De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Two and a half men" en "Big Bang Theory"

    Ik kijk momenteel veel series, maar vooral bovenstaande 2 comedys vind ik erg leuk en kan ik keer op keer blijven kijken. Dit zijn ook de enige 2 sreies die ik origineel op DVD koop...

    Ik hoop dat Charlie Sheen nog lang genoeg op de been blijft om het beloofde 9e seizoen nog te maken..

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fdonkers Bekijk bericht
    Ik kijk momenteel veel series, maar vooral bovenstaande 2 comedys vind ik erg leuk en kan ik keer op keer blijven kijken. Dit zijn ook de enige 2 sreies die ik origineel op DVD koop...

    Ik hoop dat Charlie Sheen nog lang genoeg op de been blijft om het beloofde 9e seizoen nog te maken..
    *knock knock knock* Penny?!
    *knock knock knock* Penny?!
    *knock knock knock* Penny?!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    *knock knock knock* Penny?!
    *knock knock knock* Penny?!
    *knock knock knock* Penny?!
    I'm not crazy.. My mother had me tested...

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Die 2 series zijn ook leuk! Al moet ik zeggen dat The Big Bang Theory wat vernieuwder overkomt. De grapjes van Two and a half men komen na zoveel seizoenen wel een beetje op hetzelfde neer. Bovendien vind ik de acteurs in The Big Bang Theory wat sympatieker en grappiger overkomen dan in Two and a half Men.

  6. #6

    Standaard

    Toch is het leuker (persoonlijk) om TBBT in herhaling te zien. Bij TAAHM heb ik het na 2 keer wel gezien. De karakters van TBBT zijn gewoon veel meer quotable!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fdonkers Bekijk bericht
    I'm not crazy.. My mother had me tested...
    Als dat geen autist is weet ik het ook niet meer....

  8. #8

    Standaard

    Ik vond trouwens bij Big Bang Theory die aflevering dat Sheldon ziek is echt hylarisch! Vooral het moment nadat hij er smorgens achter komt en Leonard roept.
    Dat telefoongesprek:...
    waar ben je? Ehm... op mn werk....
    Om 6.30? Ja, moest vroeger beginnen (of zoiets)
    Op zondagmorgen???
    Heerlijk droog!

    Zag pas geleden ook nog een scene van TAAHM voorbij komen waarin echt blijkt dat Sheen er lol in heeft om die te doen?
    Jake: Where do onelegged girls work? I-hop..
    Sheen er meteen overheen (de blik in zn ogen zegt genoeg over hoe leuk hij het vindt om het te mogen zeggen): Well, that gives a whole new meaning to tipping your waitress...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Bazinga.
    Sarcasm???
    Yess, I'm on fire...

  10. #10

    Standaard

    Prachtige series inderdaad

    Ik heb zelf van Two and a Half Men seizoen 1-4 op dvd en van The Big Bang Theory seizoen 1-3.

    Ik vind The Big Bang Theory wat beter eigenlijk. Leukere karakters en betere grappen. Ik kijk dan ook liever naar de herhalingen van TBBT. Bij Two and a Half Men komt het toch vaak op hetzelfde neer.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  11. #11

    Standaard

    Een zoekopdracht hiervoor kan geen kwaad.

    The Big Bang Theory.
    Two and a Half Men.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Prachtige series inderdaad

    Ik heb zelf van Two and a Half Men seizoen 1-4 op dvd en van The Big Bang Theory seizoen 1-3.

    Ik vind The Big Bang Theory wat beter eigenlijk. Leukere karakters en betere grappen. Ik kijk dan ook liever naar de herhalingen van TBBT. Bij Two and a Half Men komt het toch vaak op hetzelfde neer.
    Ik heb van TAAHM seizoen 1 t/m 7 origineel op DVD en van TBBT 1 en 2. Het derde siezoen komt als het goed is 2 maart op DVD.

    TAAHM was inderdaad in het begin leuker, maar je wilt het dan toch helemaal tot het eind uitzitten..

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fdonkers Bekijk bericht
    Ik hoop dat Charlie Sheen nog lang genoeg op de been blijft om het beloofde 9e seizoen nog te maken..
    Two and a half men is per direct vandaag officieel gecanceld, vanwege Sheen.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Two and a half men is per direct vandaag officieel gecanceld, vanwege Sheen.
    Het huidige seizoen is gestopt. Over volgende seizoenen is nog niks bekend.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Het huidige seizoen is gestopt. Over volgende seizoenen is nog niks bekend.
    Dat dacht ik ook te lezen, totdat er bleek dat er nu een conflict gaande is over het volgende seizoen. Sheek had getekend voor een negende seizoen en nu zijn ze daarover aan het uitvechten omdat Sheen daar wel voor betaald wil krijgen.

    Gecanned dus me dunkt.

  16. #16

    Standaard

    Eerlijk gezegd denk ik niet meer dat de serie terug gaat komen. Erg jammer. Ze zouden best verder door kunnen met Jake en Alan, Bertha en de rest van de cast. Op zijn minst een fatsoenlijke series finale. Dat ze op de begravenis van Charlie komen ofzo?

    Jammer dat de andere acteurs nu leiden onder Charlie Sheen. The Big Bang Theory heeft ook veel talent maar die lijken bij verre niet het verkeerde pad op te gaan, en zo hoort het.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd denk ik niet meer dat de serie terug gaat komen. Erg jammer. Ze zouden best verder door kunnen met Jake en Alan, Bertha en de rest van de cast. Op zijn minst een fatsoenlijke series finale. Dat ze op de begravenis van Charlie komen ofzo?
    Met de nadruk op de begrafenis van Charlie, hier de vanity card van Chuck Lorre die alles liet exploderen;

    CHUCK LORRE PRODUCTIONS, #329

    I exercise regularly. I eat moderate amounts of healthy food. I make sure to get plenty of rest. I see my doctor once a year and my dentist twice a year. I floss every night. I've had chest x–rays, cardio stress tests, EKG's and colonoscopies. I see a psychologist and have a variety of hobbies to reduce stress. I don't drink. I don't smoke. I don't do drugs. I don't have crazy, reckless sex with strangers.

    If Charlie Sheen outlives me, I'm gonna be really pissed.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •