De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Jim Henson's: "The Storyteller"

    Ik ben op zoek naar de 3-dvd box van "The Storyteller" van Jim Henson, Nederlands ondertiteld!
    Wie kan me helpen?

  2. #2

    Standaard

    Apart dat dat ding niet meer te krijgen is. Of zelfs wat voor Storyteller-dvd dan ook. Zelfs in buitenlandse webshops zijn ze niet nieuw te vinden.

    Sinds een paar jaar is Disney de eigenaar van het werk van Henson. Misschien dat die een nieuwe uitgave in de planning hebben staan of zo.

    Ik kan je in ieder geval niet aan een exemplaar helpen. Ik denk dat dit een kwestie van "winkels afzoeken" is.

  3. #3

    Standaard

    Er is een CD in de maak met de muziek uit de serie. Wellicht dat dit aanleiding geeft om de serie opnieuw op DVD uit te brengen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door moschi Bekijk bericht
    3-dvd box van "The Storyteller"
    Er zijn 4 DVD's van the Storyteller: deel 1, 2, 3 en "Griekse Mythen en Sagen".

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Er zijn 4 DVD's van the Storyteller: deel 1, 2, 3 en "Griekse Mythen en Sagen".
    Dit klopt, maar het zijn twee uitgaves:
    - De "gewone" verhalen is één box met 3 DVD's.
    - De Griekse Mythen en Sage is een aparte DVD-uitgave.

    Ik heb beiden in de kast staan, maar doe ze niet weg. Het is echt jeugdsentiment voor mij...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Dit klopt, maar het zijn twee uitgaves:
    - De "gewone" verhalen is één box met 3 DVD's.
    - De Griekse Mythen en Sage is een aparte DVD-uitgave.

    Ik heb beiden in de kast staan, maar doe ze niet weg. Het is echt jeugdsentiment voor mij...
    De 3 DVDs van de eerste serie zijn ook los uitgebracht.

  7. #7

    Standaard

    Sorry voor kicken van een oude topic.
    Als je hem nog zoekt, er staat eentje op marktplaats (17 nov).

  8. #8

    Standaard

    Ik zoek van deze reeks nog dvd deel 1 en de dvd box Griekse Mythen en Sages. Moeilijk te vinden deze reeks. Hoop om deze ooit volledig te hebben.

  9. #9

    Standaard

    Best bizar dit.
    Jaren geleden heb ik de complete box (Storyteller+Greek Myths) op regio 1 gehaald voor een habbekrats. (staat nog steeds in de kast)
    Van de r2 NL uitgaven had ik deel 1 los en deze mocht dus wegen. Echter: deze raakte ik aan de straatstenen niet kwijt; niemand wilde hem. Uiteindelijk toch nog weten te verkopen in een combodeal....
    Nu zie ik ze idd nergens meer staan; ook niet op UK en USA sites.

  10. #10

    Standaard

    De rechtenverdeling van deze series is waarschijnlijk inmiddels zo complex geworden (door wellicht het verkopen van een deel van de Henson-catalogus aan Disney) dat het moeilijk is om de series opnieuw uit te brengen, maar dat is grotendeels speculatie van mijn kant.

    Wat wel is bevestigd is dat men jarenlang heeft geprobeerd om de prachtige muziek van Rachel Portman voor deze series op CD uit te brengen, maar dat dit onmogelijk is gebleken. Volgens de platenmaatschappij die de CD wilde uit brengen (La-La Land Records) zitten de rechten van de muziek van deze series in "Muppet hell". Wellicht geldt dit voor de series zelf ook.
    Laatst aangepast door Frank : 12-12-2011 om 20:42

  11. #11

    Standaard

    Het is me duidelijk dat de rechten op The storyteller niet bij Disney liggen maar nog steeds bij The Jim Henson company zelf. In 2004 verkocht TJHC namelijk enkel de rechten op de Muppets en Bear in the big blue house en niet op hun andere producties. Zie o.a. http://corporate.disney.go.com/news/...17_kermit.html

    Ik denk dat het gewoon een kwestie van tijd is voordat er een nieuwe dvd-release uitkomt van The storyteller. O.a. Farscape (een andere Henson-productie) is ook een tijdlang moeilijk verkrijgbaar geweest, maar daar kwamen eerder dit jaar ook opeens mooie nieuwe boxen van uit. The storyteller zal op een gegeven moment ook wel weer verschijnen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •