Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 79 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke film(s) heb je net NIET afgekeken?

    Leuk, een topic over welke film je net gezien hebt en je mening over de film, maar wat misschien nóg boeiender is, is welke film je juist afgezet hebt omdat je het helemaal niks vond! En dat komt bij mij nog wel eens voor.

    Gisteren bijv. Black Swan binnen 20 minuten afgezet. Deels vanwege het schokkerige camerawerk, deels door de matte kleuren en het gebrek aan uitstraling naar de kijker toe hierdoor. Het was geen CAM-versie, dus daar ligt het niet aan. Wachten op een betere versie voor poging 2, maar ik geef het weinig kans van slagen (zie hieronder).

    Vanmiddag een andere Aranofski opgezet: Requiem For A Dream. Geen idee wat de regisseur wilde doen met de film met snelle nietszeggende beelden tussendoor van dingen onder een microscoop en het monotone technogeluid uit zijn andere film Pi. Wil hij arthouse of intellectueel overkomen ofzo, of laten zien wat hij bij Montage op de Filmacademie heeft geleerd? Ik word er in ieder geval behoorlijk nerveus en zenuwachtig van. Regisseur om links te laten liggen voor mij.

    Daarna de Franse film Irréversible opgezet. Wederom een cameravoering waar je behoorlijk paranoïde van kan worden, maar ook boeiend leek doordat je flarden van de omgeving zag in combinatie met het zoemende geluid minuten lang. Totdat in de homo-sexclub iemand z'n kop letterlijk kapot geslagen werd. En na het lezen van een eerder verslag van mijn zwager hier besloten niet verder te kijken.

  2. #2

    Standaard

    Is niet het zelfde als afrader van de maand..? of je de film nu afkijkt of niet je geeft daar ook door dat de film ruk was.

    Niet dat het mij uitmaakt dat je dit topic opent ik waardeer dit altijd wel maar ik ben hier niet de baas haha

    uu even denken welke film ik heb afgezet pas geleden. Denk, denk oja Apocalyps Now na 30 min uitgezet wat een slechte niets zeggende overtrokken film! Alles is te over de top en niet serieus en daar kan ik bij een oorlogs film echt niet naar kijken. Helaas!
    Laatst aangepast door theregiment : 19-02-2011 om 17:32

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Apocalyps Now na 30 min uitgezet wat een slechte niets zeggende overtrokken film! Alles is te over de top en niet serieus en daar kan ik bij een WW2 film echt niet naar kijken. Helaas!
    WW2...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jolling Bekijk bericht
    WW2...
    bedoel natuurlijk Vnam

  5. #5

    Standaard

    Oef, de eerste 4 films die genoemd worden in dit topic worden toch over het algemeen wel beschouwd als goede films, erg apart dat jullie ze niet de kans geven om ze af te kijken. Smaken verschillen, ik weet het.

    Zelf heb ik het zelden dat ik een film niet afkijk. De enige twee die ik me voor de geest kan halen zijn Repo Men en Bitch Slap! Niet de meest geweldige films, dus het is niet echt schokkend.

  6. #6

    Standaard

    Ik kijk de meeste ook wel uit, hoe slecht ze soms ook zijn. Enige waar ik nu op kan komen is Dancer in the Dark en Kentucky Fried Movie.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Is niet het zelfde als afrader van de maand..? of je de film nu afkijkt of niet je geeft daar ook door dat de film ruk was.
    Ik ben het hier wel mee eens eigenlijk. Ik merk dat er de laatste tijd steeds meer van dit soort topics opduiken. Afrader van de maand inderdaad en Overgewaarde films. Het komt eigenlijk allemaal op hetzelfde neer. Niet dat ik er op tegen ben hoor, maar het blijven moeilijke onderwerpen omdat je het nu eenmaal hebt over iemands persoonlijke smaak/mening. Ik kan dus wel gaan argumenteren dat je Black Swan of Apocalypse Now wél juist af moet kijken, maar wat schiet je daar mee op? Als jij hebt besloten de film af te zetten omdat het je niet aanstaat, so be it, toch?

  8. #8

    Standaard

    Voor mij waren het.

    Epic Movie
    Meet the Spartans
    Dont mess with the Zohan
    Gullivers travels
    Borat


    gr,Vince.

  9. #9

    Standaard

    Ik heb bij één film serieus overwogen hem uit te zetten, maar ik werd overgehaald door mijn zusje met wie ik de film zat te kijken omdat er toen toch he-le-maal niets te doen was om de film toch maar uit te kijken: Not Another Teen Movie. Werkelijk tenenkrommend slecht. Prima dat je films parodieert, maar zó cliché en zó flauw heb ik een film nog nooit gezien. Bah.

  10. #10

    Standaard

    Meest recente geval: Wolfman (de 2010 versie)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Meest recente geval: Wolfman (de 2010 versie)
    Hee, ik ook . Ik dacht dat de film precies in mijn straatje zou passen, maar vreemd genoeg boeide het totaal niet.
    Ik kon trouwens echt The Rock niet afkijken, ik ben na twintig minuten afgehaakt. Ik kon Bay's filmstijl eerst nog wel waarderen, maar hier was het alleen maar irritant.
    Voor de rest kijk ik films in een keer af, tenzij ik echt moe ben, of zoiets. Dan desnoods in twee delen maar een film moet wel heel erg slecht zijn, wil ik hem niet afkijken.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #12

    Standaard

    Lord of the Rings Extended edities....20 minuten aan aftiteling, vermoeiend!

  13. #13

    Standaard

    The Expendables (gewoon te slecht)
    Fast and the furious (wat een onzin)
    The assassination of Jesse James (zo saai......)

  14. #14

    Standaard

    The brothers Grimm (het kon mijn aandacht gewoon niet vasthouden)

  15. #15

    Standaard

    Ik zet eigenlijk nauwelijks een film voortijdig uit omdat ik altijd wel zo ben van: Ik geef hem toch nog een kans. De enige film die ik ooit heb uitgezet is Unbreakable

    Ik kon het vage hoge astro tv gehalte van de film gewoon echt niet aanzien en het was voor mij echt de slechtste film die ik ooit heb gezien tot nu toe.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan Leroy Bekijk bericht
    The brothers Grimm (het kon mijn aandacht gewoon niet vasthouden)
    Idem bij mij. Vorige week op tv en opgenomen, maar de 2* uit de Veronica waren zelfs te hoog. De 2 broertjes Grimm gedroegen zich echt als 2 malloten, net als veel andere karakters in de film, waardoor de film een niet serieuze mafkezen-uitstraling kreeg. Erg vervelend.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik ben het hier wel mee eens eigenlijk. Ik merk dat er de laatste tijd steeds meer van dit soort topics opduiken. Afrader van de maand inderdaad en Overgewaarde films. Het komt eigenlijk allemaal op hetzelfde neer. Niet dat ik er op tegen ben hoor, maar het blijven moeilijke onderwerpen omdat je het nu eenmaal hebt over iemands persoonlijke smaak/mening. Ik kan dus wel gaan argumenteren dat je Black Swan of Apocalypse Now wél juist af moet kijken, maar wat schiet je daar mee op? Als jij hebt besloten de film af te zetten omdat het je niet aanstaat, so be it, toch?
    Ik begrijp jullie argumenten wel, maar zie ook verschillen tussen Overgewaarde films en Niet-afgekeken-films. Afrader vd Maand en Overgewaardeerde films liggen IMO dicht bij elkaar. Films die je bijv. in de bioscoop hebt gezien en waar je niet zomaar bij wegloopt omdat je ze zo slecht vindt.

    Je kan ook een goede film afzetten omdat je niet tegen bepaalde expliciete beelden kunt die in de film voorkomen, of omdat je niet in de juiste mood bent en hem een andere keer een tweede kans wilt geven. Dan is het weer geen Afrader of Overgewaardeerde film. Toch?

    Maar ik wil ook geen wildgroei aan soortgelijke topics creëren natuurlijk
    Laatst aangepast door Franklin1975 : 20-02-2011 om 15:08

  17. #17

    Standaard

    Menschen die een film voortijdig uitzetten....ik snap ze niet

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Gisteren bijv. Black Swan binnen 20 minuten afgezet. Deels vanwege het schokkerige camerawerk, deels door de matte kleuren en het gebrek aan uitstraling naar de kijker toe hierdoor. Het was geen CAM-versie, dus daar ligt het niet aan. Wachten op een betere versie voor poging 2, maar ik geef het weinig kans van slagen (zie hieronder).
    wel een gedownloade versie, want in de bios was er niks mis met de kleuren of uitstraling (het camerawerk vond ik ook storend)

  19. #19

    Standaard

    Voordat ik een film opzet verdiep ik mij eerst in het soort film, lijkt het mij wat, ga ik kijken zo niet begin ik er niet eens aan. Een film bij de commerciële zenders is niet aan mij besteed, plotseling Joling door het beeld, geweldig? Laatst bij een kennis de dvd The Fast and the Furious gekeken, deze had ikzelf nooit opgezet maar was desondanks toch leuk en heb genoten, kennelijk ben ik al snel tevreden .
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  20. #20

    Standaard

    De enige films die ik niet heb afgezien zijn
    - Le voyage du ballo rouge (Hsiao-hsien Hou) en
    - Blueberry (Jan Kounen)

    Dit geheel tegen mijn principes. Om een compleet oordeel te vellen, vind ik dat ik e film in ieder geval af moet zien!

    En daarnaast nog wat series (Dead Zone, Big Love, Taken e.a.).
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #21

    Standaard

    Nu krijg ik waarschijnlijk ruzie met IEDEREEN op het forum hier.. ben 1x begonnen met Apocalyps Now Redux, maar was naar 1,5 uur gestopt omdat er toen in mijn ogen nog niets was gebeurd. Maar goed, dat is denk ik 5-6 jaar geleden moet het nog maar een keer proberen.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard G Bekijk bericht
    Nu krijg ik waarschijnlijk ruzie met IEDEREEN op het forum hier.. ben 1x begonnen met Apocalyps Now Redux, maar was naar 1,5 uur gestopt omdat er toen in mijn ogen nog niets was gebeurd. Maar goed, dat is denk ik 5-6 jaar geleden moet het nog maar een keer proberen.
    Ruzie ?
    Als je het een rukfilm vind, dan vind jij dat
    Ik kan zelf de film wel waarderen maar het is inderdaad een trage film.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard G Bekijk bericht
    Nu krijg ik waarschijnlijk ruzie met IEDEREEN op het forum hier.. ben 1x begonnen met Apocalyps Now Redux, maar was naar 1,5 uur gestopt omdat er toen in mijn ogen nog niets was gebeurd. Maar goed, dat is denk ik 5-6 jaar geleden moet het nog maar een keer proberen.
    Ik heb hem na een 30min afgezet dus

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ruzie ?
    Als je het een rukfilm vind, dan vind jij dat
    Ik kan zelf de film wel waarderen maar het is inderdaad een trage film.
    Vond dat reuze meevallen hoor, die traagheid. IMO is een film als Into The Wild dan nog trager.

    @ Mr. Blonde: Jij snapt mensen niet die films stopzetten en niet verder kijken. Maar als je erg benieuwd bent naar films die anderen de hemel in prijzen, of juist afkraken en het blijkt dan al snel dat die film niks voor jou is, omdat je je bijv. stoort aan een personage of de manier van filmen, dat ga je hem toch niet verder kijken? Zonde van je tijd toch?

    Ik ben zelfs ooit een keer halverwege de film (er was toen nog reclame in de film!) weggegaan. Het was Nationale Bioscoopdag en je kon toen voor 5 gulden (jazeker) naar de bios. Als SF-liefhebber ben ik toen naar Shere gegaan, een film met zeer gerenommeerde acteurs (m/v). Maar oh wat was die saai

  25. #25

    Standaard

    Marley & Me
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •