een project om te blijven volgen.

  7. #7

    Standaard

    Zeker eentje om te blijven volgen...Spielberg heeft ons al wel bewezen dat de combo Spielberg/dino's een regelrecht schot in de roos is.

    Heb trouwens altijd gevonden dat Jurassic Park (of iets in die aard) zich wel leende om er een tv-serie rond te maken.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  8. #8

    Standaard

    Ziet er goed uit, komt op het lijstje met series die interessant zijn. Probleem is momenteel dat ik nog vele series wil gaan kijken: Breaking Bad, Treme, Lost, etc. Laatste jaren zijn er toch vele goede series uitgekomen.

  9. #9

    Standaard

    Lijkt me erg goede serie! Nog een andere serie met zelfde thema is Primeval, ook erg goede serie

  10. #10

    Standaard

    Gisteren de pilot gezien en viel mij tegen. net als Falling skies heeft de serie een hoog cliché en voorspelbaar familie / highschool drama maar dan nu een dino / oertijd setting. De personages zijn veelal niet interessant en doen erg domme dingen. Komende afleveringen maar eens volgen of het niveau nog omhoog gaat, want dat is wel nodig.
    Laatst aangepast door Wieba : 28-09-2011 om 13:07

  11. #11

    Standaard

    Laat me raden. Lieve zoete gemoedelijke families worden belaagd door dino's dit keer en God redt de dag weer...?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #12

    Standaard

    Bijna goed Zoon maakt ruzie met pa in de nieuwe wereld >> Zoon gaat met de eerste de beste chick de bush bush in, wat natuurlijk niet mag >> Zoon komt daar dino`s tegen en dreigt opgegeten te worden >> Pa komt zoon redden >> Pa en Zoon leggen de ruzie bij

  13. #13

    Standaard

    Ik was er al bang voor......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #14

    Standaard

    De dubbele pilot reeds kunnen vinden op internet. Van het weekend maar eens kijken wat het is. Lees niets dan lovende berichten.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    De dubbele pilot reeds kunnen vinden op internet. Van het weekend maar eens kijken wat het is. Lees niets dan lovende berichten.
    Dan heb je bovenstaande berichten overgeslagen? :P Ik ga er binnenkort ook maar eens beginnen. Hoop dat vergelijking met Falling skies voor mij niet op gaat, daar ben ik na een paar afleveringen mee gestopt.

  16. #16

    Standaard

    Ik vond het beter dan Falling Skies. Effecten van die laatste vond ik zwaar tegenvallen.
    Terra Nova heeft wel potentie.

  17. #17

    Standaard

    Gisteren ook eerste afleveringen gezien Genesis 1 en 2 (de pilot) zag er wel aardig uit , maar niet zo super als ik het had verwacht....maar geef het wel een kans...

  18. #18

    Standaard

    Waar kun je deze 2 afleveringen bekijken dan...???

  19. #19

    Standaard

    Via internet...is veel mogelijk..

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Via internet...is veel mogelijk..
    idd en tevens in HD


    Ik heb vorige week ook de eerste 2 delen gezien en het is zeker vermakelijk maar idd niet top.

    Wat ik me al een tijdje afvraag is: "Waarom zijn de dino's uit Jurassic Parc nog steeds het beste gemaakt"... Zelfs de dino's uit King Kong en nu Terra Nova zien er gewoon nep uit ;( JP is inmiddels alweer 17 jaar oud!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller Bekijk bericht
    idd en tevens in HD
    Wat ik me al een tijdje afvraag is: "Waarom zijn de dino's uit Jurassic Parc nog steeds het beste gemaakt"... Zelfs de dino's uit King Kong en nu Terra Nova zien er gewoon nep uit ;( JP is inmiddels alweer 17 jaar oud!
    Omdat in King Kong en anderen puur cgi zijn waar Jurassic Park veel animatronics heeft.
    echte decors + computerafwerking > cgi

  22. #22

    Standaard

    Als deel 3 net zo geinig is als de pilot dan blijf ik wel kijken. Beduidend beter dan Falling skies...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Als deel 3 net zo geinig is als de pilot dan blijf ik wel kijken. Beduidend beter dan Falling skies...
    Helemaal mee eens, nergens hoogstaand maar zonder meer een vermakelijke serie. De special effects vallen me wel wat tegen moet ik zetten. Dat kon 18 jaar geleden met JP al beter.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #24

    Standaard

    Gisteren deel 3 gezien, wel een aardig aflevering met een knipoog naar the birds. De serie kijkt lekker weg, maar is idd nergens bijzonder.

  25. #25

    Standaard

    Gisteren ook gezien en hoewel het inderdaad lekker weg kijkt vervalt de serie wel weer te veel in een standaard us serie met veel te veel nadruk op onderlinge relaties en alle geneuzel daar omheen. De actie was beduidend ondermaats en het leek in eerste instantie eerder naar een comedy af te stuiven. Het lijkt wel alsof men niet meer echte die hard actie series kan of wil maken. Ik wil graag op het puntje van mijn stoel zitten en kriebels in mijn buik hebben in afwachting van de volgende aflevering. Nu moet ik weer moeite doen om te onthouden dat ik deze serie ook aan het volgen ben. Begrijp je?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •