Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik weet wel dat bij mijn Studio Canal (Optimum releasing) Terminator 2 blu-ray, er andere opties zijn, afhankelijk welk land je kiest. Als je de UK kiest, heb je dan misschien extra’s?
    Laatst aangepast door tmvde : 01-03-2021 om 20:16

  2. #27

    Standaard

    5050582576917 is een uitgave zonder extra's volgens dvdprofiler en is een uitgave die een jaar voor de boekversie uitkwam.
    Zelf heb ik nog de StudioCanal NL BD boekversie gehad, maar die had inderdaad een serieus pitchprobleem.
    Nu heb ik de UK 4K/BD combo Limited Edition.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 01-03-2021 om 21:36

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik weet wel dat bij mijn Studio Canal (Optimum releasing) Terminator 2 blu-ray, er andere opties zijn, afhankelijk welk land je kiest. Als je de UK kiest, heb je dan misschien extra’s?
    Nee, Engeland, Frankrijk en Duitsland geprobeerd.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    5050582576917 is een uitgave zonder extra's volgens dvdprofiler en is een uitgave die een jaar voor de boekversie uitkwam.
    Zelf heb ik nog de StudioCanal NL BD boekversie gehad, maar die had inderdaad een serieus pitchprobleem.
    Nu heb ik de UK 4K/BD combo Limited Edition.
    Misschien hebben ze dan voor de heruitgave in 2013 de originele disc gebruikt (i.v.m. pitchprobleem), maar de inlay niet aangepast. Wel vreemd dat ze de StudioCanal Collection artwork op de disc hebben gebruikt, en de StudioCanal Collection "trailer" op de disc staat. Heb Universal gemaild.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 02-03-2021 om 07:57

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Heb Universal gemaild.

    Vorige week terugkoppeling gehad:

    Dank voor uw bericht en excuses voor het ongemak.

    Er is bij de productie van deze editie iets fout gegaan waardoor de verkeerde disc gebruikt is, inderdaad zonder bonusmateriaal.

    We hebben helaas sinds 2020 de rechten voor de Studio Canal-producten niet meer, waardoor wij geen nieuwe voorraad van deze titel meer maken. We hebben echter op kantoor nog een kleine voorraad producten over. We werken momenteel thuis, maar volgende week is er iemand op kantoor die zal nagaan of er nog voorraad is van de editie met bonusmateriaal. Als dat het geval is sturen we deze op.

    Zou u alvast uw adres kunnen delen zodat onze collega als de disc er is deze direct kan sturen?

    We informeren u volgende week natuurlijk of de juiste disc op voorraad is en verzonden wordt. Mocht dit niet het geval zijn dan kunnen we u helaas niet verder helpen.


    Vandaag helaas de volgende terugkoppeling ontvangen:
    We hebben op kantoor ook geen voorraad meer van de discs met bonusmateriaal. We kunnen helaas geen passende vervanging voor u aanbieden.

    Toch netjes dat ze in ieder geval gereageerd hebben.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht

    Vorige week terugkoppeling gehad:

    Dank voor uw bericht en excuses voor het ongemak.

    Er is bij de productie van deze editie iets fout gegaan waardoor de verkeerde disc gebruikt is, inderdaad zonder bonusmateriaal.

    We hebben helaas sinds 2020 de rechten voor de Studio Canal-producten niet meer, waardoor wij geen nieuwe voorraad van deze titel meer maken. We hebben echter op kantoor nog een kleine voorraad producten over. We werken momenteel thuis, maar volgende week is er iemand op kantoor die zal nagaan of er nog voorraad is van de editie met bonusmateriaal. Als dat het geval is sturen we deze op.

    Zou u alvast uw adres kunnen delen zodat onze collega als de disc er is deze direct kan sturen?

    We informeren u volgende week natuurlijk of de juiste disc op voorraad is en verzonden wordt. Mocht dit niet het geval zijn dan kunnen we u helaas niet verder helpen.


    Vandaag helaas de volgende terugkoppeling ontvangen:
    We hebben op kantoor ook geen voorraad meer van de discs met bonusmateriaal. We kunnen helaas geen passende vervanging voor u aanbieden.

    Toch netjes dat ze in ieder geval gereageerd hebben.
    Ik zou studio canal nog eens mailen. Ik heb tot nu toe best goede ervaringen met het benaderen van studios.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik zou studio canal nog eens mailen. Ik heb tot nu toe best goede ervaringen met het benaderen van studios.
    Probleem is dat zij niets doen in Nederland en ook geen vestiging hebben. Hun films worden door andere labels uitgebracht. En The Deer Hunter is ook niet opnieuw uitgebracht na 2020, dus een nieuwe disc zal er niet inzitten.

    Vorig jaar ook contact opgenomen met StudioCanal UK opgenomen omtrent een foutje met de Clockwise Blu-ray (bij 7:21 skipt hij 2 seconden) maar daar ook geen terugkoppeling op gehad.

    Misschien dat ik hem ooit nog eens 2e hands tegenkom. De Digibook dan, want ga er vanuit dat de releases in keepcase geen extra's hebben. Of misschien koop ik t.z.t wel de Engelse (nieuwe) versie (goedkoper dan de Digibooks op Marktplaats).

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •