Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 143 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht

    Play.com doet blijkbaar NIET mee aan deze actie.
    Klik

  2. #52

    Standaard

    Bij FreeRecordShop zijn intussen enkele titels niet meer opgenomen in het overzicht, zoals Tinkerbell, Meet The Robinsons, Dinosaur, ...

    Iemand een idee waar deze nog wel online te koop zijn?

  3. #53

    Standaard

    dat zag ik ook ja.. beetje vreemd want de actie loopt nog en het zijn toch disney's...
    The Garage

  4. #54

    Standaard

    Fnac doet in april ook mee aan de actie.

  5. #55

  6. #56

    Standaard

    wat betreft frs komt doordat de goedkopere leveranciers de br's niet meer kunnen leveren... is de prijs omhoog en niet meer in de 1+1 actie...
    The Garage

  7. #57

    Standaard

    Idd dit was de reactie van FRS:

    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw mail.

    Zodra wij deze weer voor de gewenste prijs kunnen krijgen zullen deze weer in de actie terecht komen.

    We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Free Record Shop Online
    www.freerecordshop.nl

  8. #58

    Standaard

    Bedankt voor de tip KRISTOFKE want ik heb inmiddels de 2 pixartitels die ik nog moest hebben besteld bij cosmox, t.w. A BUGS LIFE en THE INCREDIBLES

  9. #59

    Standaard

    Heb net Chicken Little (2x), Dinosaur en Tinkerbell gekocht voor 20,98 EUR bij FRS.nl , 4 Disney blurays voor dat bedrag is geen geld

  10. #60

    Standaard

    eci.be doet ook mee, en deze is op sommige blurays nog goedkoper dan cosmox.

    http://www.eci.be/is-bin/INTERSHOP.e...ey1plus1gratis

  11. #61

    Standaard

    Gisteren bij MM Arena Rapunzel 3D, Bolt 3D, Incredibles en Fantasia gehaald in de 1+1 actie.

  12. #62

    Standaard

    A Bug's Life en Incredibles gehaald voor samen €19,99. De dubbelbox, dus zowel de DVD als de BluRay (beetje jammer eigenlijk, heb de DVD's van beide al ). Media Markt Hengelo.
    ...

  13. #63

    Standaard

    Weet iemand tot wanneer deze actie duurd ??? ( Disney 1 + 1 gratis)

  14. #64

    Standaard

    Volgens mij 8 mei.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #65

    Standaard

    Bij de Free Record Shop hier in Helmond staat in ieder geval aangegeven "laatste week".

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Weet iemand tot wanneer deze actie duurd ??? ( Disney 1 + 1 gratis)
    Volgens de gele stickers op de covers duurt de aktie tot 15 mei 2011.

    Maar ik neem aan dat de winkels zelf bepalen wanneer ze stoppen met de aktie?

    Weet bijvoorbeeld iemand of de aktie bij MAKRO BELGIË nog steeds loopt?
    Deze aktie was destijds aangekondigd in hun folder, maar ik kan die niet meteen meer terugvinden hier...

  17. #67

    Standaard

    Bij de prijzencircus dagen van V&D is het weer zover: 2 halen, 1 betalen.

    Mocht je een MM of Saturn in de buurt hebben, dan heb je kans dat die ook meedoen als je de folder laat zien.

  18. #68

    Standaard

    DVDoutlet doet ook weer aan een 1+1. Mooie vernieuwde site trouwens. Werd tijd.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  19. #69

    Standaard

    vanaf 26 september doet frs ook weer mee aan de 1 + 1.
    E-plaza & bart Smit ook vanaf 22 september
    Laatst aangepast door maefil : 17-09-2011 om 17:34

  20. #70

    Standaard

    van waar heb je die info ? ook in België ?

  21. #71

    Standaard

    Als FRS meedoet kan je der beter om middernacht bij zijn.

    Ze gooien er meestal de eerste dag wel eens titels bij die bij zo goed als geen enkele andere winkel in de actie zitten, of tegen te gekke lage prijzen. De meeste winkels verdubbelen plots hun BD prijzen en dan krijg je er plots 1 gratis bij

  22. #72

    Standaard

    Zo heb ik de laatste maal bij FRS maar liefst 8 titels aan halve prijs kunnen kopen, waarvan bv. de nét verschenen BR van 'Rapunzel'. Ik ga het er nogmaals op wagen, I guess.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    van waar heb je die info ? ook in België ?
    Ik heb de info vanuit de huis-aan-huis-folders. Deze zijn alleen voor in Nederland. Ik weet niet of Belgie ook mee doet.

  24. #74

    Standaard

    Beetje jammer dat de laatste tijd geen nieuwe titels zijn verschenen.
    Een beetje verzamelaar heeft, mede dankzij eerdere acties, alle titels die hij wil hebben (al dan niet met sleeve ) wel in huis.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Beetje jammer dat de laatste tijd geen nieuwe titels zijn verschenen.
    Een beetje verzamelaar heeft, mede dankzij eerdere acties, alle titels die hij wil hebben (al dan niet met sleeve ) wel in huis.
    Toevallig doen Tron en gnomeo & julliet ook mee.
    Die zijn wel recentelijk uitgekomen en ik heb expres gewacht met deze aan te schaffen tot deze actie weer komt. Wel zal de actie vlak voor de bulk releases aan het eind van het jaar weer voorbij zijn.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •