Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 143 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Disneyweken: 2de halve prijs

    De reden waarom weel vele winkels de prijzen van DIsneyfilms iets hadden verhoogd (adviesprijs: 24,99; FRS: 26,99; MM: 29,99; Bol: 27,99) is bekend. Er zijn weer Disneyweken. Elke tweede Blu Ray of DVD is dit maal niet gratis, maar de halve prijs. Het geldt voor de titels, die deze week uit komen. Te weten:

    Alice in Wonderland, Bambi, Bambi 2, Fantasia, Fantasia 2000.

    Deze actie ben ik tot nu toe tegen gekomen bij:
    - FRS (Nog geen banner, wel direct te zien bij de titels)
    - Mediamarkt (Flyer)

    De rest zal nog wel volgen. Wel te hopen, omdat elders de nieuwe titels wel fatsoenlijke prijzen hebben.

    - Blokker geeft Dukatenkorting en zou dus geen deel uitmaken van de aktie. Normaal 24,99. Met 2 dukaten: 19,99. => Graag bevestiging uit een filiaal!
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 21-02-2011 om 09:08
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij geld dit juist niet voor de titels die deze week uitkomen. In de flyer van de MM (die online staat), staat duidelijk bij "Actie uitsluitend geldig op afgebeelde titels." Alice in Wonderland, Bambi (2) en Fantasia (2000) staan daar dus niet bij. In de webshop van de MM staan deze titels ook niet bij de actie. En op FRS.nl zie ik helemaal geen vermelding van deze actie.

    //edit

    Vreemd. Als ik Fantasia en F2000 bij de FRS.nl in de winkelmand leg, gaat wel de helft eraf. Magoed, met die prijzen kan ik dan alsnog beter naar de Blokker
    Laatst aangepast door Ralfers : 21-02-2011 om 11:42


  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Volgens mij geld dit juist niet voor de titels die deze week uitkomen. In de flyer van de MM (die online staat), staat duidelijk bij "Actie uitsluitend geldig op afgebeelde titels." Alice in Wonderland, Bambi (2) en Fantasia (2000) staan daar dus niet bij. In de webshop van de MM staan deze titels ook niet bij de actie. En op FRS.nl zie ik helemaal geen vermelding van deze actie.

    //edit

    Vreemd. Als ik Fantasia en F2000 bij de FRS.nl in de winkelmand leg, gaat wel de helft eraf. Magoed, met die prijzen kan ik dan alsnog beter naar de Blokker
    Blokker en FRS zijn na korting gemiddeld even duur. Mijn vriendin gaat straks langs de frs om te checken of het ook in store is. Jammer dat Wehkamp en DVDoutlet de actie (Nog niet?!?!) hebben.

    MM kan ik nu helaas niet nakijken. Folder loopt vast. :S
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  4. #4

    Standaard

    Heb de MM Groningen gebeld en daar word het 2 voor 40 euro. Heb ze net bij de Blokker opgehaald


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Heb de MM Groningen gebeld en daar word het 2 voor 40 euro. Heb ze net bij de Blokker opgehaald
    Geldt dat voor alle titels? Zou namelijk mooie nepperij zijn: EUR 20 per stuk terwijl de pixar titels tot voor kort EUR 16,99 per stuk waren.

  6. #6

    Standaard

    Vandaag bij de Media Markt in Eindhoven geweest. Daar was nog niets van de actie terug te vinden, hoewel er bij de informatiebalie een stapel Disney DVD's en blu-ray's lagen.

    Zoals Ralfers reeds aangaf is de actie volgens de folder van Media Markt uitsluitend geldig op de afgebeelde titels en daar staan de nieuwe releases van deze week niet bij. De nieuwe releases waren overigens € 19,99 per stuk.

    Er staat in de folder overigens ook dat de volgende titels alleen op DVD verkrijgbaar zijn: A Bug's Life (wat vreemd is want hij wel op blu-ray uitgebracht), The Black Cauldron, The Aristocats en The Great Mouse Detective.

  7. #7

    Standaard

    Uit de folder van Media Markt:


  8. #8

    Standaard

    Op de website van Media Markt staat overigens The Incredibles op blu-ray in de lijst.

    http://entertainment.mediamarkt.nl/f...2e_halve_prijs

  9. #9

    Standaard

    Dat kan toch helemaal niet? The Incredibles komt pas in April uit volgens mij..

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op de website van Media Markt staat overigens The Incredibles op blu-ray in de lijst.

    http://entertainment.mediamarkt.nl/f...2e_halve_prijs
    Er staan diverse dvd's in deze lijst en The Incredibles is er helaas 1 van
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Hoezo helaas? Zowel de DVD als de blu-ray staat in die lijst, terwijl de blu-ray nog niet uit is (pas in April zoals Jordy aangeeft).
    Laatst aangepast door Frank : 21-02-2011 om 15:07

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Geldt dat voor alle titels? Zou namelijk mooie nepperij zijn: EUR 20 per stuk terwijl de pixar titels tot voor kort EUR 16,99 per stuk waren.
    Sorry, ik was niet helemaal duidelijk. Dit ging om de nieuwe releases. De rest zal dan wel gewoon 2e voor halve prijs zijn.


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Hoezo helaas? Zowel de DVD als de blu-ray staat in die lijst, terwijl de blu-ray nog niet uit is (pas in April zoals Jordy aangeeft).
    Verder klikken gaf meerdere resultaten en dan zie ik hem iid ook
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

    Standaard

    Bij blokker ook zonder dukaten €19,99 net Alice in wonderland gehaald.
    Geld ook voor de andere nieuwe Titels.

  15. #15

    Standaard

    Niet echt geweldigde prijzen.
    Gewoon bestellen in de Uk, is goedkoper

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Niet echt geweldigde prijzen.
    Gewoon bestellen in de Uk, is goedkoper
    Heel goed opgemerkt. Maar je mist iets:
    1. We hebben het hier niet over de UK edities. De meesten weten wel dat het in de UK (soms) goedkoper is, maar willen nou een maal de NL uitgaves.
    2. Alice in Wonderland is helemaal niet goedkoper in de UK. Daar betaal je omgerekend ook ongeveer 20 euro en dat is dan nog exclusief de verzendkosten.
    3. Fantasia 2000 heeft in de UK geen DVD. Het gaat dan alleen om de BD. Tenminste, zo lijkt het nu.
    4. Fantasia 2000 en Alice in Wonderland hebben hoogstwaarschijnlijk in de UK geen slipcases. Iets waar sommigen onder ons nog wel wat waarde aan hechten.


  17. #17

    Standaard

    blijft een slechte actie! De prijzen hier zijn gewoon veel te hoog.
    En een dvd bij een BD is dat zo interessant? Voor 25 euro meer?

  18. #18

    Standaard

    Het zou best kunnen dat er binnenkort in de UK ook zo'n actie komt; diet was vorig jaar ook het geval vlak voor de release van Dumbo.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    blijft een slechte actie! De prijzen hier zijn gewoon veel te hoog.
    En een dvd bij een BD is dat zo interessant? Voor 25 euro meer?
    Waar zie jij voor 25 euro meer? En ja, ik wil de DVDs erbij hebben, want ik wil de film ook nog op andere plekken kunnen afspelen. En op dit moment zijn de prijzen ongeveer hetzelfde als in de UK.

    En het gaat er ook niet om wat ik wil. Of wat jij wil. Het gaat hier over een Nederlandse actie voor Nederlandse uitgaves. Dan is een opmerking dat het in de UK goedkoper is toch zinloos? En zeker als je er geen concrete alternatieven bij vermeld.


  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Heel goed opgemerkt. Maar je mist iets:
    1. We hebben het hier niet over de UK edities. De meesten weten wel dat het in de UK (soms) goedkoper is, maar willen nou een maal de NL uitgaves.
    2. Alice in Wonderland is helemaal niet goedkoper in de UK. Daar betaal je omgerekend ook ongeveer 20 euro en dat is dan nog exclusief de verzendkosten.
    3. Fantasia 2000 heeft in de UK geen DVD. Het gaat dan alleen om de BD. Tenminste, zo lijkt het nu.
    4. Fantasia 2000 en Alice in Wonderland hebben hoogstwaarschijnlijk in de UK geen slipcases. Iets waar sommigen onder ons nog wel wat waarde aan hechten.
    Alice in Wonderland Combi Pack (Disney) (2010) (Blu-Ray and DVD) staat in de UK al voor 12,98 pound, met een beetje zoeken vast nog wel ergens goedkoper the krijgen

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Alice in Wonderland Combi Pack (Disney) (2010) (Blu-Ray and DVD) staat in de UK al voor 12,98 pound, met een beetje zoeken vast nog wel ergens goedkoper the krijgen
    Dat was vast een aanbieding, £16 is het goedkoopste en dat is niet veel goedkoper dan NL.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22

    Standaard

    Vandaag in de mediamarkt Zoetermeer Alice in Wonderland en Belle en het Beest in deze actie aangeschaft. Geen problemen gehad in ieder geval, ondanks dat Alice in wonderland eigenlijk niet in de folder stond aangegeven..gewoon proberen dus .
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  23. #23

    Standaard

    Bestel je bij Wehkamp de BR/DVD combo van Fantasia en de BR/DVD combo van Fantasia 2000 dan betaal je maar 33,74 euro (let op; de combinatiebestelling staat apart vermeld)

    Hetzelfde geldt voor Bambi en Bambi 2. Deze zijn samen 34,19.

    Verzendkosten zijn 1,95 op 2,95 bij thuisbezorgen.
    Seizoen 2006/2007: meest krankzinnige kampioenschap ooit.

  24. #24

    Standaard

    Misschien handig om die link van die 12 pond erbij te zetten?
    Het interesseer mij niet waar die vandaan komt, zolang er maar NL subs + audio op zitten en dat is in de UK tot nu toe bijna altijd het geval met de disneys

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op de website van Media Markt staat overigens The Incredibles op blu-ray in de lijst.

    http://entertainment.mediamarkt.nl/f...2e_halve_prijs
    Dat klopt, en als je erop klikt krijg je

    Verwachte levertijd: Meer dan 1 maand
    Releasedatum: 08 april 2011
    Status: Pre-release
    Voorraad: Nee

    Dus die staat er gewoon alvast bij...
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •