De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dvd recorder Samsung HR776 herkent dvd's niet meer

    Ik heb nu bijna 2jr een Samsung dvd recorder hr 776, met harde schijf
    Harde schijf lezen gaat alles goed, maar nu wil ik iets op dvd zetten en herkent ineens geen dvd's meer, ook normale (originele) dvd's kunnen ineens niet meer afgespeeld worden
    Ik krijg steeds een error dat de dvd niet gelezen kan worden

    Dit is altijd al wat 'lastig' geweest, vaker moest ik de dvd lade 2 of 3x open en dicht doen en dan speelde hij ze ineens af. Maar ik gebruik voornamelijk de harde schijf, dvd's schrijven/afspelen vrij weinig.
    Ik denk (hoop) dat de laser gewoon vuil is, want ik heb een kat rondlopen. Maar hoe doe ik dit en kan ik beter gebruik maken van de garantie? Ik moet even de papieren zoeken, maar geloof dat deze garantie 3jr is.

    Ik heb de dvd recorder zelf al eens opengemaakt (als de garantie dan nog geldt natuurlijk), maar dan kom ik nog niet bij de dvd unit en die durfde ik niet zomaar te openen.
    Schoonmaak setjes maken vaak meer kapot dan goed, dacht ik altijd.
    Heeft iemand ervaring hiermee?

  2. #2

    Standaard

    Garantie is over het algemeen maar max 2 jaar, er zijn maar weinig merken die er 3 durven te geven.

    Hoop voor je dat hij net geen 2 jaar is en dat je nog garantie hebt, schoonmaken helpt over het algemeen niet, de laser is defect of hij stond al kritisch zodat het lezen van schijfjes al moeilijk ging.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Garantie is idd 2jr, geloof dat je 1jr extra kon kopen, maar blijkbaar niet gepakt

    Ik heb hem toch even schoon gemaakt met een dvdtje, zacht en veilig stond erbij en de dvd recorder speelt nu dvd's meteen en erg goed af, even aanzien
    Garantie is nog tot half april

    Dank je wel voor de hulp

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mariska2511 Bekijk bericht
    Garantie is idd 2jr, geloof dat je 1jr extra kon kopen, maar blijkbaar niet gepakt

    Ik heb hem toch even schoon gemaakt met een dvdtje, zacht en veilig stond erbij en de dvd recorder speelt nu dvd's meteen en erg goed af, even aanzien
    Garantie is nog tot half april

    Dank je wel voor de hulp

    Heb je eigenlijk maar weinig kunnen helpen, je hebt mazzel dat hij het weer doet na een schoonmaakbeurtje

    Nu maar hopen dat hij niet vlak na het einde van de garantie de pijp aan Maarten geeft.
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Een reactie is willen helpen
    Ik hoop het idd niet, dus even 3-4weekjes aanzien en anders alsnog snel van de garantie gebruik maken

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •