Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 52 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Het gaat hem familie show worden ivp een hardcore sci-fi show, dus je dan moet je ook van dat highschool geneuzel hebben. Hopelijk komen ze in de komende aflevering ook met een soort van rode draad want dit soort "stand-alone" afleveringen trek ik slecht. De serie doet mij verder veel denken aan stargate SG1 al die serie heel wat boeiender

  2. #27

    Standaard

    Waar is het te downloaden?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  3. #28

    Standaard

    Ik ben afgehaakt. Serie heeft helemaal niks met science fiction te maken. De "nieuwe" bewoners worden steeds aangevallen door dinosaurussen en dat is het. Was echt veelbelovend op papier.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik ben afgehaakt. Serie heeft helemaal niks met science fiction te maken. De "nieuwe" bewoners worden steeds aangevallen door dinosaurussen en dat is het. Was echt veelbelovend op papier.
    Idem, teleurstelling van het jaar wat mij betreft.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Het gaat hem familie show worden ivp een hardcore sci-fi show, dus je dan moet je ook van dat highschool geneuzel hebben. Hopelijk komen ze in de komende aflevering ook met een soort van rode draad want dit soort "stand-alone" afleveringen trek ik slecht. De serie doet mij verder veel denken aan stargate SG1 al die serie heel wat boeiender
    Grappig dat je dat zegt. Ben zelf een behoorlijke Stargate fan, maar moet toch ook toegeven dat ik daar de two en threeparters en de overall storyline veel interessanter vond dan de standalone afleveringen.

  6. #31

    Standaard

    Ik hou nog even vol, maar ben ook niet bepaald onder de indruk nog.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #32
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Waardeloze serie, kan me niet voorstellen dat deze opgepikt wordt voor een 2e seizoen ....

  8. #33

    Standaard

    Waardeloos gaat wat ver, want kijkbaar is het ondanks alles (nog) wel. Maar teleurstellend is het wel want de serie komt niet meer in de buurt van de pilot en dit is erg jammer....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #34

    Standaard

    Aflevering 7 was best oké. Al was dit een dieptepunt voor de serie: http://image.com.com/tv/images/genie...spidersong.mp3
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  10. #35

    Standaard

    Bij iedere aflevering verwacht ik dat het nu écht leuk gaat worden, maar telkens is het (m.u.v. de leuke setting) weer niks.

    Vooral de storyline rondom de zoon is compleet waardeloos en gewoonweg irritant. Ik snap wel dat ze een zo groot publiek willen aanboren, maar volgens mij zitten er teveel ingredienten in waardoor het geheel nergens meer naar smaakt.
    Het begint steeds meer op de Swiss Family Robinson te lijken: gezellig nog even met de kleine kinderen voor de buis, om 19 uur, voordat ze naar bed gaan.

  11. #36

    Standaard

    De kinderen moeten door een T-rex opgegeten worden. De puberzoon als eerste. Het is een dure serie maar na 9 afleveringen zie dat het eigenlijk spotgoedkoop is. Er zijn 3 of vier vaste sets. Het huis waar het gezin verblijft, laboratorium, cafe/bar en de marktplaats van terra nova. En de computereffects zijn ook slechter geworden. Kijk maar naar de scene waarbij de knapen aan het vissen zijn.
    Laatst aangepast door Dai : 05-12-2011 om 15:11

  12. #37

    Standaard

    Je lijkt haast wel een ps3 gamer. Het mot er mooi uit zien, al is het spel knudde....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #38

    Standaard

    Net 5 afleveringen ingehaald en moet zeggen dat er wel een redelijk stijgende lijn in zit, maar het blijft teleurstellend en de SFX zijn inderdaad belabberd.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    de SFX zijn inderdaad belabberd.
    Ja met name die grote vis is zeer slecht; Nog slechter dan de bootscene uit de pilot van Ringer. Dat zou toch niet meer mogen in 2011.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  15. #40

    Standaard

    ik zie dat seizoen 1 is afgelopen. Is de finale het waard om voorgaande 6 afleveringen in te halen? Ben afgehaakt na aflevering 7 omdat het mij niet genoeg kon boeien.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    ik zie dat seizoen 1 is afgelopen. Is de finale het waard om voorgaande 6 afleveringen in te halen? Ben afgehaakt na aflevering 7 omdat het mij niet genoeg kon boeien.
    Het is wel een afgerond verhaal. Natuurlijk is er een overduidelijke hint naar een seizoen 2, maar de dreiging van seizoen 1 wordt netjes afgerond. Verder richten de laatste paar afleveringen zich op het grote verhaal en het verhaal van de week werd naar de achtergrond gedrukt. Het niveau gaat iets omhoog vergeleken met de eerste afleveringen na de pilot. Ik heb me wel vermaakt, maar das ook alles.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  17. #42

    Standaard

    Net de laatste afleveringen gezien. Kijk uit naar het 2e seizoen. Begrijp via imdb.com dat er voor het nieuwe seizoen nieuwe schrijvers zijn aangetrokken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Begrijp via imdb.com dat er voor het nieuwe seizoen nieuwe schrijvers zijn aangetrokken.
    Gelukkig heeft men zelfkennis (of luistert goed naar de kijkers) want dit is hard nodig...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #44

    Standaard

    Ik vond het 1e seizoen best te pruimen, irriteerde me soms wel wat aan de slechte effecten. Ik wil een 2e seizoen best een kans geven, nog....

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Net de laatste afleveringen gezien. Kijk uit naar het 2e seizoen. Begrijp via imdb.com dat er voor het nieuwe seizoen nieuwe schrijvers zijn aangetrokken.
    Ook een nieuw SFX bedrijf?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #46

    Standaard

    Finale was best goed en mocht er geen 2de seizoen komen, redelijk afgerond verhaal. Zag dat die al op Blu-Ray te pre-orderen is in de UK 24/9/2012! nog 9 maanden!
    I Love My Sci-Fi

  22. #47

    Standaard Re:

    Terra Nova is geannuleerd door Fox. Spielberg probeert de serie nu bij een andere zender onder te brengen voor het tweede seizoen.

  23. #48

    Standaard

    Begrijpelijk van Fox. Als de serie niet door gaat elders zal ik er niet om treuren in ieder geval...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #49

    Standaard

    Hoofdrolspeler van de serie Terra Nova Jason O'Mara gaat de hoofdrol spelen in een nieuwe serie! CBS heeft hem gecast voor een nieuwe serie "Ralph Lamb" genaamd. Betekent dit definitief het einde van de kansen voor een tweede seizoen van Terra Nova? Lijkt er wel op, de serie draaide rondom zijn gezin, nu hij wegvalt...is meestal niet de gewoonte een acteur hoodfrol te laten vertolken in twee series.

    http://blastr.com/2012/03/is-terra-nova-truly-defin.php
    I Love My Sci-Fi

  25. #50

    Standaard

    Mijn vriendin kijkt momenteel deze serie via Netflix. Kan komen dat de serie uit 2011 is maar de special effects zien er natuurlijk oud uit maar waar het echte probleem is... de verhaallijn lijkt wel bold & beautiful met dinosaurussen. Jammer idee is op zich wel goed, kijkt het zelf niet meer verder na 3 afleveringen.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •