Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 143 worden weergegeven.
  1. #26
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Alice in Wonderland Combi-Pack bij amazon.co.uk nu zelfs 12 £

    Handige zoekmachine voor UK prijzen is deze

    [edit]Mijn vergissing, had de verkeerde Alice vast, bij amazon.co.uk aan 16,79. Iets goedkoper bij thehut maar daar komen verzendkosten bij[/edit]
    Laatst aangepast door StefaanD : 26-02-2011 om 13:52 Reden: verkeerde Alice
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht

    Iets goedkoper bij thehut maar daar komen verzendkosten bij
    Momenteel niet
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #28
    erik liebregts
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy Bekijk bericht
    Bestel je bij Wehkamp de BR/DVD combo van Fantasia en de BR/DVD combo van Fantasia 2000 dan betaal je maar 33,74 euro (let op; de combinatiebestelling staat apart vermeld)

    Hetzelfde geldt voor Bambi en Bambi 2. Deze zijn samen 34,19.

    Verzendkosten zijn 1,95 op 2,95 bij thuisbezorgen.
    Zijn dit dan twee verschillende doosjes, of krijg je dan zo'n double pack thuisgestuurd?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat was vast een aanbieding, £16 is het goedkoopste en dat is niet veel goedkoper dan NL.
    Alice in Wonderland Superset (Disney) (2010) (Blu-Ray and DVD) (Digital Copy) voor 9,99 pound by blahdvd

  5. #30

    Standaard

    Linkje? Ik zie enkel eentje van 20 euro staan..

  6. #31
    erik liebregts
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Linkje? Ik zie enkel eentje van 20 euro staan..
    http://www.wehkamp.nl/entertainment/...1&SM=0&AAPP=20

    Hoop dat ie werkt. Anders even zoeken op blu-ray en dan categorie kinderen/animatie. Lijkt alsof je 2 verschillende doosjes krijgt en dus niet 1 double pack. Heb de gok dus maar gewaagd en hem besteld.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Alice in Wonderland Superset (Disney) (2010) (Blu-Ray and DVD) (Digital Copy) voor 9,99 pound by blahdvd
    En we hebben het misverstand ontdekt Jij hebt het over de Tim Burton 2010 film van Alice in Wonderland. In dit topic wordt over de tekenfilm uit 1951 gesproken En die is bij BlahDVD ook gewoon GBP 16,95.


  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    En we hebben het misverstand ontdekt Jij hebt het over de Tim Burton 2010 film van Alice in Wonderland. In dit topic wordt over de tekenfilm uit 1951 gesproken En die is bij BlahDVD ook gewoon GBP 16,95.
    Oke, dat is het

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erik liebregts Bekijk bericht
    http://www.wehkamp.nl/entertainment/...1&SM=0&AAPP=20

    Hoop dat ie werkt. Anders even zoeken op blu-ray en dan categorie kinderen/animatie. Lijkt alsof je 2 verschillende doosjes krijgt en dus niet 1 double pack. Heb de gok dus maar gewaagd en hem besteld.
    Ik dus ook. Betaling via acceptgiro. Is het toch een combopack dan kun je nog altijd retoursturen.
    Seizoen 2006/2007: meest krankzinnige kampioenschap ooit.

  10. #35

    Standaard

    Bij Cosmox krijg je er 2 voor 40 euro, nog net iets goedkoper dan elders en het is gratis verzenden.

  11. #36
    erik liebregts
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy Bekijk bericht
    Ik dus ook. Betaling via acceptgiro. Is het toch een combopack dan kun je nog altijd retoursturen.
    Heb m vandaag binnen gekregen. Gewoon 2 losse doosjes. Niet duur voor 33.75!
    Hij staat intussen trouwens alweer voor 50 euro..

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy Bekijk bericht
    Bestel je bij Wehkamp de BR/DVD combo van Fantasia en de BR/DVD combo van Fantasia 2000 dan betaal je maar 33,74 euro (let op; de combinatiebestelling staat apart vermeld)

    Hetzelfde geldt voor Bambi en Bambi 2. Deze zijn samen 34,19.

    Verzendkosten zijn 1,95 op 2,95 bij thuisbezorgen.
    Bedankt voor de tip Dwarf Sneezy, zijn gisteren binnen gekomen, en het zijn inderdaad allemaal losse doosjes, met slipcase .
    Helaas was er geen slipcase bij Alice, maar die kan gewoon terug. Ik geef er niet zo om, maar ja, tot nu toe heb ik ze allemaal met slipcase, dus....

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip Dwarf Sneezy, zijn gisteren binnen gekomen, en het zijn inderdaad allemaal losse doosjes, met slipcase .
    Helaas was er geen slipcase bij Alice, maar die kan gewoon terug. Ik geef er niet zo om, maar ja, tot nu toe heb ik ze allemaal met slipcase, dus....
    Graag gedaan. Heb ze zelf ook binnen. Bambi en Bambi 2 zijn ook losse doosjes met sleaves
    Seizoen 2006/2007: meest krankzinnige kampioenschap ooit.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarah_2703 Bekijk bericht
    Bij Cosmox krijg je er 2 voor 40 euro, nog net iets goedkoper dan elders en het is gratis verzenden.
    Bij Makro (B) en MediaMarkt (B) eveneens 2 voor 40 euro.

  15. #40

    Standaard

    Het past misschien niet helemaal in dit topic thuis, maar het is wel even interessant om te melden, dat de Disneyweken in Engeland vanaf 28 maart van start gaan. Dan krijg je op Disney DVDs en Blu-rays niet de tweede voor de helft van de prijs, maar de tweede geheel gratis. Twee voor de prijs van één dus. Vanaf 28 maart, in verschillende (online) winkels in Engeland. Doe er je voordeel mee, de meeste Blu-rays bevatten NL ondertiteling zoals bekend is...

    Bron: http://www.disney.co.uk/toy-story/in...me-video/bogof

  16. #41

    Standaard

    deze actie doen ze nu ook bij t prijzencircus van v&d..
    T2: I'll Be Back!

  17. #42

    Standaard

    Zijn de disney weken alleen in de UK, of ook in de NL webshops?

  18. #43

    Standaard

    De Disneyweken zijn in Nederland volgens mij al achter de rug (was de actie 2e voor de halve prijs). In Engeland starten ze binnenkort (2e gratis). Alleen de V&D heeft nog een Disney-actie.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    In Engeland starten ze binnenkort (2e gratis).

    Zal dit ook bij Amazon.co.uk zijn of alleen in de winkels?
    **** me gently with a chainsaw.

  20. #45

    Standaard

    In ieder geval doet FRS er weer aan mee. Zojuist Rapunzel (3D) en Incredibles besteld!
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  21. #46

    Standaard

    o.a bolt, dinosaur, biede narnia`s, chicken little en tinkerbell slechts 12,99 voor 2 bij de FRS

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Hoezo? Als je er een van 10 en 12 pond neemt en je moet dan 16,50 afrekenen is dat toch alsnog goedkoper?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hoezo? Als je er een van 10 en 12 pond neemt en je moet dan 16,50 afrekenen is dat toch alsnog goedkoper?
    Ik zag nog geen reactie dus ik had mijn bericht al verwijderd, het is geen 2 voor 1 bij amazon wat ik eerst dacht.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #50

    Standaard

    Nee, 2 voor 16,50 pond (€19,53 volgens de wisselkoers op Amazon.co.uk). Sommige titels zijn 15 pond en een beetje, en een andere 17 pond. Een enkele titel is een paar pond goedkoper.

    Play.com doet blijkbaar NIET mee aan deze actie.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •