Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.

Discussie: Vervolg op Dallas!!

  1. #26

    Standaard

    Ik heb de helft gezien de vorige keer (1 aflevering), maar voor mij heeft 't niet meer de charme die 't ooit had. Vond 't ook erg snel gesneden, waardoor ik me niet goed kon focussen, maar zal wel aan m'n leeftijd liggen. Vond de montage gewoon irrant (en dat heb ik bij de Tony Scotts weer bijv. geen last van, maar ja...).

    Wel leuk om de oude gezichten nog 's langs te zien komen, maar ik laat de nieuwe serie maar links liggen verder. Jammer.

  2. #27

    Standaard

    Sue Ellen komt zeker nog meer in beeld. In serie 2 zal zij zelfs in elke aflevering te zien zijn. Er is veel vraag naar haar. Ook zullen er in seizoen 2 meer karakters van vroeger terugkeren.

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    J.R. zal je niet meer zien. Larry Hagman is volgens de media overleden (net in R.I.P. gemeld). De schrijvers kunnen zodoende aan de slag om dat in de serie te verwerken.

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    RIP.

    Zelf was ik iets te jong om Dallas heel bewust mee te maken destijd, maar het enthousiasme en de vele discussies (who did it) over de serie waren wel voelbaar bij de moeders, meters en tantes. Gezien mijn moeder ook naar de nieuwe versie keek, toch even de vraag : In hoeverre waren er al episodes voor het 2de seizoen opgenomen? 'k Vraag me ook af of Dallas nog zal scoren zonder z'n ster.

  7. #32

    Standaard

    Larry Hagman had 6 afleveringen van de 15 gedaan. Ze zullen het verhaal dus moeten herschrijven. Vraag me idd ook af of de serie zonder hem verder kan.

  8. #33

    Standaard

    Gelukkig maakt de serie een doorstart de dood van JR zal in het verhaal worden verwerkt

  9. #34

    Standaard

    Dvd-box van seizoen 2 verkrijgbaar vanaf 13 november 2013.

  10. #35

    Standaard

    Serie is gecanceld. Er komt geen seizoen 4.

  11. #36

    Standaard

    Jammer! Was toch wel spannend derde seizoen waarin wel wat onwaarschijnlijke gebeurtenissen zaten.

  12. #37

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •