De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vol verwachting klopt mijn hard

    Beste Lezers,

    Morgen is het dan zo ver de nieuwe HT is binnen! Dat was hij al een week maar nou komt hij toch echt morgen. Pffff dat duurt is echt veel te lang. Eerst 1 maand wachten tot de reciver eris en dan vanwege omstandigheden ook nog 1 week moeten wachten tot ze het komen aansluiten. Maar goed.

    Dit is de nieuwe HT

    Sony STR-DE685 reciver (met polby prologic II)
    Sony DVP-NS405 (met mp3 playback
    Sony Va-835ED

    Als hij er is zal ik nog wel ff posten in deze thread.

    Dit wou ik alleen ff kwijt

    Doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  2. #2

    Standaard

    Aaarghh ik ken het gevoel! Ik heb al een tijdje me versterker STR-DE585 en de DVP-NS310 staan maar zit nog op me speakers te wachten, 4xKEF Q1 en de KEF Q9C maar ze komen maar niet binnen....

    Maar ik ben benieuwd hoe het bij jou met de sony speakers klinkt, dus laat maar horen als het draait!!

    Mvrg Paul

  3. #3

    Standaard Hij is er!!!!

    Eindelijk is mijn gedult beloond.

    Hij was besteld op 20 juli en dn op 3 september binnen (sony jullie worden bedankt) Maar goed. Het resultaat mag er zijn. 'k heb nog niet heel uitgebreid geluisterd maar de MP3 CD's zijn ERG mooi en ook de reciver heeft veel power. Enige minpuntje is de subwoofer die bij de speaker set zit. Die is niet in staat om erg veel druk op de bouwen en dat is toch wel erg jammer. Je merkt dan ook wel dat de set meer geschikt is voor een wat kleinere kamer. Dat mag de pret niet drukken maar als je Star Wars chapter 5 kijkt (het stukje waarop de trade ferderation zijn schepen land) merkt je toch wel dat er een grote druk is.

    Beetje vaag dus.

    Doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  4. #4

    Standaard Re: Vol verwachting klopt mijn hard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonyman
    Eerst 1 maand wachten tot de reciver eris en dan vanwege omstandigheden ook nog 1 week moeten wachten tot ze het komen aansluiten. Maar goed
    Gefeliciteerd met jet set. Maar waarom iemand laten komen om het aan te sluiten? Een paar kabel inpluggen en klaar. Ik neem niet aan dat je hele set doorgemeten is, want dan zou je geen Sony kopen neem ik aan?
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  5. #5

    Standaard Re: Hij is er!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonyman
    Eindelijk is mijn gedult beloond.

    Hij was besteld op 20 juli en dn op 3 september binnen (sony jullie worden bedankt) Maar goed. Het resultaat mag er zijn. 'k heb nog niet heel uitgebreid geluisterd maar de MP3 CD's zijn ERG mooi en ook de reciver heeft veel power. Enige minpuntje is de subwoofer die bij de speaker set zit. Die is niet in staat om erg veel druk op de bouwen en dat is toch wel erg jammer. Je merkt dan ook wel dat de set meer geschikt is voor een wat kleinere kamer. Dat mag de pret niet drukken maar als je Star Wars chapter 5 kijkt (het stukje waarop de trade ferderation zijn schepen land) merkt je toch wel dat er een grote druk is.

    Beetje vaag dus.

    Doei Sonyman
    huh...? dat druk verhaal is vaag.. maar dat MP3 cd's goed zijn.. .. luister eens naar een gewone cd.. dat klinkt veel beter lijkt me..
    Upgrading is a neverending story...

  6. #6

    Standaard

    Hier verbaas ik me ook altijd over. Mensen geven veel geld uit aan audio/video-apparatuur en als er geen DTS-track zit op een DVD is het geklaag niet van de lucht, maar hun muziek halen ze van MP3 Muziek van analoge tape klinkt dan zelfs nog stukken beter!!
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #7

    Standaard

    Dat ligt er helemaal aan hoe het geript en gecodeerd is, en in welke bitrate. Ik heb veel mp3 albums op dvd allemaal 192 bits en daarmee merk je echt geen verschil met de originele cd.

    Een tijdje terug riepen er allemaal mensen op tweakers hetzelfde. Dat het verschil erg groot zou zijn. Toen hebben ze een online test gehad, en niemand kon het verschill eigenlijk horen... Dus het zit meer tussen de oren.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olaf Mirande
    Dat ligt er helemaal aan hoe het geript en gecodeerd is, en in welke bitrate. Ik heb veel mp3 albums op dvd allemaal 192 bits en daarmee merk je echt geen verschil met de originele cd.

    Een tijdje terug riepen er allemaal mensen op tweakers hetzelfde. Dat het verschil erg groot zou zijn. Toen hebben ze een online test gehad, en niemand kon het verschill eigenlijk horen... Dus het zit meer tussen de oren.
    oke 192 bps is zeker vrij goed.. maar mag ik vragen op wat voor installatie je luisterd? Het is in ieder geval wel zo dat je duidelijk verschil hoort tussen 128bps en origineel
    Upgrading is a neverending story...

  9. #9

    Standaard

    Dat ligt er helemaal aan hoe het geript en gecodeerd is, en in welke bitrate. Ik heb veel mp3 albums op dvd allemaal 192 bits en daarmee merk je echt geen verschil met de originele cd.
    Niet helemaal mee eens, tuurlijk 192 bits klinkt best goed, maar heb je een set die jouw toontjes wat beter weer kan geven zul jij zelfs bij 192 bits het verschil horen tegenover gewone cd's (of HDCD maar da's een ander verhaal).
    Don't f*ck with the Jedi Master (Jay and silent Bob strike back)

  10. #10

    Standaard

    We moeten gewoon allemaal weer terug naar vinyl.

  11. #11

    Standaard

    Ik ben er nooit uit geweest
    Don't f*ck with the Jedi Master (Jay and silent Bob strike back)

  12. #12

    Standaard

    Wat klopt er hard?
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter
    Ik ben er nooit uit geweest
    Nee ik ook niet, meer voor diegenen die denken dat dat niet meer gemaakt/verkocht wordt.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Wat klopt er hard?
    Het Hart klopt Hard

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •