De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Remi - Alleen op de wereld: de tekenfilmSERIE komt uit!

    Nadat eerst tot 2 keer toe de (ingekorte) filmversie op DVD is uitgebracht, is het dan eindelijk de beurt aan de gehele tv-serie! Exclusief te koop bij de Volkskrant vanaf 28-02-2011!!

    Laatst aangepast door Robin W. : 10-02-2011 om 23:30

  2. #2

    Standaard

    met de originele audio hoop ik dan, want die dvduitgaves waren waardeloos opnieuw ingesproken

  3. #3

    Standaard

    oooh die wil ik graag hebben.

    Super, maar ook ik hoop op de originele audio.

    Ik heb een originele cel van deze serie in mijn huiskamer hangen.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #4

    Standaard

    Volgens mij is dit de originele audio, want op de hoes staat: Met de stemmen van Joop Doderer, Pieter Lutz, Cor Witschge, Jody Pijper en Jaap Stobbe.

    Volgens de site Kinder TV werden deze stemmen gebruikt bij de eerste keer dat de serie bij de AVRO op tv kwam (1979/80). Dus dan zijn dit de allereerste stemmen!
    Laatst aangepast door Robin W. : 11-02-2011 om 09:15

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Volgens mij is dit de originele audio, want op de hoes staat: Met de stemmen nvan Joop Doderer, Jody Pijper, Cor Witschge...

    Volgens Kindernet werden deze stemmen gebruikt bij de eerste keer dat de serie bij de AVRO op tv kwam. Dus dan zijn dit de eerste allereerste stemmen!
    Het is nu nog niet te koop in de webwinkel van de volkskrant. Ben benieuwd wat te prijs zal zijn.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  6. #6

    Standaard

    Op de site van de Volkskrant staat inderdaad nog niets over deze uitgave, maar wel op de site van Just4Kids! Even afwachten maar...

  7. #7

    Standaard

    Moet je daar dan bonnetjes uit De Volkskrant voor uitknippen of zo, of kan je'm gewoon bestellen? Ik heb een zekere interesse...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Wener je kan de box gewoon bestellen via de volkskrant webwinkel.
    Maar op het moment staat de dvd nog niet aangekondigd, ik heb al gekeken.

    Mocht je problemen hebben met bestellen, dan kan ik je misschien helpen.

    De film is een samenrapsel van de serie. Als ik de serie op dvd heb gaat de film wat mij betreft de prullebak in.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  9. #9

    Standaard

    Mijn originele cel die in de huiskamer hangt

    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Mocht je problemen hebben met bestellen, dan kan ik je misschien helpen.
    Dat vind ik een zeer mooi aanbod, ik zal het in gedachten houden (maar als ik 'm naar België kan laten komen is er uiteraard geen probleem. Bij ons zijn er nogal eens dvd-bij-een-krant acties waarbij je abonnee moet zijn of x aantal dagen achter elkaar de krant moet kopen en bonnetjes moet uitknippen.

    De film is een samenrapsel van de serie. Als ik de serie op dvd heb gaat de film wat mij betreft de prullebak in.
    Om die reden moet ik die film niet hebben. Naar de complete serie heb ik wél oren.

    Die cel is BTW prachtig!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard Remi: Alleen op de wereld: de tekenfilmSERIE komt uit!

    Helaas nog steeds niets te vinden (preorder o.i.d.) in de webwinkel van de Volkskrant

  12. #12

    Standaard

    Heb net de box besteld voor €26,90, inclusief verzendkosten.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #13

    Standaard

    Hm, ik ben vooralsnog sceptisch over deze uitgave en zal 'm dan ook niet zomaar aanschaffen. De box wordt namelijk uitgegeven door Just Bridge. En wie een beetje op de hoogte is van de TV-series die door Bridge zijn uitgebracht, zal weten dat ze tot nu toe werkelijk iedere serie wel op de één of andere manier wisten te verpesten. Bijvoorbeeld door slechte kwaliteit, ingekorte afleveringen (hup-de-schaar-er-in en daarna niet eens even mooi monteren, zodat meteen opvalt dat er iets is weggehaald), het maken van lelijke nieuwe begin- en eindtitels, het aan elkaar plakken van meerdere afleveringen of verkeerde beeldverhoudingen. Hopelijk is de invloed van nieuwe partner Just Entertainment (die voorheen series wèl precies zo uitbracht zoals ze ooit op TV zijn uitgezonden) echter zo groot dat ze vanaf nu wèl uitgaven van een betere kwaliteit uitbrengen, maar ik wacht eerst de recensies af.
    Laatst aangepast door marckie73 : 28-02-2011 om 05:45

  14. #14

    Standaard

    Ook besteld, 10 euro verzendkosten naar België is wel wat prijzig maar kom, heb ik er voor over.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Eindelijk,leuk!!!
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  16. #16

    Standaard

    Ik heb de box binnen maar er is één ding wat me verontrust, het is te lang geleden om het te kunnen beoordelen (1977!) maar is er in één aflevering niet gesneden? De speelduur van aflevering 33 is namelijk ruim vijf minuten korter dan de andere.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb de box binnen maar er is één ding wat me verontrust, het is te lang geleden om het te kunnen beoordelen (1977!) maar is er in één aflevering niet gesneden? De speelduur van aflevering 33 is namelijk ruim vijf minuten korter dan de andere.
    anime afleveringen duren meestal zo rond de 25 minuten. Als aflevering 33 er dan plotseling maar 20 heeft dan is dat wel gek. Kan het zijn dat de begin en eind muziek daar ontbreken?

    Kan je iets zeggen over de beeld kwaliteit?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Kan het zijn dat de begin en eind muziek daar ontbreken?
    Helaas, dat is het niet.

    Kan je iets zeggen over de beeld kwaliteit?
    Gezien de ouderdom eigenlijk nog best aanvaardbaar, maar uiteraard niet te vergelijken met recente uitgaven.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Is het een plastic box uitgaven - met of zonder kartonnen slipcase?
    Of is het een compleet plastic of kartonnen box?
    Belangrijk om te weten voor mij, omdat met verzending kartonnen boxen vaak hoekjes/putjes e.d. krijgen.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Is het een plastic box uitgaven - met of zonder kartonnen slipcase?
    Of is het een compleet plastic of kartonnen box?
    Belangrijk om te weten voor mij, omdat met verzending kartonnen boxen vaak hoekjes/putjes e.d. krijgen.
    Zo'n plastic box waarin 7 dvd's kunnen, en daarrond zit een kartonnen sleeve.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    Ik heb 'm ook alweer een paar dagen in huis en ik moet zeggen dat het een mooie box is. Heb de eerste 3 afleveringen bekeken en ik vind het beeld zeker niet slecht, te weten dat het een serie is uit 1977 (ik vind hem beter dan de Niels Holgersson-reeks). De begintune is muzikaal, terwijl ik op de site kindertv las dat er een gezongen versie bestaat van de openingstune (en dan bedoel ik niet de openingstune die de EO gebruikte, maar de AVRO). De eindtune is wel apart, want die is vrij kort, terwijl het beeld nog een tijdje doorloopt. Maar het zijn in ieder geval wel de allereerste stemmen (die van de AVRO dus), zoals ook op de box staat vermeld!! Wat mij betreft een aanrader!!!!!

  22. #22

    Standaard

    Ik heb de box vandaag binnengekregen.
    Ziet er goed uit.
    Binnenkort maar eens gaan kijken.
    Ben er blij mee.
    Echt jeugdsentiment dit
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  23. #23

    Standaard

    Zo lang mee gewacht, Bettina? Ik dacht dat je de box al lang zou uitgekeken hebben
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zo lang mee gewacht, Bettina? Ik dacht dat je de box al lang zou uitgekeken hebben
    Je zou denken van wel.
    Maar we zijn net verhuisd, en het leek me verstandig om rond de verhuizing niks te bestellen.

    Maar nu wonen we al weer 2 weken op het nieuwe adres dus nu ben ik weer aan het bestellen geslagen
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •