Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 37 worden weergegeven.

Discussie: Vervolg op Dallas!!

  1. #1

    Standaard Vervolg op Dallas!!

    Er komt een vervolg op de tv-serie Dallas. De titel is (onder voorbehoud) Dallas: Changing of the Guard en momenteel worden er castings gehouden voor de diverse rollen. Het gaat over de nieuwe generatie Ewings, maar ook oudgedienden doen mee. Dit zijn de personages uit het script van de pilot met daarachter de acteur of actrice die al gecast is:

    JOHN ROSS EWING (Josh Henderson)
    CHRISTOPHER EWING (Jesse Metcalfe)
    ELENA RAMOS (John Ross’s vriendin) (Jordana Brewster)
    CARMEN RAMOS (Ewing kokkin en moeder van Elena) (Marlene Forte)
    REBECCA (Becky) SUTTER (verloofde van Christopher) (Julie Gonzalo)
    BOBBY EWING (Patrick Duffy)
    ANN EWING (Bobby's nieuwe vrouw) (Brenda Strong)
    JR EWING (Larry Hagman)
    SUE ELLEN EWING (Linda Gray)
    RAY KREBBS (Steve Kanaly)
    DONNA KREBBS
    JENNA KREBBS
    JACK EWING
    LUCY EWING (Charlene Tilton)
    MARTA DEL SOL (zakenvrouw) (Leonor Varela)
    TOMMY SUTTER (broer van Rebecca) (Callard Harris)
    MITCH LOBELL (Ewing familie advocaat) (Richard Dillard)





    Teasers:
    • The family are at war over a past legacy
    • One original major character is about to meet their maker
    • A wedding brings back characters from the past
    • The future of Southfork hangs in the balance
    • Flashbacks to the original series
    • Reference is made to characters that have passed away including Pam.
    • There are several brillient plot twists
    • Bobby is happilly married
    • The past, in particular Miss Ellie, plays a significant role in the story-arc
    • A love triangle is on the cards (very Dallasesque)
    • Like fathers like sons (but perhaps worse!!!)
    Fragment uit het script:




    BOBBY:
    I worry about John Ross and Christopher…I want our boys to
    have a chance at being a family,without the bad blood and bitterness…I don’t want them to
    be like us, J.R. –
    (hesitates a moment)
    I’ll miss you. Hope you know I always loved you…
    Laatst aangepast door Robin W. : 08-05-2011 om 11:04

  2. #2

    Standaard

    Het hierboven beschreven stukje script gaat vermoedelijk over een in een inrichting opgesloten J.R., die al jaren geen woord meer gesproken heeft. Blijkbaar is Bobby bij hem op visite.

    Bobby's vrouw, Ann Ewing, zal worden gespeeld door Desperate Housewives-actrice Brenda Strong. Ook Josh Henderson (de nieuwe John Ross Ewing) en Jesse Metcalfe (Christopher Ewing) hebben in Desperate Housewives gespeeld.



    Brenda Strong als Ann Ewing

    Zo heeft Larry Hagman dan weer een rol gehad in Desperate Housewives. Het lijkt erop dat het een soort van vriendjespolitiek aan het worden is. Zo van: we houden elkaar aan het werk.

    Hieronder een foto van Josh Henderson (John Ross) met zijn televisieouders Larry Hagman (J.R.) en Linda Gray (Sue Ellen) tijdens een kennismakingsdineetje bij Larry thuis. Hierbij waren ook enkele andere nieuwe castleden aanwezig.


  3. #3

    Standaard

    Ook Charlene Tilton (Lucy) en Steve Kanaly (Ray) zullen van de partij zijn in de nieuwe Dallas-pilot!


  4. #4

    Standaard

    Naar aanleiding van de nieuwe serie, hopen dat Warner Bros. Nederland toch besluit om de oude Dallas-serie vanaf seizoen 7 uit te brengen op DVD mét Nederlandse ondertiteling.

  5. #5

    Standaard

    Zou mooi zijn, maar dat zie ik niet gebeuren...

  6. #6

    Standaard

    Marlene Forte gaat de rol spelen van Carmen Ramos, de moeder van Elena (vriendinnetje van John Ross).


  7. #7

    Standaard

    Nieuwe gezichten in de komende DALLAS pilot:



    Callard Harris als Tom Sutter, de broer van Christopher Ewings verloofd Rebecca

    Leonor Varela als zakenvrouw Marta del Sol

    Richard Dillard als Mitch Lobell, de advocaat van de Ewing familie

  8. #8

    Standaard

    Effe goed lezen!! De broer van Christopher Ewings VERLOOFDE Rebecca! Christophers aanstaande zwager dus...

  9. #9

    Standaard

    Deze zal het geen 10 jaar uithouden
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #10

    Standaard

    Al blijft het bij de pilot, dan nog vind ik het super!!

    Ik geef het zeker geen 10 jaar!!!

  11. #11

    Standaard

    Dallas komt terug in de zomer van 2012! Hier een link naar de website voor de eerste foto's:

    http://www.tnt.tv/series/dallas/

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Bij ons zal de nieuwe Dallas-reeks in het najaar worden uitgezonden door SBS6.

    http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2694/...uk-ouder.dhtml

    Voor wie nu al wil kijken naar de gisteravond in Amerika uitgezonden pilot:

    http://allmyvideos.net/dvpdfjxf6wcf

    Groet,

    Robin
    Laatst aangepast door Robin W. : 14-06-2012 om 20:20

  14. #14

    Standaard

    Volgens mij kreeg ik een attackmelding van Norton bij het aanklikken van de Dallas tv epp link hierboven.
    malicious toolkit website 9
    inex-sites.net
    geblokkeerd
    gevaar hoog
    dus....tenzij toeval

  15. #15

    Standaard

    O, dat vind ik vervelend. Ik zelf heb daar geen last van. Alleen dat er een popup geblokkeerd wordt. Maar daar klik ik dan op (tijdelijk toestaan). Er verschijnt dan iets van een reclame, maar die klik ik dan weg. In het midden op de rode afspeelknop klikken en hij speelt gewoon af. Ik heb Eset Smart Security 4 en krijg ook verder geen meldingen.

  16. #16

    Standaard

    Wees toch maar voorzichtig want ik kreeg direct na het aanklikken van de link het Norton ballonnetje met melding van de attackpoging en tijdstip.
    http://www.symantec.com/security_res...jsp?asid=24089

    Ik keek trouwens nog een hele tijd naar de oude Dallas serie die nu loopt op CBS drama (beetje op het eind nu tenzij ze weer opnieuw beginnen doen ze ook afen toe met series).
    Vind ze heel goed spelen maar op gegeven moment denk ergens in season 7/8 heb ik afgehaakt vond het te onwaarschijnlijk dat Sue Ellen zich weer liet inpalmen dooor JR.
    Een beetje normaal mens zou na wat zij allemaal meegemaakt had dat echt niet meer doen.
    Denk dat de massa destijds om de zelfde reden afhaakten.
    Ben toch benieuwd wat ze er nu van maken dus zal wel even gaan kijken als het op SBS komt.
    Lucy was laatst nog op een talkshow in Engeland moest wel even goed kijken of ze het echt was op straat had ik haar niet herkend. Die Lary Hagman houd het goed vol ondanks zijn medische problemen.
    Laatst aangepast door vista-vision : 15-06-2012 om 08:59

  17. #17

    Standaard

    Net paar stukjes op utube gezien van de nieuwe serie.
    Het is wel goed om de oude Dallas sterren erbij te zien want het acteren van de jonkies is maar zozo zal de rest nog bekijken.
    Maak me wel zorgen over de snelle beeldwissels irritant dat ala mtv stijl monteren.Gezichten blijven amper in beeld of het is al weg naar de volgende.Hoop niet dat ze dat blijven doen.Ik ga nog een stukje kijken.

    zoek op: Dallas pilot (utube)
    Laatst aangepast door vista-vision : 15-06-2012 om 11:40

  18. #18

    Standaard

    quote van Home Plate "Erg jammer dat je vroeger niet hebt doorgezet met Dallas kijken, want het karakter van Sue Ellen gaat echt veranderen, ik vond Sue Ellen juist alleen maar beter worden, eindelijk neemt Sue Ellen dan wraak op J.R."

    Mmmm ik zie dat ze nu op epp. 185 zitten season 8 (channel cbs drama 11343/v/27500 Engeland) Zal op mijn tanden bijten en alsnog kijken waar het heen gaat met Sue Ellen.

  19. #19

    Standaard

    Vanwege groot succes is er een tweede seizoen besteld!

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Wat vinden jullie dan van het montage tempo van de Nieuwe Dallas.

    zoek op utube : Dallas pilot

    Ik word er een beetje onrustig van dat mtv tempo.

    Dat geintje hadden ze ook uitgehaald met de NCSI serie de eerste seizoenen waren prima.
    Daarna had iemand blijkbaar ineens besloten om het sneller te monteren zeker om de kijkcyfers onder de jeugd wat op te krikken.
    Zal wel aan mij liggen maar ik word er hyper nerveus van dat heen en weer springen.

  22. #22

    Standaard

    Het is een fantastisch seizoen met oude en nieuwe gezichten. De serie gaat nu met de tijd mee en is sneller dan de oude serie.

    En nu maar hopen dat Warner zowel nog de oude seizoenen vanaf seizoen 7 uitbrengt mét Nederlandse ondertiteling, gevolgd door dit nieuwe seizoen.

    Ik blijf maar hopen...

  23. #23

    Standaard

    D-day vandaag

    De nieuwe Dallas op Net 5 20.30u

    De serie is trouwens in Engeland ook stevig gepromoot o.a. met de oude sterren op talkshows e.d. en bezoekje op de Ranch
    Daar start de serie morgen op Channel 5 (free) om 22.00u

    Ben benieuwd of het aanslaat hier.


  24. #24

    Standaard

    Ik ook! Aan mij zal 't niet liggen, want ik zit klaar!

  25. #25

    Standaard

    tot nu toe erg leuk deze nieuwe Dallas!!
    Vanavond weer voor de buis..
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •